Fitness Seller

Te mager

robin1993

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
53kg
Beste leden,

Ik ben een jongen van 16,6maand ...
ik doe aan fitness maar niet zoveel!
ik zou graag wat willen bijkomen.
Met mijn 1meter 80 weeg ik MAAR 54 kilo !!!
Af en toe word ik hier mee uit gelachen daarom had ik beslist om eens naar het CLB te gaan voor meer raad .
Ze zeiden dat ik snel verbrand en dat ik er niet veel aan kon doen !
En toch is het me beu om mager door het leven te gaan.
Ik heb afgesproken met een jongen en die bood me dianabol en oxymetholone aan ! Hij zei dat als ik dat combineer dat mijn lichaam zeer mooi ging bijkomen en na het gebruik ervan ook zo ging blijven ...

Na wat zoeken op het internet weet ik me geen raad meer of ik dit nu moet doen of niet !
Ik wil natuurlijk geen 20 kilo bijkomen zo een 65 kilo zou ik willen wegen en ik zou zo 1of 2 kilo per week willen bijkomen per week ...
Weten jullie of deze producten goed zijn ?? Of wat ik moet nemen voor dit resultaat te krijgen ???
alvast bedankt groetjes robin !!

Achterlijk die gast die je dat aan bood, meer eten en je komt aan. Succes.

ik weet het meer eten ... zo te zien helpt dat niet ! ik eet voldoende volgens het CLB dus aan het eten ligt het niet !
is er echt geen andere oplossing ?

Wat is dat ? stelletje r**ards ?

Ga 3500/4000kcal eten en hard trainen en niet opgeven :thumbup: Als je er eenmaal in zit, dan wil jij echt wel meer dan 65kg wegen. Kijk bijv. maar naar mijn foto ''pics'' dat is pas 74kg.

OOK je benen trainen ( ik zeg het er maar bij :rolleyes: )

Dus:
Sticky's lezen en als je er echt niet uitkomt via de sticky's + search, een nieuw topic openen :thumbup:

"Ik wil natuurlijk geen 20 kilo bijkomen zo een 65 kilo zou ik willen wegen"
omgekeerde wereld :o

ik weet het meer eten ... zo te zien helpt dat niet ! ik eet voldoende volgens het CLB dus aan het eten ligt het niet !
is er echt geen andere oplossing ?

Niet voldoende, als je echt graag wilt aankomen moet je wel tussen de 3500 en 4000kcal gaan zitten wil je groeien. Ja, je komt vet aan maar het is toch nog winter voor de zomer kan je het er wel aftrainen. En 65kg is nog steeds mager

eten, eten, eten.

Je eet gewoon niet genoeg, man, en CLB (=centrum voor leerlingenbegeleiding) gaan daar niks aan kunnen doen.

Koop Brinta in de GB, eet 100gr per dag met melk + kwark voor het slapen gaan 500 gr: Milsa van Aldi. Daar hebben ze trouwens ook 'opgeklopte kaas': 7gr eiwitten, 11 koolhydraten en 8 vetten, geloof ik, pak die handel ook maar mee.
+ uiteraard veel vlees en vis, rijst, spaghetti, brood, melk.

Dit in combinatie met krachttraining. Rem een beetje af met de carbs als je tegen 70 zit, maar tegen dan hoop ik dat je je al goed ingelezen hebt.

Oh ja, en blijf van die middelen weg, die heb je niet nodig. Focus je op voeding, training en rust.

Laatst bewerkt:
Je eet gewoon niet genoeg, man, en CLB (=centrum voor leerlingenbegeleiding) gaan daar niks aan kunnen doen.

Koop Brinta in de GB, eet 100gr per dag met melk + kwark voor het slapen gaan 500 gr: Milsa van Aldi. Daar hebben ze trouwens ook 'opgeklopte kaas': 7gr eiwitten, 11 koolhydraten en 8 vetten, geloof ik, pak die handel ook maar mee.
+ uiteraard veel vlees en vis, rijst, spaghetti, brood, melk.

Dit in combinatie met krachttraining. Rem een beetje af met de carbs als je tegen 70 zit, maar tegen dan hoop ik dat je je al goed ingelezen hebt.

Oh ja, en blijf van die middelen weg, die heb je niet nodig. Focus je op voeding, training en rust.

+1 !! als je op jouw leeftijd een jaar lang gaat eten en trainen zoals hierboven geschreven wordt, komt het allemaal goed.
Ikzelf woog op jouw leeftijd ook zo weinig en ben gaan eten en trainen met als enige hulpmiddel een eitwitshake na de training. Ik ben nog niet eens zo heel oud, maar toen ik jouw leeftijd was had je dergelijke forums nog niet en in veel beperktere mate supplementen. Het eerste jaar kun je imo makkelijk 10kg aankomen op deze manier, zeg maar een kilo per maand en zul je zien hoe je lichaam verandert!
Veel succes en ga uit wanhoop niet grijpen naar allemaal zooi, krijg je zeker spijt van!!!!!!!!!!

of koop 4potten mammoth weightgainer en vreet je los je zult wel gainen! koop veel pindakaas en eet er eetlepels van je zult wel gainen!

Eten, laat een voedingsschema maar zitten je moet gewoon heel veel eten. Voedingsschema's zijn leuk en handig maar jij moet gewoon aankomen, en ik denk dat je ook heel wat vet erbij kan hebben. Gewoon zoveel mogelijk eten zonder ziek te worden, en met veel bedoel ik minimaal 4500 kilocalorieën per dag.. dat kan niet zo moeilijk zijn toch? :)

In de bijlage zit een bestandje waarin je ziet hoeveel calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten een product bevat. Als je dit voor de gein eens in gaat vullen dan krijg je een indruk van wat je dagelijks moet eten om aan te komen.

Succes!

Bijlagen

Beste leden,

Af en toe word ik hier mee uit gelachen daarom had ik beslist om eens naar het CLB te gaan voor meer raad .
Ik heb afgesproken met een jongen en die bood me dianabol en oxymetholone aan ! Hij zei dat als ik dat combineer dat mijn lichaam zeer mooi ging bijkomen en na het gebruik ervan ook zo ging blijven ...

Na wat zoeken op het internet weet ik me geen raad meer of ik dit nu moet doen of niet !
Ik wil natuurlijk geen 20 kilo bijkomen zo een 65 kilo zou ik willen wegen en ik zou zo 1of 2 kilo per week willen bijkomen per week ...
Weten jullie of deze producten goed zijn ?? Of wat ik moet nemen voor dit resultaat te krijgen ???

Als je 2 kilo per week zwaarder wordt is MINIMAAL 1.5 kilo daarvan vet ... niet doen... .rustig aan bulken. Met een pond per week gaat het hard zat (en zelfs dat is waarschijnlijk 50% vet)

dianabol l.. .pfffrttt.. nee sorry, als je niet weet hoe je moet bulken moet je heel erg ver bij anabolen vandaan blijven (je lever zal je dankbaar zijn).

Beste leden,

16.6 maand ??? je bent dus nog geen anderhalf jaar oud?

zoasl al zoveel gezegd massaal veel eten, alles wat je tegenkomt gewoon.

en blijf van die dianabol af. je gaat er enkel van bijkomen als je ook stevig eet, en je bent na je kuur altijd een deel kwijt. dus geen kuur

Terug
Naar boven