XXL Nutrition

Telefoons met een goede camera

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Waardering
73
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Ik heb de S4 en S5 van samsung geprobeerd en ik krijg steeds slechte kwaliteit foto's, ze zijn altijd onscherp als ik maar een heel klein beetje beweeg zelfs met ''anti-trillen'' zijn ze onscherp.

Weet iemand een telefoon waar ik dit probleem niet heb? De S5 had dacht ik een 16 MP camera en alsnog zijn de foto's bij mij onscherp.

Alvast bedankt

Wat ik me kan herinneren is dat de Iphone4s wel een aardige kwaliteit had..
hoop dat je er wat aan heb man...

Test foto's..
1bd1e6e8c29bfb87945d3195db30269b2683abbd_0.jpg

4fce18f8d6c2e811d233ea6166881383b1cf4902_0.jpg

4faf91cf122ce25a9d354253d5646f21241d5e78_0.jpg

• Topic Starter Topic Starter
De iphone's maken wel heel erg scherpe foto's inderdaad, weet iemand hoe dat komt? De s5 heeft een 16 MP camera en de iphone een 8 of zeggen de megapixels niks over de kwaliteit van een foto?

megapixels zeggen inderdaad lang niet alles

Xperia s, die ik een jaar geleden had maakte prachtige foto's, alsook de acer cloudmobile s500.

De iphone's maken wel heel erg scherpe foto's inderdaad, weet iemand hoe dat komt? De s5 heeft een 16 MP camera en de iphone een 8 of zeggen de megapixels niks over de kwaliteit van een foto?

IK verdiep me totaal niet in telefoons(heb er ook geen meer) dus dat kan ik je helaas niet vertellen maat,
hoop dat iemand anders hier antwoord op heeft...

Telefoons met een goed camera

Megapixels hebben nog nooit echt wat over de kwaliteit gezegd. De pixels zeggen meer wat over de grote van een foto. Niet helemaal waar maar hoofdzakelijk wel. Het gaat allemaal een stukje dieper. Maar voor dagelijks gebruik waar de meeste mensen het voor gebruiken is eigenlijk 1MP zat. Met alle scherpe schermen tegenwoordig zou ik zelf zeggen 5 MP is echt zat.
Het gaat meer om de ruis die een camera veroorzaakt de sensoren de lensen etc etc dan om megapixels. Dat is gewoon hype voor verkoop.

Je kan natuurlijk geven moment ook te veel pixels hebben en een slechte sensor of trage processor waardoor foto's alsnog lelijk of wazig worden. Of enorm korrelig.

Megapixels hebben nog nooit echt wat over de kwaliteit gezegd. De pixels zeggen meer wat over de grote van een foto. Niet helemaal waar maar hoofdzakelijk wel. Het gaat allemaal een stukje dieper. Maar voor dagelijks gebruik waar de meeste mensen het voor gebruiken is eigenlijk 1MP zat. Met alle scherpe schermen tegenwoordig zou ik zelf zeggen 5 MP is echt zat.
Het gaat meer om de ruis die een camera veroorzaakt de sensoren de lensen etc etc dan om megapixels. Dat is gewoon hype voor verkoop.

Je kan natuurlijk geven moment ook te veel pixels hebben en een slechte sensor of trage processor waardoor foto's alsnog lelijk of wazig worden. Of enorm korrelig.

Welke telefoon is heel goed qua foto's maken? Ik heb een paar video vergelijkingen gezien en de iphone 6 ziet er toch altijd een stuk beter uit

Welke telefoon is heel goed qua foto's maken? Ik heb een paar video vergelijkingen gezien en de iphone 6 ziet er toch altijd een stuk beter uit

Weet ik persoonlijk niet ik zweer bij de iPhone en heb sinds de 3G altijd leuke foto's kunnen maken ook de 4S de 5 en nu de 6plus allemaal goede kwaliteit. Of andere ook goed zijn of beter weet ik niet.

Heb de huawei p7 en deze maakt ook goeie foto's.

Weet niet of je Parkinson hebt, maar de Samsung S5 heeft 1 van de beste camera's. Vergeleken met de iPhone 6 hebben ze beiden sterke en minder sterke punten, maar geniet de S5 de voorkeur.

Ik heb de sony ericsson Z1, 21MP camera... Vind de fotos echt onscherp en vervelend zacht ogen

Telefoons zijn niet gemaakt om mooie foto's mee te maken. De lens bepaald veel van de kwaliteit en dat kan nooit wat zijn in die dunne telefoons. Tevens moet de chip groot zijn om mooie beelden te maken. Waarom denk je dat je voor mooie foto's nog steeds het beste een spiegelreflex camera kan nemen?

Weet niet of je Parkinson hebt, maar de Samsung S5 heeft 1 van de beste camera's. Vergeleken met de iPhone 6 hebben ze beiden sterke en minder sterke punten, maar geniet de S5 de voorkeur.

Heb het geprobeerd, fotos zijn onscherp altijd. Vandaag even langs media markt gegaan en de iphone camera is beter en maakt echt met 1 druk een foto

Heb sinds kort een LG G3, voornamelijk vanwege de camera. Het is even wennen en leren hoe hij werkt, maar ben er erg tevreden mee en de foto's zijn top!

Nou ik heb ook een s5 en bij mij als je maar even beweegt of tril dan is je foto echt wazig .....

Ik heb een HTC One m7 en zijn camera is zijn enige min punt .. al heel gauw een paarse gloed in mijn foto's en sinds paar maanden is mijn auto focus ook kapot

De aanstaande nieuwe HTC m9 zou een goede camera krijgen .. dan zou eindelijk zijn zwakke punt verholpen worden ..

LG Fino, LG Optimus L7II, LG G3

Als je een telefoon koopt waarbij je een top camera wilt hebben, dan ben je toch aangewezen op de Sony xperia's.

Terug
Naar boven