Fitness Seller

Terugblik Dallas 2010 Rühl

lets ruhl!!!

Fantastisch dat zelfs zulke kerels mensen om zich heen hebben lopen die elke dag vertellen hoe je een oefening nog beter kan en moet doen (1:17).

Wel een ouwe kop die Ruhl

Chest vanaf 12.54 :s

afgescheurd geweest ofzo?

Hij heeft wel iets gehad ja, staat me niet meer helemaal bij maar was volgens mij geen spierscheuring maar iets van een atrofie ofzo.

hehe geweldig die shirt van hem cardio is for pussies :D

spierscheuring idd

Aiaiai, Ruhl ziet er elk jaar weer een stukje slechter uit (en dan bedoel ik vooral zijn gezicht). Jammer dat borst afgescheurd is, het doet wel af aan zijn frontale poses. Ziet er minder als een hoekig gespierd geheel uit nu. Hij was echt een blok en nu zie je dat ie kwetsbaar is. Dat is jammer. Echt mooi is het niet meer te noemen, maar ik blijf fan van Ruhl. Al is het maar om zijn flauwe humor :)

Aiaiai, Ruhl ziet er elk jaar weer een stukje slechter uit (en dan bedoel ik vooral zijn gezicht). Jammer dat borst afgescheurd is, het doet wel af aan zijn frontale poses. Ziet er minder als een hoekig gespierd geheel uit nu. Hij was echt een blok en nu zie je dat ie kwetsbaar is. Dat is jammer. Echt mooi is het niet meer te noemen, maar ik blijf fan van Ruhl. Al is het maar om zijn flauwe humor :)

pec tear

Die shouders .... bena zo groot als zijn pecs, en die zijn nu ook al niet bepaald klein.

Oooohh ik haat het om te zeggen als Ruhl fan met al zijn dvd's die ik (ECHT BIJNA) dagelijks kijk, maar zijn tijd begint nu af te nemen.
Zijn grootste glorie jaren heeft ie gehad. En dan bedoel ik zijn hoogte punten de NOC 2002 en de AC 2003. Tis nu misschien toch echt de tijd om afscheid te nemen van het podium. Hij is nog zo huge, maar zijn benen zijn lang niet meer zo dik als eerst en om eerlijk te zijn haalt hij het niet meer in zijn fysiek tov de opkomende namen zoals Kai en (eventueel) Roellie.
Tegen zijn naam kan niemand ooit meer op, maar zijn fysiek gaat nu achteruit...

Oooohh ik haat het om te zeggen als Ruhl fan met al zijn dvd's die ik (ECHT BIJNA) dagelijks kijk, maar zijn tijd begint nu af te nemen.
Zijn grootste glorie jaren heeft ie gehad. En dan bedoel ik zijn hoogte punten de NOC 2002 en de AC 2003. Tis nu misschien toch echt de tijd om afscheid te nemen van het podium. Hij is nog zo huge, maar zijn benen zijn lang niet meer zo dik als eerst en om eerlijk te zijn haalt hij het niet meer in zijn fysiek tov de opkomende namen zoals Kai en (eventueel) Roellie.
Tegen zijn naam kan niemand ooit meer op, maar zijn fysiek gaat nu achteruit...

True. Grootste glorie jaren waren inderdaad toen! Stond hij er behoorlijk fantastisch bij. Maar zijn schouders beginnen nu zodanige proporties aan te nemen dat zijn armen er enorm klein beginnen uit te zien, waaronder nog eens z'n genetische aanleg naar slecht groeiende triceps toe. Pec tear, benen die niet meer in proportie zijn. Hij zou inderdaad het podium niet meer betreden. Guest poses eerder wel? Motivatiegericht naar de fans toe.

Ja guestposings zeker!
Hij is zeer motiverend voor heel veel mensen (voor mij echt met stip op nr 1).
Podium is gewoon niet meer haalbaar nu, maar hij is zo ontzettend lollig en dat maakt hem ook zo leuk en als hij zo zijn guestposing kan doen, seminars houden en om de 2 jaar een dvd'tje eruit gooien. Zo zou hij lekker met poen gevuld oud kunnen worden.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Arnold Classics 2003 (3e plaats)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja... Als je die vergelijkt met het filmpje of wat dan ook... Dan weet je het antwoord al.

High five! (Borat style) :D

Flink massa verlies binnen een ochtend, maar hij geeft wel zonder problemen toe dat de nieuwe sterren niet meer te verslaan zijn op bepaalde gebieden kwa massa en definitie.

Terug
Naar boven