Fitness Seller

Te zwaar trainen?

vinnycognitti

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
87kg
Beste allen,

ik vraag me af of ik niet te zwaar train. Mijn trainingsschema ziet er min of meer als volgt uit:

maandag biceps en triceps
dinsdag schouders en borst
woensdag buik- en rugspieren
donderdag biceps en triceps
vrijdag schouders en borst
zaterdag buik- en rugspieren
zondag: rust

Ik train nu al twee maanden aan dit tempo en het gaat me goed af, op een kleine blessure na: ik heb namelijk last van mijn elleboog als ik mijn triceps train. Heb hier al wat rondgekeken op de fora en zo te zien moet ik het even rustig aandoen voor triceps en borstspieren.

Train ik te zwaar?

Mvg,

Vinny

teveel

ik zou ub/lb gaan doen 4 trainingen per week.

Sowieso rare verdeling. De ene dag biceps en triceps, de andere dag schouder en borst. Die tweede dag is wel even een stukje zwaarder dan de eerste.
Ik weet niet of ik voor ub lb zou gaan. Zelf vind ik dat niet zo fijn. 4 daagse split ofzo zou ik doen. met benen

Squatten jonge.

op dag 1 train je armen
volgende dag je borst + schouders, dus die training zal niet uitstekend verlopen

dan train je op dag 3 de rugspieren
en op dag 4 terug de armen waardoor je bicepstraining niet optimaal is

verder belast jij je armen 4x per week
4x triceps (2x triceps + 2x borst/schouders)
4x biceps (2x biceps + 2x rug)

maandag biceps en rug
dinsdag schouders en borst ,triceps
woensdag buik- en been
donderdag biceps en rug
vrijdag schouders en borst, triceps
zaterdag buik- en been

Dit is beter

• Topic Starter Topic Starter
maandag biceps en rug
dinsdag schouders en borst ,triceps
woensdag buik- en been
donderdag biceps en rug
vrijdag schouders en borst, triceps
zaterdag buik- en been

Dit is beter

Ok, ik zal het op deze manier eens proberen. Bedankt voor de reacties en ik hou jullie op de hoogte.