Fitness Seller

Test 250 tren400

Rouan

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
3e kuur voorstel test250 wk1-10 tren400 wk1-8. Wanneer de arofixen nakuur starten en welke results kan ik verwachten gr doel lean mass/hardere look

Test-e 250 en tren-e 400?
Nakuur starten 2 weken na laatste injectie.
Jup, lean mass. Evt. daling in BF

Resultaten verschillen per persoon en zijn teveel afhankelijk van variabelen. Kun je geen inschatting in maken.

Arofixen 2 weken na laatste inject

• Topic Starter Topic Starter
Verstandig om te beginnen met tren200 om
Kennis mee te maken? En week 12-15 arofixen 1 tab?

Ik begin op 200 en verhoog, indien nodig/mogelijk, naar 300 of 400 en zie of ik dat kan hebben, zoniet -> terug naar 200

Doe nu precies dezelfde kuur alleen nog mastE500 erbij, zit nu in week 4 het begint langzaam in te kicken ben al paar kg zwaarder

Doe nu precies dezelfde kuur alleen nog mastE500 erbij, zit nu in week 4 het begint langzaam in te kicken ben al paar kg zwaarder

Heb je last van sides oid en merk je al hardere look. Als ik in week 10 laatste inject doe week 12-15 arofixen 1 tab?

Jaa ik doe 14 tot 16 aro en trek de test 2 weken langer door dan de tren.
Enigste sides tot nu toe is af en toe beetje zweten snachts maar is niet echt hinderlijk

Jaa ik doe 14 tot 16 aro en trek de test 2 weken langer door dan de tren.
Enigste sides tot nu toe is af en toe beetje zweten snachts maar is niet echt hinderlijk

Ik zit nog uit te zoeken 1 of 2 weke na laatste inject nakuren? En 3 of 4 weken

kzou tren ace aanraden.. kijken hoe je erop reageert.. maargoed : )
sowieso eerst op 200mg starten.. 400mg is best hoog voor 1e x tren...
en hou cabergoline of prami of bromo bij de hand .. je prolactine waardes zouden goed kunnen stijgen..
prolactine gyno tot gevolg.. : )
succes.

Ik vind tren overrated , tenzij de mijne ondergedoseerd was.
Daling in vet% en hardere look niets speciaal van gemerkt, voelde mij hetzelfde als op test.
Van deca kreeg ik een grotere pomp.

Terug
Naar boven