boogie
Huge Freak
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big_T zei:Dat ze willen samenwonen, ok, dat ze willen trouwen; laat daar een referendum over komen bij de bevolking. Maar adoptie daar moeten ze geen recht op hebben. Het gaat steeds maar verder en verder. Elk kind heeft het recht om in een normaal en traditioneel gezin op te groeien. Rechten van kinderen wegen zwaarder door dan die van volwassenen. Als je zo graag de homo wil uithangen omdat er wat misgelopen is tijdens je pubertijd, fijn, maar draag daar dan de gevolgen van als een man (of vrouw) en ga niet overal staan roepen dat je nu ook alle rechten van hetero's wil. Het was je eigen keuze en die keuze heeft gevolgen die je moet aanvaarden.
Big_T zei:Dat ze willen samenwonen, ok, dat ze willen trouwen; laat daar een referendum over komen bij de bevolking. Maar adoptie daar moeten ze geen recht op hebben. Het gaat steeds maar verder en verder. Elk kind heeft het recht om in een normaal en traditioneel gezin op te groeien. Rechten van kinderen wegen zwaarder door dan die van volwassenen. Als je zo graag de homo wil uithangen omdat er wat misgelopen is tijdens je pubertijd, fijn, maar draag daar dan de gevolgen van als een man (of vrouw) en ga niet overal staan roepen dat je nu ook alle rechten van hetero's wil. Het was je eigen keuze en die keuze heeft gevolgen die je moet aanvaarden.
boogie zei:tuurlijk, dat is wat Arnold zegt.
maar ik denk dat onze held op dit punt gewoon een vieze vuile conservatief is die schrikt van de mannenliefde![]()

Dat allergaartje aan gewone huwelijken, ouders in een scheiding, alleenstaande ouders, weduwe-ouders, BOM-moeders, voogden maakt echt niet dat een homo-pappa's of lesbi-mamma's er zo uitspringen... Maar zoals ik al zei, dat besef dat jouw situatie anders is, komt later pas en dan weet je niet beter (jouw situatie is normaal, andere zijn anders).Rob G zei:Je weet toch beter als je kijkt hoe andere kinderen om je heen opgevoedt worden.
...
Het is gewoon bewezen dat voor een kind de rol van vader en moeder allebei er belangrijk zijn.
Wat is normaal en traditioneel?Big_T zei:Maar adoptie daar moeten ze geen recht op hebben. Het gaat steeds maar verder en verder. Elk kind heeft het recht om in een normaal en traditioneel gezin op te groeien.
Het is nooit een keuze geweest. Je wordt er mee geboren en je gaat er mee dood. Net zoals wel of geen sproeten hebben, haarkleur, oogkleur, vorm van de neus, ... Je leert er mee leven of je verandert het tot je er mee kan leven.Als je zo graag de homo wil uithangen omdat er wat misgelopen is tijdens je pubertijd, fijn, maar draag daar dan de gevolgen van als een man (of vrouw) en ga niet overal staan roepen dat je nu ook alle rechten van hetero's wil. Het was je eigen keuze en die keuze heeft gevolgen die je moet aanvaarden.
FireStarter zei:Kan aan mij liggen maar mijn standpunt tegen homohuwelijk en adoptie is heel simpel, het moet gewoon NIET kunnen.
Ik zie het als een ondergang van de mens. Als we het nu toelaten is misschien over 100 jaar wel 25% ofzo homo en dan? Kunstmatig kinderen maken dan maar?
Misschien is dit wel de natuurlijke oplossing om ervoor te zorgen dat er niet teveel mensen op aarde komen.
Je bent hier om te genieten van je leven en om kinderen te krijgen zodat die ook zo van het leven kunnen genieten zoals wij nu doen.
Ja toch? Dit is toch het doel van ons of niet dan?
