XXL Nutrition

Test 250mg

goeietjappie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
125kg
Vetpercentage
28%
Hallo ik ben nu 5 jaar bezig met trainen en wil graag beginnen aan een eerste kuur. Mijn oog is gevallen op test250mg per week voor 8 weken en nakuur week 10 en 11. Wat moet ik doen als ik last krijg van gyno gelijk nolvadex 10 of 20mg ? Graag advies over de kuur

ik zou test 250mg op 12 weken en deca 200mg op 10 weken.

haal je veel meer uit dan dat je alleen test zou pakken, en natuurlijk een nakuur.

-8 weken kuren is te weinig, de massa begint dan net te komen dus kun je beter een aantal weken erbij doen.

ik zou test 250mg op 12 weken en deca 200mg op 10 weken.

haal je veel meer uit dan dat je alleen test zou pakken, en natuurlijk een nakuur.

-8 weken kuren is te weinig, de massa begint dan net te komen dus kun je beter een aantal weken erbij doen.

bij test kan de rek er met 8 weken ook al uit zijn.
maargoed, ik ben het eens met wat je zegt, ik zal er ook deca bij pakken.

Whut? Waarom deca erbij? Sterk onderdrukkende aas waarvan je een vochtbol wordt.

Pak dan gewoon test E op 500mg. Al vind ik 250mg op 12-14 weken al prima voor een eerste kuur. Als je je training en voeding op orde hebt gain je daar echt enorm op na 5 jaar naturel trainen. Ik spreek uit ervaring.

Idd beetje raar deca erbij
Is zijn eerste kuur hij komt met het voorstel test 250
En zeggen jullie zou deca erbij zetten
Zou gewoon
10 weken test 500 1x in de week en nakuren met nolva 4 weken op 20 mg

Kan allebei wel. Ik zou kiezen tussen:

Week 1-10 Testosteron 500mg
Week 12-15 Nolvadex 20mg

OF

Week 1-10 Testosteron 250mg
Week 1-8 Deca 200mg
Week 12-15 Nolvadex 20mg

Als je je een beetje inleest over beide producten kan je je keuze wel maken :)

Idd beetje raar deca erbij
Is zijn eerste kuur hij komt met het voorstel test 250
En zeggen jullie zou deca erbij zetten
Zou gewoon
10 weken test 500 1x in de week en nakuren met nolva 4 weken op 20 mg

Deca erbij raar... denk dat meer soorten AAS voor meer massa zorgt dan 1 soort.

cheese : niet iedereen word een vochtbol van deca, dat ligt aan je lichaamsbouw en voeding.

Mijn eerste kuur na 7 jaar trainen was:
week 1-10 250mg test
week 7-10 30mg winstrol ed
week 12-14 clomid 50mg ed
Hier heb ik 7kg mee gewonnen en 4-5kg van over gehouden.

Dus 250mg kan perfect!

Deca erbij raar... denk dat meer soorten AAS voor meer massa zorgt dan 1 soort.

cheese : niet iedereen word een vochtbol van deca, dat ligt aan je lichaamsbouw en voeding.

Ja beetje raar ja
Is zeker een perfecte massa bouwer
Maar het is ze eerste kuur laat hem eerst een kennis maken en met test only behaald ie meer als genoeg gains of een kickstart eventueel erbij
Maar meteen deca erbij ik zeg niet doen is een mooie 2 de kuur of zelfs 3 de kuur.

Wat een reacties, aan de TS zijn post te lezen weet ie niks van anabolica.
Ga dan ook niet iemand een kuur adviseren, je weet z'n stats niet eens.

9/10 topics weet de TS sowieso niks. Kunnen we de aas sectie net zo goed sluiten

9/10 topics weet de TS sowieso niks. Kunnen we de aas sectie net zo goed sluiten

Je kunt ook mensen vragen wat hun stats zijn, wat hun voeding is etc en dan evt een kuuradvies geven. niet direct aan jou gelinkt hoor maar er word te snel zomaar een kuur neergezet.

Wat zeggen ze stats dan
Hier op het form wil dat ook niks zeggen
Meer als de helft liegt erover omdat ze anders geen fatsoendelijk advies krijgen

Stats: M 71j 1m67 125kg 28%

hmm interessant

vind Pleister zijn voorbeeld goed. 500 test of 250 TE + 200 Deca.

Alleen 250 TE gaat je tegen vallen.

misschien in beide gevallen een kickstart 40 mg dianabol erbij eerste 4 weken.

Hallo ik ben nu 5 jaar bezig met trainen en wil graag beginnen aan een eerste kuur. Mijn oog is gevallen op test250mg per week voor 8 weken en nakuur week 10 en 11. Wat moet ik doen als ik last krijg van gyno gelijk nolvadex 10 of 20mg ? Graag advies over de kuur

Reageer je nog in dit topic, of blijft het bij deze 1e post ?

Geef ons is wat meer info, zo kunnen we ook beter advies geven.

Als dit idd je stat zijn 125kg,28%, zou ik persoonlijk cutten en de rest even laten wat ze zijn, weet ook niet wat je doelen zijn?

Terug
Naar boven