AndroidHealthClinic

test 250 enanthaat tren 200 enanthaat

jehmarjeh

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Dit zou een 2e kuur worden.

Mijn 1e kuur was:
test 250 mg pw, 10 weken lang
deca 200 mg pw, 9 weken lang
incl. nakuur
9 kg gegained, 7 kg over gehouden.

Dus nu wil ik als 2e kuur:
test 250 mg pw 10 weken lang
tren 200 mg pw 10 weken lang
incl. nakuur

Mijn doel is droge massa winnen en een kg 6 te pakken en te houden.

Zal dit voor mij zoden aan de dijk zetten? Natuurlijk met goede voeding, training en alle slaap die ik kan pakken.

Op en aanmerkingen graag!

Zou Test zetten op 500mg , tren is 200mg wel voldoende sinds het nog maar uw 2e kuur is.
Hoe lang is uw 1e kuur geleden?
Mss wat stats zoals lengte,bf,gewicht?

Alvast Succes! ;)

Laatst bewerkt:
Waarom geen bold ipv tren als 2e kuurtje?

Zou Test zetten op 500mg , trenbolone is 200mg wel voldoende sinds het nog maar uw 2e kuur is.
Hoe lang is uw 1e kuur geleden?
Mss wat stats zoals lengte,bf,gewicht?

Alvast Succes! ;)

yepyep, 250mg test e kan behoorlijk tegen vallen.

Als je het niet ziet zitten voor 500mg , zet dan om de 5 dagen 250mg, kom je op 350mg per week uit:)
Maar beste is 500mg, krijg je geen spijt van ;)

Als je het niet ziet zitten voor 500mg , zet dan om de 5 dagen 250mg, kom je op 350mg per week uit:)
Maar beste is 500mg, krijg je geen spijt van ;)

yep wilde ik ook net zeggen...om de 5 dagen is anders ook goed alternatief, net iets hoger als vorige keer...redelijk stabiele bloedwaarden
als je om de 5 dagen zet heb je 350 test en 280 tren...vind wel goeie shit, hoewel velen liever tren niet in 2de kuurtje zien....wat ik trouwens destijds wel gedaan heb..

Merkten jullie wat van Tren e op 200/300 mg ew toen jullie voor het eerst Tren gebruikte?

Ik deed in mijn eerste bulkkuur 500mg test/400mg tren e. Dat is heel goed te doen. De bijwerkingen van tren e vallen heel erg mee. Dat tren heftig is, geldt niet voor tren e, maar voor tren a. Het verschil hierin is heel duidelijk merkbaar.

Dit is slechts mijn ervaring. (Die ook door anderen wordt gedeeld)

200mg bold per week zal toch weinig doen.
500mg test en 250mg trenbolone does the work.

Ik heb nog nooit trembolone gehad. Wanneer ik deze stack met testo zou 200mg Tren voor mij dan volstaan. Ik groei momenteel nog op 500mg test en 200 deca... ff off topic

200mg bold per week zal toch weinig doen.
500mg test en 250mg trenbolone does the work.

Ik vroeg alleen waarom hij die keuze gemaakt heeft.
Ik neem aan dat als hij boldone zou zetten, hij hem ook wel in de goede dosis zet....

Ik heb nog nooit trembolone gehad. Wanneer ik deze stack met testo zou 200mg trenbolone voor mij dan volstaan. Ik groei momenteel nog op 500mg test en 200 deca... ff off topic

Ik ken jouw kuurverleden en stats niet, maar gezien jouw atavar ben jij ook niet de kleinste.
Gezien je al ervaring hebt met aas ,zou je tren makkelijk op 500mg kunnen zetten.

Terug
Naar boven