Ja, ok, maar we zijn maar met 2, met een grote groep zou idd leuker zijn.
Waarom zeg je dit niet tegen je vriend?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ok, maar we zijn maar met 2, met een grote groep zou idd leuker zijn.
@santino.. ja in walibi is dat wel zo.. daar is wel eens flink bonje wat ik zo hier van m'n baas hoor.

Ik ging altijd naar Bobbejaanland om de hele dag belachelijke hoeveelheden losgeld in arcadekasten te stoppen.
Er zijn twee nadelen aan pretparken:
- lange wachttijden
- allochtonen die willen rellen
Nu ze einsatzgruppen inzetten is het wellicht een stuk beter.

Moesten er nu nog schrikwekkende attracties zijn die aan een redelijke snelheid gingen zou ik er het geld mss nog voor over hebben, maar al die attracties zijn zo traag als iets. Zelfs op de boemerang val ik nog in slaap, er is gewoon geen enkele attractie die me de nodige stimulatie geeft..
En ik ben eig al te oud om mij bijvoorbeeld in te beelden als ik op de splash zit of iets dergelijks, dat ik net in een film zit van indiana jones ofzo en dat het levensgevaarlijk is.. Die tijd van fantasie ben ik gewoon al lang voorbij. Vroeger kon ik mij nog verplaatsen in een rol van een held ofzo en denken dat die attracties enorm gevaarlijk waren, en mijn dag in het pretpark zien als avonturenfilm ofzo, maar nu lukt me dat gewoonweg niet meer..

Een vriend van me zou graag morgen naar een pretpark gaan, maar ik ben al 22 en voel me er eigenlijk te oud voor.
Wat vinden jullie? Zouden jullie éénmaal de 20 gepasseerd nog betalen om naar een pretpark te gaan en op de splash en de boomerang en zo te zitten?