Fitness Seller

Telefoons met een goede camera

Telefoons met een goed camera

Kan kloppen. Veel fabrikanten gebruiken Sony camera's. Maar Sony gebruikt daarentegen wel de beste sensoren en lenzen voor haar vlagschepen terwijl Apple niet de nieuwste modules kiest.

Zelf heb ik de plus met optische beeldstabisatie. Dat helpt echt enorm. Heb nooit onscherpe foto's.

Deze is trouwens ook een mooie vergelijkingsvideo. Van de iPhone 6 (normaal) en de xperia Z3

http://youtu.be/2ZQHhqcJOwE

Laatst bewerkt:
Xperia is ook super qua handmatige camera instellingen, aangezien je op zoek bent naar een goede camera neem ik aan dat dit belangrijk is.
Ik heb vernomen dat als binnenkort de update naar Android 5 komt, er ook raw ondersteund gaat worden. Dan is het zeker xperia > iphone.

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Ik heb de sony ericsson Z1, 21MP camera... Vind de fotos echt onscherp en vervelend zacht ogen
Waarschijnlijk gebruik je alleen superieur automatisch, dan schiet hij geloof ik maar 8mp foto's. Pas op handmatig kan je ook daadwerkelijk 21mp foto's maken.

Dat RAW zou behoorlijk ziek zijn haha. Maar is ook enorm groot weet niet of dat zo slim plan is

Steek je er gewoon een sd kaart in haha, want dat is ook weer een plusje van Sony tov iphone

Ik heb een HTC One m7 en zijn camera is zijn enige min punt .. al heel gauw een paarse gloed in mijn foto's en sinds paar maanden is mijn auto focus ook kapot

De aanstaande nieuwe HTC m9 zou een goede camera krijgen .. dan zou eindelijk zijn zwakke punt verholpen worden ..

Dit idd. Wat een kut foto's maakt dat ding.

Je heb tegenwoordig telefoons die helemaal zijn ingericht voor fotografie (non prof) met optische zoom en al!

Maar dan heb je wel dikke uitstekende lens achterop je telefoon, haalt het gemak van een telefoon een beetje weg imo. Kan je beter een goede camera kopen haha.

Xperia is ook super qua handmatige camera instellingen, aangezien je op zoek bent naar een goede camera neem ik aan dat dit belangrijk is.
Ik heb vernomen dat als binnenkort de update naar Android 5 komt, er ook raw ondersteund gaat worden. Dan is het zeker xperia > iphone.

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Waarschijnlijk gebruik je alleen superieur automatisch, dan schiet hij geloof ik maar 8mp foto's. Pas op handmatig kan je ook daadwerkelijk 21mp foto's maken.

aha! Ik zie t..! Karma
Dan zijn de fotos alsnog redelijk korrelig though. Nog tips qua verdere instellingen?

alles waar een sony camera inzit.
de oneplus one
xperia z3

aha! Ik zie t..! Karma
Dan zijn de fotos alsnog redelijk korrelig though. Nog tips qua verdere instellingen?
ISO op 50 zetten wil nog wel eens helpen tegen ruis.
Scherpstelmodus op meervoudig automatisch scherpstellen, en de cameraknop gebruiken met tweetraps sluiter, dus half indrukken, laten scherpstellen en dan doordrukken om de foto te maken.
En beeldstabilisatie aan om bewogen fotos tegen te gaan.

Alhoewel er telefoons zijn met een betere camera dan de samsung s4 en s5 verbaasd het je toch wel dat de foto's die je daarmee maakte echt slecht waren aanraken ze helemaal geen slechte camera hebben.

Terug
Naar boven