Fitness Seller

Terreuraanslag op bus Israëlische tieners Bulgarije

akkoord, al denk ik niet dat ze er zelf achter zitten, dit is eerder van het principe "een stok om een hond te slaan is vlug gevonden"

Zou yasmine een moslim zijn en een hekel hebben aan Israel?

:roflol:

Die posts van die kerel altijd, zijn echt epic. Maakt niet uit wat moslims doen, hij verdedigt ze altijd :D En hij haat Israel ook altijd

Vind dit een intellecteel zeer oneerlijke post. Je weet heel goed dat dit niet waar is. Ik eb het al reeds duizend maal tegen jou en anderen in andere topics gezegd. Ik ben een atheist in hart en nieren, maar je moet in een debat eerlijk blijven en niet altijd de steen naar iemand werpen louter en alleen omdat deze een aanhanger is van een bepaald geloof.
Ik verdedig nooit moorddadige acties. Toon me maar eens waar ik onaanvaardbare zaken zou hebben verdedigd. Ruud, ik verwachtte meer van je!

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 16:45 ----------

Zou yasmine een moslim zijn en een hekel hebben aan Israel?

:roflol:

Die posts van die kerel altijd, zijn echt epic. Maakt niet uit wat moslims doen, hij verdedigt ze altijd :D En hij haat Israel ook altijd

PS: ik heb geen hekel aan Israel. Ik HAAT echter de moorddadige praktijken die reeds 60 jaar door de Israelische overheid worden uitgevoerd.

Nee kan niet... Je bent gwn een ongevoelige b*ch...

Nee serieus. Dit boeit me ook geen fl**ker, er gebeurt altijd wel wat in dat soort landen dus interesseert me ook vrij weinig. Maar soms zijn er wel is vreemde verhalen die me aandacht trekken... Zoals kinderen die bijvoorbeeld uit een vliegtuig gesmeten worden.. Lig er dan niet wakker van, maar toch triest/vreemd dat t gebeurt :)

Tja triest.. als ik het zou zien gebeuren zou ik er wel wat aan doen denk ik. Maar heeft zo weinig zin om je bij ieder dingetje dat op het nieuws komt je op te gaan winden. Er gebeurt iedere week wel iets. Heb het wel opgegeven met " het nieuws "

Hallucinant. Duidelijk een Mossad-actie. Israel is niet vies om zijn handen vuil te maken.
Gestoorde staat! En natuurlijk zit Iran er achter. Jeetje, stel je voor. Alsif Iran zich bezighoudt met het vermoorden van 40 mensen aan de hand van een zelfmoordterrorist. Echt te belachelijk voor woorden.
Israel zal nu hard optreden. Niet de eerste keer dat ze zo handelen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er zijn in een paar dagen 1000-2000 moslims afgeslacht in Birma maar de joodse media zet hen niet op mainstream

Zeer opvallend dat men iedere keer weer de zaak de argumenten tracht te ontkrachten door de andere er van te beschuldigen een conspiracy nutcase te zijn.
Vreemd dat ISrael zelf wel iedere keer roept dat het samenzweringen zijn tegen hen. Iedere keer weer is het Iran of Libie, of Arafat,... wat hen het beste past op dat moment.

Ik las vandaag in de krant dat Israel Iran reeds 5 min na de aanslag beschuldigde. Sterk, zo'n conclusie trekken nog voor de rookpluim weg was.

Zeer opvallend dat men iedere keer weer de zaak de argumenten tracht te ontkrachten door de andere er van te beschuldigen een conspiracy nutcase te zijn.
Vreemd dat ISrael zelf wel iedere keer roept dat het samenzweringen zijn tegen hen. Iedere keer weer is het Iran of Libie, of Arafat,... wat hen het beste past op dat moment.
Je hebt gelijk man de Mossad zit erachter. Ze blazen Israelische bussen op en doden hun eigen burgers.

• Topic Starter Topic Starter
5 minuten na de aanslag riep Israel dat Iran er achter zat. Sterk staaltje van gerechtelijk onderzoek.
Ik vind het net zielig dat jullie die onzin zo makkelijk slikken.

Dus daaruit concludeer jij dat de mossad erachter zit? Dat noem ik pas een knap staaltje gerechtelijk onderzoek.

[MENTION][/MENTION]
Dus daaruit concludeer jij dat de mossad erachter zit? Dat noem ik pas een knap staaltje gerechtelijk onderzoek.

Neen, dat concludeer ik niet enkel op dat. Ik baseer mij op de leugenachtige geschiedenis and state of record dat Israel een zeer ongeloofwaardige reputatie heeft gegeven. Jammer genoeg ben je blijkbaar zo'n voorstander van de ISraelische onderdrukking dat geen enkel argument of bewijs je oogkleppen zal verwijderen.

• Topic Starter Topic Starter
[MENTION][/MENTION]

Neen, dat concludeer ik niet enkel op dat. Ik baseer mij op de leugenachtige geschiedenis and state of record dat Israel een zeer ongeloofwaardige reputatie heeft gegeven. Jammer genoeg ben je blijkbaar zo'n voorstander van de ISraelische onderdrukking dat geen enkel argument of bewijs je oogkleppen zal verwijderen.

Dus het lijkt jou aannemelijker dat Israël er zelf achter zit, dan Hezbollah?

Seems legit brah

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 12:37 ----------

http://www.nu.nl/buitenland/2869727/vs-heeft-plan-aanval-iran.html

beter

[MENTION][/MENTION]

Ik kan nu een lap text gaan typen en allerlei dingen gaan opzoeken en er een hoop tijd in gaan stoppen maar uiteindelijk kom je toch hierop uit
987251565_22ea2338dd.jpg

Maar ik geef toe ik neig toch iets meer de Israel kant op als het gaat om het hele Midden Oosten conflict. Ik ben geen rascist maar een hoop volk waar Israel mee in conflict is zijn gewoon een stelletje randdebielen en barbaren bij elkaar en die respecteren niets anders dan geweld en keiharde actie.

It is what it is.

Sowieso Mossad, 5 minuten na de aanslag wisten ze het wel hoor. Yeah right. False flag zijn ze niet vies van daar in Israël. Maar waag het niet om ze te beschuldigen, want dan ben je anti semiet :o

De baas der bazen
iran-jan-30.jpg

Niemand heeft hier gelijk wss. :)

Iedereen maar denken Israël of Hezbollah, maar ondertussen.

SpeedReeves-Bullock.jpg

Howard-Payne.jpg

Terug
Naar boven