Fitness Seller

Stelling Te oud voor naar het pretpark te gaan of niet?

Peiling Peiling Vind je 22 jaar te oud om nog naar een pretpark gaan of niet?

• Ja

Stemmen: 11 10,7%
  • Nee

Stemmen: 92 89,3%

• Totaal stemmers
    103
Een vriend van me zou graag morgen naar een pretpark gaan, maar ik ben al 22 en voel me er eigenlijk te oud voor.

Wat vinden jullie? Zouden jullie éénmaal de 20 gepasseerd nog betalen om naar een pretpark te gaan en op de splash en de boomerang en zo te zitten?

Voor het je vraagt ik ben morgen niet vrij :D en voor bellewaarde zou ik altijd passen. Walibi en dergelijke kunnen we nog eens doen;)

Wtf? Da's echt het nieuwste voor mij, dat er uit principe een leeftijdsgrens verbonden zit aan een pretpark hoor

ik haat pretparken, al die draaiende dingen. :kots:

• Topic Starter Topic Starter
Goed dat je hier raad komt vragen over wat cool is Friedrich, stel je voor dat anderen verkeerde dingen over je gaan denken! :thumbs:

Ik wou gewoon jullie mening eens weten, ik vind me nog altijd te oud voor bellewaarde, ook al vind 99% van niet.

Ik wou gewoon jullie mening eens weten, ik vind me nog altijd te oud voor bellewaarde, ook al vind 99% van niet.

Niets van aantrekken man. Plezier maak je trouwens vooral door de vrienden die erbij zijn, niet omdat een attractie stoer of spannend is. ;)

Bellewaarde is idd wat braver, maar als je de kans hebt om te gaan en je hebt niets te doen, waarom niet?

Volgens mij is er geen leeftijdslimiet bij pretparken. Maar een pretpark is net een kermis, als je ouder bent dan 14 jaar is de lol er wel vanaf.

Te oud voor achtbanen ??? Hell no!

En zelfs dingen als dat schip in de Efteling vind ik nog leuk :o :D

([Link niet meer beschikbaar])

Walibi Flevo zou ik nog wel heengaan. Efteling misschien met mn vriendin ofzo?

En dan wel op een doordeweekse dag om de drukte te mijden

voor achtbanen moet je naar amerika, daar gaan ze wel hard. maar je kan wel degelijk 'te oud' zijn voor bepaalde parken. of wou je zeggen dat het leuk is om als 20+ er naar een park voor 12- te gaan? (als ouder zijnde uitgesloten ofc)

@ Daster: "En dan wel op een doordeweekse dag om de drukte te mijden" in vakanties mijd je normaal beter doordeweekse dagen, dan gaat iedereen. in de weekenden is het vaak een stuk rustiger.

Een vriend van me zou graag morgen naar een pretpark gaan, maar ik ben al 22 en voel me er eigenlijk te oud voor.

Wat vinden jullie? Zouden jullie éénmaal de 20 gepasseerd nog betalen om naar een pretpark te gaan en op de splash en de boomerang en zo te zitten?
Je moet doen wat jij leuk vind om te doen en geen aandacht er aan besteden wat andere mensen ervan denken. Who gives a **** wat andere mensen ervan denken..?

Wat een onzin vraag.

Je word trouwens nooit te oud voor paddo's in het sprookjesbos.

Is altijd leuk toch even naar de pretpark en in de achtbanen ^^

Ik heb een hekel aan achtbanen, maar Duinerel en de Efteling trek ik wel :p

aaaaaaaah duinrell, met z'n fantastisch tikibad, lopen altijd wel lekkere kippetjes in hubba hubba. En enkele rides zijn best wel nog leuk..Goh kdenk dat ik volgend jaarterug ga :)

is wel grappig als je ziet dat sommige mensen totaal geen reet van de rodelbaan snappen en de hendel niet naar beneden duwen. Lig altijd plat dan wahahaa

aaaaaaaah duinrell, met z'n fantastisch tikibad, lopen altijd wel lekkere kippetjes in hubba hubba. En enkele rides zijn best wel nog leuk..Goh kdenk dat ik volgend jaarterug ga :)

is wel grappig als je ziet dat sommige mensen totaal geen reet van de rodelbaan snappen en de hendel niet naar beneden duwen. Lig altijd plat dan wahahaa

De rodelbaan is EPIC!!:D

Alleen k*t dat je max 100kg mag wegen. Maar vorig jaar ging ik gewoon met mn fatass 107kg op dat ding:cool:

Drugs kunnen de atracties wel een stuk leuker maken, maar het wachten in de rij ook een stuk vervelender.

Wat dacht je van een educatieve uitstap naar de zoo?

te oud :p :rolleyes:

ik ben 40 en was afgelopen weekend in Europapark :thumbup:

Terug
Naar boven