AndroidHealthClinic

Tennis

als je een opgeblazen slome tenniser wilt worden.... JA!

Vind het idd een beetje vergezocht voor een tenniser.

Denk dat winstrol(stanozolol) een betere keuze is voor je, aangezien je veel moet lopen.
Word in de atletiek ook regelmatig gebruikt.

Ik denk dat boldenone(equipoise) en/of lichte dosering test het best geschikt is voor deze atleet.

Ik zou gaan voor 10 weken dbol @ 50mg per dag.

Cool van al die anabolica ga je gewoon mega traag worden !
Je moet gewoon goe traine en als je belangerijke wedstrijd hebt,kuur je naar een wedstrijd toe met bv,epo en gh .Vlak voor de wedstrijd prik je Diprostène in je bil en je zal wel winnen hoor ;)
MAAR !! zoon kuur is het enige wat je echt gaat helpen : ma kan je ni zo maar ff doen is echt wel wa kennis voor nodig . Dus niet zonder begeleiding !

• Topic Starter Topic Starter
Welke van de 3 zou ik dan weglaten? Naposim heeft me vorige winter sterker gemaakt en vond niet dat ik trager ben geworden. Ben in de zomer geopereerd en ben nu terug aan het trainen. Clenbuterol maakt je toch net scherper? Niet? Vermits naposim niet zo goed is voor de lever ben ik ook maar van plan het de eerste 10 dagen te nemen.

wees slim doe eerst wat informatie op over bepaalde middellen voordat je wat in je hol frot!

ik zou de clen deca en d-bol maar vergeten hiermee zul je toch wat kilo's aan komen waardoor het ongunstig is voor je snelheid , maar de deca zal wel je gewrichten smeren dat is een pluspunt.

houd het lekker bij een winny only of anavar only kuur daar zul je goed aan doen!!

al t je eerste kuur is zou ik deze doen opweg naar t toernooi:
week 1 t/m 8 250 mg test enanth.
week 6 t/m 10 50 mg winstrol om de dag.

ervan uitgaande dat je toernooi ergens in week 10 plaatsvind. (als je t doet voor een toernooi tenminste)

Air,

Ik zou om te beginnen gewoon vergeten wat je voorsteld.geen deca geen naposim . Invorm zit er ook echt naast . Wat jij wil is 3 uur lang sprinte en zo hard en effectief mogelijk tegen een balleke slaan . Met anabolica word je traag PUNT ! Het enige wat je kan doen om meer power te krijgen is gaan voor stromba, anavar, undestor, suspens ... etc . Nix op olie of lange esters. Nu een ander punt word controle ... Er van uitgaand dat je het niet doet om van u beste vriend te winnen ... ! Kan je het je niet permiteren om alles nog tot vlak voor een game te nemen . Dus moet je weten wat ze al wel kunnen opsporen en wat niet . Wil je echt goed worden duurt het langer dan ff snel wa bij kuren en klaar . Wil je gewoon sterker worden zonder te veel inboeten aan snelheid neem je dit bovenstaand in combo ! Wil je meer doe je een kracht kuur met BV stromba eod 5mg en anavar ed 50 mg nakuur nolva 2 tot 3 weken en ga je dan naar een toernooi waar je geld kan verdienen kuur je twee weken met epo 2000 eu ed igf 1 L3 50 mcg ed tot 2 dagen voor de aanvang . zorg je voor een centrifuge ,test je je hema ,boven de 50 laat je dat zakken met fysiologisch serum en zal je beter zijn dan ooit . top game neem je wat corticoïde zoals medrol of zo ... en niets van dit laatste is opspoorbaar ! Voor een tenniser is dit een oplossing ;)

Winstrol is niet goed voor sporten waar je explosieve bewegingen doet ivm de pezen & gewrichten!
Als je graag een blessure oploopt...be my guest...en dan sta je zeker nergens.
Een goede atleet is een slimme atleet!

Wel nooit gemerkt npc .... ;)

van meeste aas wordt je idd kortademig en sloom!
misschien dat boldenone iets voor je is!!! verhoogt drastisch de aanmaak van rodebloedlichamen, en dus zuurstof in je bloed!

@Kenji, ik ben t niet met je eens dat test in lage dosering met stromba slecht is om je voor te bereiden op een tennis toernooi. Ik heb vandaag nog met een tennis vriend (McEnroe) aan de telefoon gezeten en hij zei dat dit echt niet verkeerd is, aangezien tennis ook explosieve momenten kan hebben, zeker op hardcourt en je met test in zo'n lage dosering nauwelijks zwaarder hoeft te worden mits je je training er op aanpast. Wel wil die Airdupont als tip meegeven om je in ieder geval een klein beetje te gedragen tegen de umpire.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet of jullie op de hoogte zijn maar de laatste jaren zijn er wel enkele ATP spelers betrapt op het gebruik van Clembuterol en ook Deca. Zo slecht zal het dus wel niet zijn voor een tennisser?

Kan zeker dat ze betrapt zijn net zoals voetballers en wielrenners met die producten .Toch is het rendement veel minder met deze .En dat je testo kan gebruiken zeg ik wel duidelijk met undestor!! Maar lange esters kunnen niet voor de controle ! ;)

Wat een belachelijk topic............de vraag op zich niet eens, maar de antwoorden.......wat moet zo'n jongen daar nou mee? Je weet nog niets over zijn niveau, voor hetzelfde geld speelt'ie een clubtoernooitje met z'n moeder in de mixdubbel.

Kom maar dan aan met EPO, test enanthaat en 10 weken dboll.........

Eerste vraag moet dus zijn, wat wil je bereiken, en wat doe je er nu voor?

Terug
Naar boven