JohnnyW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Akkoord, meneer
Aars der Aarsen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Akkoord, meneer
Dus het lijkt jou aannemelijker dat Israël er zelf achter zit, dan Hezbollah?
Seems legit brah
---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 12:37 ----------
http://www.nu.nl/buitenland/2869727/vs-heeft-plan-aanval-iran.html
beter
Het is heel typerend voor Israël om te dreigen een land te bombarderen, 5 minuten nadat een bom ergens ontploft. Je gaat me nu toch niet vertellen dat je dat niet een beetje verdacht vindt?
de acties van ISrael worden steeds meer en meer door meer en meer landen als onaanvaardbaar ervaren. Israël beseft dat de steun die ze krijgen van het reeds zeer beperkt aantal landen aan het slinken is.
Het is heel typerend voor Israël om te dreigen een land te bombarderen, 5 minuten nadat een bom ergens ontploft. Je gaat me nu toch niet vertellen dat je dat niet een beetje verdacht vindt?
Dus jij vindt het logischer dat Israel er zelf achter zit, dan Hezbollah die overal ter wereld terroristische aanslagen probeert te plegen op Israelische toeristen?
Je gelooft zeker ook dat de VS zelf het WTC opgeblazen hebben.
Jij vind het logischer dat Hezbollah helemaal naar Bulgarije afreist om wat Israëliërs op te blazen terwijl ze genoeg doelwitten aan de andere kant van de muur hebben?
Zou eerder denken dat het wat Breivikjes zijn..
Jij vind het logischer dat Hezbollah helemaal naar Bulgarije afreist om wat Israëliërs op te blazen terwijl ze genoeg doelwitten aan de andere kant van de muur hebben?
Zou eerder denken dat het wat Breivikjes zijn..
![]()
Een zelfmoordaanslag vergelijken met Breivik. Sterk, heel sterk.
Voor de rest verwijs ik je door naar de post van rotjoch.
Met Breivikjes bedoel ik rechts extremistisch georiënteerde mensen, maar als je denkt dat zij geen zelfmoord aanslagen zouden plegen dan ben je blijkbaar niet zo bekend met het volk.
Monster conclusie, vertel me eens, hoe kom je daarbij dat ik dat denk?
![]()
Een zelfmoordaanslag vergelijken met Breivik. Sterk, heel sterk.
Met Breivikjes bedoel ik rechts extremistisch georiënteerde mensen, maar als je denkt dat zij geen zelfmoord aanslagen zouden plegen dan ben je blijkbaar niet zo bekend met het volk.
Gezien het standpunt en de daad van Breivik lijkt dat me niet meer dan duidelijk.
Dus omdat ik het gek vind dat je deze zelfmoordaanslag vergelijkt met Breivik zeg ik dus dat rechts-extremisten nooit zelfmoordaanslagen plegen.
Ik hoop niet dat je in het echte leven ook dit soort conclusies trekt, want dan ga je niet echt slagen.
Indien je correct had gelezen dat ik schreef Breivikjes, en niet Breivik, en naderhand dus nog even duidelijk maakte wat ik met Breivikjes bedoelde en er dus niet Breivik zelf mee bedoelde, zou je het wellicht wat beter begrijpen.
Beetje jammer.
@rotjoch, nee ik heb geen voorbeeld van een rechts extremist die een zelfmoord aanslag heeft gedaan. Zullen er vast wel zijn, misschien ook niet, doet er niet aan af dat er C18/25/28, of welke andere groepering in die klasse aanhangers dan wel leden zijn die daar geen problemen mee hebben om ze uit te voeren.