XXL Nutrition

Stelling Te oud voor naar het pretpark te gaan of niet?

Peiling Peiling Vind je 22 jaar te oud om nog naar een pretpark gaan of niet?

• Ja

Stemmen: 11 10,7%
  • Nee

Stemmen: 92 89,3%

• Totaal stemmers
    103
Er zijn twee nadelen aan pretparken:

- lange wachttijden
- allochtonen die willen rellen

Ik vind geen enkele leeftijd te oud, kan altijd een leuke dag zijn met de juiste mensen. Trouwens wel al jaren geleden dat ik in zo'n park geweest ben. Voor jongeren vind ik de Efteling trouwens niks. Bobbejaanland en Bellewaerde waren altijd wel leuk, maar geen idee wat er op dit moment het beste uitkomt.

Gewoon een wedstrijd met elkaar sluiten, wie de meeste attracties kan swaffelen!

@santino.. ja in walibi is dat wel zo.. daar is wel eens flink bonje wat ik zo hier van m'n baas hoor.

@ TS voor bellewaerde ben je wel te oud ja, doelgroep vanaf 3jr.. niet zo raar dat daar vrijwel geen 'grote' attrakties te vinden zijn.

@santino.. ja in walibi is dat wel zo.. daar is wel eens flink bonje wat ik zo hier van m'n baas hoor.

Bij mij was het in Bellewaerde! Ik moet een jaar of dertien geweest zijn, toevallig stonden we bij de apen.

Bobbejaanland vond ik de beste, maar ook al jaren niet meer geweest naar een pretpark.

Ik ging altijd naar Bobbejaanland om de hele dag belachelijke hoeveelheden losgeld in arcadekasten te stoppen.

haha, kom wekelijks in pretpark.. om te werken weliswaar maarja. als je naar een toe gaat zou ik er zeker een van je eigen 'doelgroep' kiezen.. anders heb je het na een uurtje of 2 wel gezien.. is zonde van je geld anders.

Er zijn twee nadelen aan pretparken:

- lange wachttijden
- allochtonen die willen rellen

Ik ben dol op pretparken.
Heb zelf 2 kids en daardoor is het natuurlijk ook zo leuk.

De meeste dierentuinen en pretparken in NL zijn we al geweest.
En van allochtonen geen enkel spoor.

Behalve de Efteling dan, daar hebben ze zelfs een eigen hoek met 1 of andere gekke Moskee....of wat het ook is.

Iedereen moet doen wat ie leuk vind, maar ik hou er niet zo van om uren in de rij te staan.

Nee, maar ik vond er al geen zak meer aan toen ik 14 werd.
Al denk ik dat het met vrienden inpv. ouders toch al weer heel anders is.

Tuurlijk niet.

• Topic Starter Topic Starter
Moesten er nu nog schrikwekkende attracties zijn die aan een redelijke snelheid gingen zou ik er het geld mss nog voor over hebben, maar al die attracties zijn zo traag als iets. Zelfs op de boemerang val ik nog in slaap, er is gewoon geen enkele attractie die me de nodige stimulatie geeft..

En ik ben eig al te oud om mij bijvoorbeeld in te beelden als ik op de splash zit of iets dergelijks, dat ik net in een film zit van indiana jones ofzo en dat het levensgevaarlijk is.. Die tijd van fantasie ben ik gewoon al lang voorbij. Vroeger kon ik mij nog verplaatsen in een rol van een held ofzo en denken dat die attracties enorm gevaarlijk waren, en mijn dag in het pretpark zien als avonturenfilm ofzo, maar nu lukt me dat gewoonweg niet meer..

Ik heb een hekel aan achtbanen, maar Duinerel en de Efteling trek ik wel :p

Moesten er nu nog schrikwekkende attracties zijn die aan een redelijke snelheid gingen zou ik er het geld mss nog voor over hebben, maar al die attracties zijn zo traag als iets. Zelfs op de boemerang val ik nog in slaap, er is gewoon geen enkele attractie die me de nodige stimulatie geeft..

En ik ben eig al te oud om mij bijvoorbeeld in te beelden als ik op de splash zit of iets dergelijks, dat ik net in een film zit van indiana jones ofzo en dat het levensgevaarlijk is.. Die tijd van fantasie ben ik gewoon al lang voorbij. Vroeger kon ik mij nog verplaatsen in een rol van een held ofzo en denken dat die attracties enorm gevaarlijk waren, en mijn dag in het pretpark zien als avonturenfilm ofzo, maar nu lukt me dat gewoonweg niet meer..

Oke..

Volgens mij heeft die maat van jou nog meer lol als hij in z'n eentje gaat :roflol:

Een vriend van me zou graag morgen naar een pretpark gaan, maar ik ben al 22 en voel me er eigenlijk te oud voor.

Wat vinden jullie? Zouden jullie éénmaal de 20 gepasseerd nog betalen om naar een pretpark te gaan en op de splash en de boomerang en zo te zitten?

Goed dat je hier raad komt vragen over wat cool is Friedrich, stel je voor dat anderen verkeerde dingen over je gaan denken! :thumbs:

Terug
Naar boven