vinnycognitti
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 87kg
Beste allen,
ik vraag me af of ik niet te zwaar train. Mijn trainingsschema ziet er min of meer als volgt uit:
maandag biceps en triceps
dinsdag schouders en borst
woensdag buik- en rugspieren
donderdag biceps en triceps
vrijdag schouders en borst
zaterdag buik- en rugspieren
zondag: rust
Ik train nu al twee maanden aan dit tempo en het gaat me goed af, op een kleine blessure na: ik heb namelijk last van mijn elleboog als ik mijn triceps train. Heb hier al wat rondgekeken op de fora en zo te zien moet ik het even rustig aandoen voor triceps en borstspieren.
Train ik te zwaar?
Mvg,
Vinny
ik vraag me af of ik niet te zwaar train. Mijn trainingsschema ziet er min of meer als volgt uit:
maandag biceps en triceps
dinsdag schouders en borst
woensdag buik- en rugspieren
donderdag biceps en triceps
vrijdag schouders en borst
zaterdag buik- en rugspieren
zondag: rust
Ik train nu al twee maanden aan dit tempo en het gaat me goed af, op een kleine blessure na: ik heb namelijk last van mijn elleboog als ik mijn triceps train. Heb hier al wat rondgekeken op de fora en zo te zien moet ik het even rustig aandoen voor triceps en borstspieren.
Train ik te zwaar?
Mvg,
Vinny

en deadliften, vroeg ik me af: op welke dag doe ik de deadlift? Want het is een oefening voor benen maar ook voor onderrug, niet? Ik had gedacht om die te doen gewoon als ik benen doe, omdat deze dag ver weg zit van de dag wanneer ik rug doe, dus dan kan mijn onderrug recupereren voor dat ik begin met bovenrug.