Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou yasmine een moslim zijn en een hekel hebben aan Israel?
Die posts van die kerel altijd, zijn echt epic. Maakt niet uit wat moslims doen, hij verdedigt ze altijdEn hij haat Israel ook altijd
Zou yasmine een moslim zijn en een hekel hebben aan Israel?
Die posts van die kerel altijd, zijn echt epic. Maakt niet uit wat moslims doen, hij verdedigt ze altijdEn hij haat Israel ook altijd
Nee kan niet... Je bent gwn een ongevoelige b*ch...
Nee serieus. Dit boeit me ook geen fl**ker, er gebeurt altijd wel wat in dat soort landen dus interesseert me ook vrij weinig. Maar soms zijn er wel is vreemde verhalen die me aandacht trekken... Zoals kinderen die bijvoorbeeld uit een vliegtuig gesmeten worden.. Lig er dan niet wakker van, maar toch triest/vreemd dat t gebeurt![]()
Hallucinant. Duidelijk een Mossad-actie. Israel is niet vies om zijn handen vuil te maken.
Gestoorde staat! En natuurlijk zit Iran er achter. Jeetje, stel je voor. Alsif Iran zich bezighoudt met het vermoorden van 40 mensen aan de hand van een zelfmoordterrorist. Echt te belachelijk voor woorden.
Israel zal nu hard optreden. Niet de eerste keer dat ze zo handelen.
Update: Israeli Prime Minister says there are signs that Iran is behind Burgas bus bombing
Update: Netanyahu zojuist: "Israel will retaliate fiercely."
Je hebt gelijk man de Mossad zit erachter. Ze blazen Israelische bussen op en doden hun eigen burgers.Zeer opvallend dat men iedere keer weer de zaak de argumenten tracht te ontkrachten door de andere er van te beschuldigen een conspiracy nutcase te zijn.
Vreemd dat ISrael zelf wel iedere keer roept dat het samenzweringen zijn tegen hen. Iedere keer weer is het Iran of Libie, of Arafat,... wat hen het beste past op dat moment.
Je hebt gelijk man de Mossad zit erachter. Ze blazen Israelische bussen op en doden hun eigen burgers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5 minuten na de aanslag riep israel dat iran er achter zat. Sterk staaltje van gerechtelijk onderzoek.
Ik vind het net zielig dat jullie die onzin zo makkelijk slikken.
Dus daaruit concludeer jij dat de mossad erachter zit? Dat noem ik pas een knap staaltje gerechtelijk onderzoek.
[MENTION][/MENTION]
Neen, dat concludeer ik niet enkel op dat. Ik baseer mij op de leugenachtige geschiedenis and state of record dat Israel een zeer ongeloofwaardige reputatie heeft gegeven. Jammer genoeg ben je blijkbaar zo'n voorstander van de ISraelische onderdrukking dat geen enkel argument of bewijs je oogkleppen zal verwijderen.
Ik kan nu een lap text gaan typen en allerlei dingen gaan opzoeken en er een hoop tijd in gaan stoppen maar uiteindelijk kom je toch hierop uit[MENTION][/MENTION]
Neen, dat concludeer ik niet enkel op dat. Ik baseer mij op de leugenachtige geschiedenis and state of record dat Israel een zeer ongeloofwaardige reputatie heeft gegeven. Jammer genoeg ben je blijkbaar zo'n voorstander van de ISraelische onderdrukking dat geen enkel argument of bewijs je oogkleppen zal verwijderen.