MuscleMeat

Te lang spierpijn?

nick069

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
81kg
Ik heb meestal met borst te trainen 4dagen spierpijn en met mijn benen ook. Ik train altijd tot muscle failure (niet de eerste set van mijn oefening)... Dus train ik te hard? is dat gewone spierpijn of een spierscheur?

Graag alleen nuttige commentaar,

alvast bedankt

Het is geen spierscheur. Daar zou je veel langer last van hebben, zeker als je de spier elke week opnieuw zwaar belast.

Verder is 4 dagen niet abnormaal lang. Goed eten kan ook helpen. Doe je dit al, dan zit je helemaal goed.

Maar het begint ook pas na 1 of 2 dagen? Is dan gewone spierpijn.

Heb dat ook vaak, alsof er een grote knoop bovenaan je kuiten zit. Kan je geen stap meer verzetten, zeker niet als je even stilgezeten hebt. Maar het verschil met een spierscheur voel je wel hoor.

Gewoon overbelastig, heb het bijvoorbeeld ook na een te lange sesse touwtjespringen.

• Topic Starter Topic Starter
Is dit nadelig voor mijn spiergroei? want overbelasting klinkt niet goed...

??

ik ook 4-5 dagen spierpijn in m'n borst
soms een week , wil ik borst opnieuw trainen , kan ik nog niet

Heb ik ook vooral bij benen;)

Ja inderdaad benen en borst :s, maar is dit nadelig voor je spiergroei?

dat is niet nadelig voor je spiergroei

goed eten is the key, spierpijn duur is zeker vermindert nu ik die hard dieet, + ik gain meer

elke keer tot failure training is wel een mega belasting voor je czs dus kan op ten duur wel nadelig zijn

Als je gewoon goede voeding hebt zal je ook een stuk minder spierpijn hebben

Heb hooguit 3 dagen. Maar alleen bij heel zwaar of nieuwe oefeningen. Altijd tot failure kan slecht voor de gewrichten zijn.

mijn voedingsschema is in orde hoor, ja ik zou inderdaad is moeten afwisselen met lichtere trainingen

Terug
Naar boven