XXL Nutrition

Terminator stelt veto tegen homohuwelijk

Rob G zei:
Volgens mij is het ook een fusieke 'afwijking' in de hersenen. En je kan het volgens mij een beetje vergelijken met het feit dat jij graag wijffies wil palen, dat gevoel kun je echt niet onderdrukken of zo. Probeer je dat wel dan flippen die mensen hem en dan gaan ze op een gegeven moment gekke dingen doen.
Ja tuurlijk. Ik zeg ook niet dat ze die drang niet moeten volgen. Maar dat wil niet zeggen dat het geen keuze is. Als iemand de drang heeft om 'wijffies te palen' maar toch bewust priester wordt, dan is dat ook een keuze geweest (en het zal ook niet gemakkelijk zijn geweest om die keuze te maken.)

Big_T zei:
Toch blijft het een vrije keuze om toe te geven aan een drang die in hun opkomt. Die drang kan door verschillende factoren opgekomen zijn, maar men denk nu dat het vooral in de pubertijd gebeurd en daar wat misloopt in de ontwikkeling. Ik vind het nogal gemakkelijk om te zeggen, 'ja ik kan er niets aan doen en nu moeten jullie mij maar alle rechten geven die ik te pakken kan krijgen.' Nee, je maakt een keuze dus je draagt daar de gevolgen van, en die zijn niet altijd even leuk...
nah, wat gaan we nu krijgen?

dus volgens jou hebben alle homo's zelf er voor gekozen om homoseksueelte zijn, en hadden ze zich evenzogoed aangetrokken hebben kunnen voelen tot vrouwen als ze een 'andere keus' hadden gemaakt?

Als ik even door redeneer betekent dat dus dat ik als heteroseksueelzijnde ook een andere keuze kunnen maken en nu een homoseksueelhad kunnen zijn.

Het is een leuke theorie maar ik geloof er geen reet van.

Hoe weet je zo zeker dat homo zijn een keuze is Big_T? Kan je dat onderbouwen? Ik vind het namelijk nogal een vreemd standpunt, en dat is een understatement.

Ik weet van mezelf in ieder geval dat mijn hetero-schap géén keuze is, ik word geil van vrouwen en heb een diepgewortelde afkeer tegen coïtus met mannen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit 'gekozen' heb om alleen op vrouwen te vallen. Sterker nog, ook al zou ik wíllen kiezen om op mannen te kiezen, dan zou mijn instinct me tegenhouden. Waarom zou dat bij homo's anders zijn?

Mannen moeten ook het recht hebben om kinderen te baren! Daar is ook nog geen wet voor.

Ik kan werkelijk niet geloven hoe naiëf sommige hier op dit Board denken.

Allereerst over de'keuze'van je geaardheid. Je gaat me niet vertellen dat je die keuze bewust of onbewust hebt gemaakt, uiteraard komt er een punt in je leven dat, ALS je je meer tot mannen aangetrokken voelt je het eindelijk in de gaten hebt; mijn seksueele voorkeur ligt bij de mannen.

Maar hier word je min of meer mee geboren, maak me niet wijs dat als je zoon van een beroemde 'Catwalk kleding ontwerper(9 van de 10 in die branche is homo) eerder of juist minder snel aangetrokken voelt tot mannen. Dit ligt vast, net zoals jouw huidskleur, dat ene moedervlekje et cetera.

Verder vind ik het onzin dat alleen in een standaard huwelijk, kinderen erbij mogen komen. Het idee van man-vrouw, dat kan en de rest niet, stamt als je het mij vraagt echt uit de oudheid.

2 dolverliefde mannen zouden niets liever willen dan een kind,genetisch en lichamelijk is dit niet te realiseren. WEL door adoptie, maar dit recht hebben ze niet?! Wat een ONZIN! 2 mannen kunnen het kind MINSTENS net zo goed opvoedden, wie weet zelfs wel beter, vaak is het zo dat bij die stellen er duidelijk 1tje de 'vrouwelijke' kanten heeft, en de ander de mannelijke kanten. Dus dit is te vergelijken met man-vrouw. En aangezien deze er juist voor hebben moeten ''vechten', zouden ze dit kind veel meer liefde geven.

En daarbij komt nog eens dat als je een kind adopteerd , je hem meteen kans geeft op een fair,mooi en liefdevol leven!

