Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien download je niets meer, maar heb je in je limewire programma je upload niet afgezet. Misschien ben je tegen de sterren op aan het sharen met héél veel mensen?
je moet eens kijken bij je Router instellingen, daarop kun je zien wat voor apparaten er allemaal op
je netwerk zijn ingelogd geweest. (moest er iemand op je wifi meesurfen)

Waarom woon je dan ook in belgie xD. 2de oplossing is ga surfen via een proxy![]()

Dit is wat ik vroeger heel vaak had, toen ik een jaar of 14 was. Deze laptop heb ik nog maar een half jaar dus limewire staat er al een maand of 6 op, en toen heb ik er speciaal op gelet. Nooit last mee gehad, enkel downloaden.
Maar ik stelde mezelf gisteren diezelfde vraag ja... Heb limewire gisteren verwijderd en eens kijken wat een maandje zonder geeft. Maar vermoed toch wel dat het aan youtube gebruik etc zal liggen.
Dat zou natuurlijk kunnen, heb er totaal geen verstand van... (zie link in beginpost, misschien heeft dat er iets mee te maken?)Youtube, gametrailers, etc... bieden tegenwoordig wel veel hogere kwaliteit aan, maar je moet echt al wreed vies doen om je downloadlimiet eraan te verpatsen. Mijn gok is limewire in combi met youtube en dergelijke. Schakel ook je modem uit nadat je opgehouden bent met te computeren (je weet nooit met hackers). Je kan natuurlijk ook één of ander virus hebben. Iemand op het werk had onlangs iets opgelopen dat zich voordeed als een soort van windows defender, maar in werkelijkheid niet was, en dat virus zat zonder dat ze het wist ook van alles te downloaden (en wsl uploaden).
zit constant HD series te bekijken op ninjavideo en krijg mijn meter nog niet vol...
en voor enkele GB aan films via torrent.. nog niet op smallband geworpen.. heb wel een wat grotere telemeter dan jou, maar toch. normaal gezien kan je door youtube je meter niet volkrijgen hoor.
Waarom woon je dan ook in belgie xD. 2de oplossing is ga surfen via een proxy![]()
Pc wordt enkel door mijn ouders gebruikt om wat mails binnen te halen en te versturen via Outlook. Hoe komt het dat dit steeds zo hoog oploopt?

Mijn telemeter is het grootstzit constant HD series te bekijken op ninjavideo en krijg mijn meter nog niet vol...
en voor enkele GB aan films via torrent.. nog niet op smallband geworpen.. heb wel een wat grotere telemeter dan jou, maar toch. normaal gezien kan je door youtube je meter niet volkrijgen hoor.

vaderlief zal wel wat anders doen dan enkel mailtjes lezen![]()