Dom? Nee, jou mening tegen de mijne. Alles wat je doet in het leven is een keuze, als het geen keuze was dan zou je niet over vrijheid beschikken. Ik vind het altijd grappig als mensen de schuld van zich proberen af te schuiven door te zeggen "maar ik heb er niet voor gekozen...het is me overkomen" ONZIN! Je hebt die keuze gemaakt en nu draag je daar de gevolgen van, net zoals alle dingen in het leven. Als je dat niet begrijpt dan ken ik nog wel een paar interessante boeken over dit onderwerp.boogie zei:big T, homo zijn is volgens mij geen keuze hoor.
wat een domme opmerking, sorry.
Big_T zei:Dom? Nee, jou mening tegen de mijne. Alles wat je doet in het leven is een keuze, als het geen keuze was dan zou je niet over vrijheid beschikken. Ik vind het altijd grappig als mensen de schuld van zich proberen af te schuiven door te zeggen "maar ik heb er niet voor gekozen...het is me overkomen" ONZIN! Je hebt die keuze gemaakt en nu draag je daar de gevolgen van, net zoals alle dingen in het leven. Als je dat niet begrijpt dan ken ik nog wel een paar interessante boeken over dit onderwerp.
Toch blijft het een vrije keuze om toe te geven aan een drang die in hun opkomt. Die drang kan door verschillende factoren opgekomen zijn, maar men denk nu dat het vooral in de pubertijd gebeurd en daar wat misloopt in de ontwikkeling. Ik vind het nogal gemakkelijk om te zeggen, 'ja ik kan er niets aan doen en nu moeten jullie mij maar alle rechten geven die ik te pakken kan krijgen.' Nee, je maakt een keuze dus je draagt daar de gevolgen van, en die zijn niet altijd even leuk...Rob G zei:Maar je kan natuurlijk niet zeggen dat er iets is gebeurd in hun jeugd en dat ze zo graag gay zijn want dat is natuurlijk dikke onzin.
Je haalt er vanalles bij wat hier totaal niets mee te maken heeft en wat ik nooit als argument heb aangehaalt dus hier hoef ik niet op in te gaan.SlettieBettie zei:Wat is normaal en traditioneel?
Het huidige gezin van vader als kostwinnaar, moeder als huisvrouw en 2,4 kinderen?
Of zoals zo'n 100 jaar terug? Vader en moeder werken 7 dagen per week, 16 uur per dag. De 14 kinderen moeten ook werken anders valt er niets te eten.
Terug naar de middeleeuwen, waar veel kinderen aan hun lot werden overgelaten, of uitbesteed werden aan boeren?
Verder terug, naar de Grieken en de Romeinen, waar je als dochter met je moeder optrok en als zoon met je vader mee ging en je de andere ouder soms weken niet zag?
Helemaal terug naar de oertijd, waar de mannen aan het jagen waren en de vrouwen de kinderen verzorgden, zodat de kinderen helemaal geen vaderfiguur voor handen hadden?
Alles in het leven is een keuze, als jij je laat ombouwen en grotere borsten wilt dan is dat een keuze, als jij een man wil worden en je operatief laat behandelen dan is dat een keuze, als iemand van een brug springt dan is dat een keuze.Het is nooit een keuze geweest. Je wordt er mee geboren en je gaat er mee dood. Net zoals wel of geen sproeten hebben, haarkleur, oogkleur, vorm van de neus, ... Je leert er mee leven of je verandert het tot je er mee kan leven.
Je haar kan je verven, je kan gekleurde lenzen in doen, je kan je neus laten verbouwen, maar je geaardheid kan je niet veranderen. Je kan wel door middel van adoptie toch een liefhebbend gezin hebben, al ben je homo of lesbi.
Big_T zei:Toch blijft het een vrije keuze om toe te geven aan een drang die in hun opkomt. Die drang kan door verschillende factoren opgekomen zijn, maar men denk nu dat het vooral in de pubertijd gebeurd en daar wat misloopt in de ontwikkeling. Ik vind het nogal gemakkelijk om te zeggen, 'ja ik kan er niets aan doen en nu moeten jullie mij maar alle rechten geven die ik te pakken kan krijgen.' Nee, je maakt een keuze dus je draagt daar de gevolgen van, en die zijn niet altijd even leuk...