En iemand hier(weet niet meer wie) had het over, stel dat over 50 jaar 20% homo is, wat dan? Nou dan niks, tegen die tijd zijn er nogeens 1 miljard mensen erbij misschien meer,terwijl onze bronnen etcetera opraken. Na verloop van tijd gebeurd hetzelfde als je teveel ratten op een te klein oppervlakte zet, ze vallen elkaar aan vanwege stress, veroorzaakt door gebrek aan ruimte.

Dus wie weet zou dit niet eens zo slecht zijn. De wereldbevolking stijgt minder hard, en doordat adoptie mogelijk gemaakt is voor homo(huwelijken), krijgen meer kansloze kinderen recht op een mooi leven.

CD

Big_T zei:
Dom? Nee, jou mening tegen de mijne. Alles wat je doet in het leven is een keuze, als het geen keuze was dan zou je niet over vrijheid beschikken. Ik vind het altijd grappig als mensen de schuld van zich proberen af te schuiven door te zeggen "maar ik heb er niet voor gekozen...het is me overkomen" ONZIN! Je hebt die keuze gemaakt en nu draag je daar de gevolgen van, net zoals alle dingen in het leven. Als je dat niet begrijpt dan ken ik nog wel een paar interessante boeken over dit onderwerp.

Stel je voor dat hetero zijn niet normaal was en dat de voortplanting en
maatschappij gericht was op homocoïtusualiteit.
Dan ga je toch ook geen mannen nken omdat dat normaal is terwijl
je het harstikke vies vind ?
Het lijkt me absoluut geen keuze om zo'n leven te leiden. :kots:

Wel vind ik dat een kind; een man en een vrouw nodig heeft om oPgevoed te worden.

Laatst bewerkt:
het kan me eigenlik geen reet schelen

The rebel zei:
Schwarzenegger bevestigde evenwel zijn standpunt en verklaarde dat niet de politici, maar de rechters en kiezers moeten beslissen over de legalisering van homohuwelijken. In 2000 spraken de kiezers in Californië zich overigens al eens uit tegen het homohuwelijk. ,,De wil van het volk moet gerespecteerd worden'', zei Schwarzenegger.

helemaal mee eens

Arnold is toch een beter leider dan ik had gedacht :D
Hopelijk word hij nog president :p

FireStarter zei:
Kan aan mij liggen maar mijn standpunt tegen homohuwelijk en adoptie is heel simpel, het moet gewoon NIET kunnen.

Ik zie het als een ondergang van de mens. Als we het nu toelaten is misschien over 100 jaar wel 25% ofzo homo en dan? Kunstmatig kinderen maken dan maar?

Misschien is dit wel de natuurlijke oplossing om ervoor te zorgen dat er niet teveel mensen op aarde komen.

Je bent hier om te genieten van je leven en om kinderen te krijgen zodat die ook zo van het leven kunnen genieten zoals wij nu doen.

Ja toch? Dit is toch het doel van ons of niet dan?

Ben jij dan zo bang dat je homo kan WORDEN? ik niet in elk geval, je geaardheid kan je niet veranderen. Homocoïtusualiteit is iets van alle eeuwen. Het is echter honderden jaren als den duivels aanzien door de Katholieke kerk. Vergeet niet dat de oude Grieken en Romeinen met hun destijds mooie brschavingen juist heel los waren over homocoïtusualiteit en dat elke man met Hoge status wel een jong knaapje in izjn bij zijn had.

homocoïtusualiteit is iets natuurlijks en het komt vaak voor,
je zou zelfs kunnen zeggen dat het natuurlijker is dan het huwelijk, aangezien de mens geen monogaam wezen is, en monogamie in de natuur amper voorkomt.

Hoe is Arnold aan zijn AAS gekomen in zijn tijd, daar gaan ook wilde verhalen de ronde over...

Rob G zei:
Volgens mij is het ook een fusieke 'afwijking' in de hersenen. En je kan het volgens mij een beetje vergelijken met het feit dat jij graag wijffies wil palen, dat gevoel kun je echt niet onderdrukken of zo. Probeer je dat wel dan flippen die mensen hem en dan gaan ze op een gegeven moment gekke dingen doen.
inderdaad
je wordt ermee geboren
@big t
je kan er toch ook niet voor kiezen om als meisje geboren te worden
dat zit nou eenmaal in je
hun hersenen zijn er zo op ingesteld dat ze jongens of meisjes leuk vinden

Terug
Naar boven