AndroidHealthClinic

Terreuraanslag op bus Israëlische tieners Bulgarije

Ruud0111

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.490
Lengte
1m83
Massa
91kg
AMSTERDAM - Een bus met Isräelische toeristen is bij het vliegveld van de Bulgaarse stad Burgas getroffen door een terreuraanslag.

Er zijn drie doden en twintig gewonden gevallen. Dat heeft de Bulgaarse politie gezeg.
Ooggetuigen vertelden de Israëlische televisiezender Channel 2 TV dat iemand de bus betrad, en dat kort daarna een explosie van grote omvang volgde. De lokale politie heeft het vliegveld afgezet, meldt persbureau Reuters.
Eén getuige, Gal Malka, zei dat ze zag dat een man zich opblies. In het voertuig zaten zo'n veertig Israëlische tieners, die even daarvoor met een vliegtuig uit Tel Aviv waren geland. Ze waren onderweg naar het vakantieoord Sunny Beach bij de Zwarte Zee.
Volgens CNN bevestigt het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken dat de explosie heeft plaatsgevonden.

Op tv-beelden is te zien hoe er rook opkringelt en de achterkant van een toeristenbus in lichterlaaie staat. Er zijn in totaal drie bussen in brand gevlogen, meldde de plaatselijke nieuwssite Burgas 24.
Bulgarije is een populaire vakantiebestemming voor Israëliërs.

m1mztobamhdp_700.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 19:20 ----------

Update: Israeli Prime Minister says there are signs that Iran is behind Burgas bus bombing

Update: Netanyahu zojuist: "Israel will retaliate fiercely."

Fijn, dinsdag land ik daar op het vliegveld xD

That's racist

Een plot van de Israelische overheid om een excuus te hebben om Teheran te bombarderen!

hopelijk eindelijk eens actie

• Topic Starter Topic Starter
He jammer :(

hmmm, ik ben daar over een maandje. Hoop dat het dan weer allemaal rustig is :)

Hallucinant. Duidelijk een Mossad-actie. Israel is niet vies om zijn handen vuil te maken.
Gestoorde staat! En natuurlijk zit Iran er achter. Jeetje, stel je voor. Alsif Iran zich bezighoudt met het vermoorden van 40 mensen aan de hand van een zelfmoordterrorist. Echt te belachelijk voor woorden.
Israel zal nu hard optreden. Niet de eerste keer dat ze zo handelen.

Hallucinant. Duidelijk een Mossad-actie. Israel is niet vies om zijn handen vuil te maken.
Gestoorde staat! En natuurlijk zit Iran er achter. Jeetje, stel je voor. Alsif Iran zich bezighoudt met het vermoorden van 40 mensen aan de hand van een zelfmoordterrorist. Echt te belachelijk voor woorden.
Israel zal nu hard optreden. Niet de eerste keer dat ze zo handelen.

Ja, want het zou echt de eerste keer zijn dat moslims zichzelf opblazen :).

Kan iemand me misschien leren hoe ik een **** geef? Ik zou het wel willen kunnen aangezien dat normaal is blijkbaar. Maar het lukt me niet echt.

Kan iemand me misschien leren hoe ik een **** geef? Ik zou het wel willen kunnen aangezien dat normaal is blijkbaar. Maar het lukt me niet echt.

Nee kan niet... Je bent gwn een ongevoelige b*ch...

Nee serieus. Dit boeit me ook geen fl**ker, er gebeurt altijd wel wat in dat soort landen dus interesseert me ook vrij weinig. Maar soms zijn er wel is vreemde verhalen die me aandacht trekken... Zoals kinderen die bijvoorbeeld uit een vliegtuig gesmeten worden.. Lig er dan niet wakker van, maar toch triest/vreemd dat t gebeurt :)

Dus omdat Israël soms liegt, ga jij er automatisch van uit dat Mossad er achter zit? Strong logic.
Wat trek jij toch een vreemde conclusies.

Het is de hele wereldgemeenschap duidelijk dat de Israelische staat al 60 jaar leugens verkoopt, aan genocide doet,... Er zijn in het verleden al genoeg bewijzen verzameld dat Israel een zwarte bok zoekt om dan massaal te gaan straffen. De ISraelische kolonisator moet maar eens gaan ophouden.

• Topic Starter Topic Starter
Zou yasmine een moslim zijn en een hekel hebben aan Israel?

:roflol:

Die posts van die kerel altijd, zijn echt epic. Maakt niet uit wat moslims doen, hij verdedigt ze altijd :D En hij haat Israel ook altijd

Terug
Naar boven