AndroidHealthClinic

Te licht voor mijn lengte (vervolg)

• Topic Starter Topic Starter
Damn! Best een lastig onderwerp...

Persoonlijk vind ik dat je niet zo moet zeiken over dat je geen ei eiwit lust. Ik eet van eieren alleen het eiwit, niet omdat het lekker is. Dit heb ik bij vrij veel voedingswaren.

Ik heb een doel voor ogen en dat bereik ik soms door dingen te doen die ik niet altijd leuk vind. Bij dat gewicht van jou 56kg bij 1,80m zou ik direct naar een supplementen boer gaan om een weight gainer te halen.

Gewoon een paar eieren per dag.
Ik heb en te hoog cholesterol en eet gewoon 4 hele eitjes per dag.

Ik eet per dag 7 eieren en heb nooit een hoog cholesterolgehalte gehad. Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren mijn cholesterolgehalte laten meten.

Oke, oke! Ik snap het al! Dat word weer lekker ontbijten met ei :D

Ik heb een doel voor ogen en dat bereik ik soms door dingen te doen die ik niet altijd leuk vind. Bij dat gewicht van jou 56kg bij 1,80m zou ik direct naar een supplementen boer gaan om een weight gainer te halen.

Vind je serieus dat ik weight gainer moet gaan halen of was het sarcastisch bedoelt?

Ben je nou 1.85 zoals in de screenshots in je eerste post? of ben je 1.80? Bij beiden is het ondergewicht, ik denk dat DDoob geen geintje maakt, je bent best ondervoed dus weightgainer kan je process versnellen.

Ben je nou 1.85 zoals in de screenshots in je eerste post? of ben je 1.80? Bij beiden is het ondergewicht, ik denk dat DDoob geen geintje maakt, je bent best ondervoed dus weightgainer kan je process versnellen.

Ik ben nooit super precies gemeten, dus ik zit waarschijnlijk ergens tussen 1,80 en 1,85m. Weightgainers zijn toch meer voor mensen die niet kunnen groeien met hun huidige voedingsschema? Keep in mind: begon een week geleden met meer eten en ben in totaal 4 keer naar de fitness geweest. Even afwachten hoe het uitpakt voor ik naar de weightgainers grijp lijkt me...

By the way: vind je ook, net als Herkules, dat ik beter meteen naar losse gewichten kan gaan in plaats van dit schema?

Chestpress / Borstspieren 3x12
Legpress / Beenspieren 4x12
Pully / Bovenrug 3x12
Abdominal Crunch / Buikspieren 3x12
Lower Back / Onderrug 3x12
Rotary Torso / Buikspieren - Onderrug 3x12
Arm Extension / Bovenrug 3x12
Arm Curl / Armspieren 3x12
Pulldown / Armspieren 3x12
Pectoral Machine / Borstspieren 3x12

Thanks

Zonde van je tijd je om zoveel machine's te doen.
Gewoon een aantal grote compounds pakken en evt wat isolatie oefeningen. Of beginnen met iets zoals Stronglifts

Mensen bevelen vaak Stronglifts aan of Rippetoe starting strength. Iemand een idee welke site ik kan gebruiken om meer te leren? Het liefst een Nederlandse site natuurlijk, aangezien ik niet op de hoogte ben van alle Engelse vaktermen op het gebied van bodybuilding. Zijn er nog boeken die ik moet kopen?

Bedankt alvast.

Mensen bevelen vaak Stronglifts aan of Rippetoe starting strength. Iemand een idee welke site ik kan gebruiken om meer te leren? Het liefst een Nederlandse site natuurlijk, aangezien ik niet op de hoogte ben van alle Engelse vaktermen op het gebied van bodybuilding. Zijn er nog boeken die ik moet kopen?

Bedankt alvast.

http://stronglifts.com/, gewoon googlen als je iets niet snapt. Voordeel van zo'n veel gebruikt programma is dat je veel info erover kan vinden.

Oke, dus dit zou dan mijn hele schema zijn als ik Stronglift zou gebruiken? ABA-BAB

StrongLifts 5×5

Workout A
Squat 5×5
Bench Press 5×5
Barbell Rows 5×5

Workout B
Sqaut 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5

Geen isolatie oefeningen nodig?

Laatst bewerkt:
Even lekker aan het inlezen over Stronglifts. Bedankt Ohitis voor de tip!

Terug
Naar boven