Fitness Seller

Test aantal mg per week

Test E halfwaarde grof genomen 10 dagen .... Met 500 test E heb je dus 350 vrije test ....
Uit welke duim heb je deze onzin gezogen??

Testosteron Enanthate halfwaardetijd = 4,5 dagen*
* afhankelijk van de plaats van injectie en de diepte

De hoeveelheid vrije test in je bloed wordt mede bepaald door je SHBG, en andere compounds in je kuur. Het is echt onmogelijk hier een standaard formule op los te laten, dat is voor elk persoon anders.

Afhankelijk of u naar het actief half-life kijkt.
Deze waardes van 10.5 dag en 5.25 vind ik het meest in veel studies, 4.5 dag heb ik nog niet gezien.
Kunt u de studie eens door verwijzen waar uitgelegd word dat halfwaarde maar 4.5 dag is?

Never the less, voor iedereen is het inderdaad verschillend, zoals mijn lichaam het fijnste vind om E3D test E te nemen en deca elke E4D.

Als ik E5D test en E7D deca neem voelt als ik wat dagen te kort kom.

Voor mij is het een lang ester die langzaam uit je systeem gaat. Door frequent te injecteren overlap je en bouwt het langzaam op. Met de juiste dagen voor jou lichaam blijf je op de piek zitten.

Cheers from down under ;-).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Afhankelijk of u naar het actief half-life kijkt.
Deze waardes van 10.5 dag en 5.25 vind ik het meest in veel studies, 4.5 dag heb ik nog niet gezien.
Kunt u de studie eens door verwijzen waar uitgelegd word dat halfwaarde maar 4.5 dag is?

Never the less, voor iedereen is het inderdaad verschillend, zoals mijn lichaam het fijnste vind om E3D test E te nemen en deca elke E4D.

Als ik E5D test en E7D deca neem voelt als ik wat dagen te kort kom.

Voor mij is het een lang ester die langzaam uit je systeem gaat. Door frequent te injecteren overlap je en bouwt het langzaam op. Met de juiste dagen voor jou lichaam blijf je op de piek zitten.

Cheers from down under ;-).

De sleutel is het frequent genoeg prikken zodat het verschil tussen piek en dal waarde klein genoeg is.

Betreffende de correcte halfwaardetijden:
De formule voor de berekening van de snelheid van de verbinding vrijkomen op een bepaalde dag t is:

λ * N (t)
Waarbij λ de vervalconstante gelijk aan ln (2) / h, h zijnde de halfwaardetijd van de verbinding die in dagen; en N (t) is de halfwaardetijd vergelijking gegeven door:

N (t) = n * e ^ (- t / λ)
Wanneer n is de oorspronkelijke dosis van de verbinding in mg en t wordt in dagen.

Terminale halfwaardetijden
Testosteron propionaat: 0.8 dagen
Testosteron Phenylpropionate: 1.5 dagen
Testosteron isocaproate: 4.0 dagen
Testosteron Enanthate: 4,5 dagen
Testosteron Cypionate: 5.0 dagen
Testosteron Decanoate: 7.5 dagen
Testosteronundecanoaat: 20,9 dagen
Trenbolonacetaat: 1.0 dagen
Trenbolone Enanthate: 4,5 dagen
Masteron propionaat: 0.8 dagen
Masteron Enanthate: 4,5 dagen
Nandrolon Phenylpropionate: 1.5 dagen
Nandrolon Decanoate: 7.5 dagen
Equipoise: 14,0 dagen
Primobolan Oral: 5 uur
Primobolan Injecteerbare: 4,5 dagen
Halotestin: 7 uur
Anadrol: 14 uur
Dianabol: 5 uur
Turinabol: 16 uur
Winstrol Oral: 8 uur
Winstrol Injecteerbare: 1.0 dagen
Anavar: 10 uur
Superdrol: 10 uur
Deze halfwaardetijden zijn bij benadering en kunnen enigszins variëren, afhankelijk van de plaats van injectie, vervoerder olie, en andere factoren.

Is het niet zo dat de actieve halfwaardetijd geldt voor therapeutische doseringen? Want daarbij wordt als ik me niet vergis sustanon eens in de 2 weken gezet. Het langste ester in sust had dacht ik een actieve halfwaardetijd van 14 dagen, boven de 14 dagen zou je dan onder je natuurlijke niveau zitten.

Maar, wij bodybuilders gebruiken geen therapeutische doseringen. Dus stel je zet 1g test E, dan heb je na 5 dagen nog 500mg en 15dagen nog 125mg. Dit is nog steeds in je natuurlijke waarden en al ver over de actieve halfwaardetijd heen.

Is het niet zo dat de actieve halfwaardetijd geldt voor therapeutische doseringen? Want daarbij wordt als ik me niet vergis sustanon eens in de 2 weken gezet. Het langste ester in sust had dacht ik een actieve halfwaardetijd van 14 dagen, boven de 14 dagen zou je dan onder je natuurlijke niveau zitten.

Maar, wij bodybuilders gebruiken geen therapeutische doseringen. Dus stel je zet 1g test E, dan heb je na 5 dagen nog 500mg en 15dagen nog 125mg. Dit is nog steeds in je natuurlijke waarden en al ver over de actieve halfwaardetijd heen.

Edit: never mind.

Dus stel je zet 1g test E, dan heb je na 5 dagen nog 500mg en 15dagen nog 125mg. Dit is nog steeds in je natuurlijke waarden en al ver over de actieve halfwaardetijd heen.
Klopt, het blijft een exponentiële vervalcurve.

300mg E5D:
Knipsel001.jpg

1000mg E5D:
Knipsel002.jpg

Check deze studie, blijk dus dat mijn 10.5 dag complete verkeerd is!!.

Zie inderdaad vergeleken met E5D wat ik eerst dacht beter te zijn is dat de pieken en dalen iets groter zijn.

Hun hebben bloedwaarden gestest met E3D voor test E - hoe ik ben gaan zetten omdat het beter voelt.

http://www.consultdrminas.com/aesthetic/hrt.html
- helemaal naar beneden scrollen.

Dat is een gaaf programma, waar kan ik die vinden??

Check deze studie, blijk dus dat mijn 10.5 dag complete verkeerd is!!.

Zie inderdaad vergeleken met E5D wat ik eerst dacht beter te zijn is dat de pieken en dalen iets groter zijn.

Hun hebben bloedwaarden gestest met E3D voor test E - hoe ik ben gaan zetten omdat het beter voelt.

http://www.consultdrminas.com/aesthetic/hrt.html
- helemaal naar beneden scrollen.

Hoe regelmatiger je prikt hoe stabieler je bloedwaarden. Maar zou dit ook niet al te gek maken, E3D voor enanthate is onnodig. Je lichaam heeft zelf ook schommelingen in je waarden, als je het zo bekijkt zou je prop/ace ook 2/3x per dag moeten zetten voor nog stabielere bloedwaarden. Overbodig, en zonde van je injectspots(littekenweefsel). En als ik me niet vergis meende Cools dat frequenter injecteren zorgt voor meer oestrogeen, wat je ook niet wilt.

En de 10,5 is correct, het gaat om een therapeutische dosis(actieve halfwaardetijd).

Dag 0: eerste shot van 200mg test E
Dag 5 100mg test E
Dag 10: 50mg test E
Dag 15 25mg Test E > Dit is onder de natuurlijke waarden en hierdoor is het dus niet geschikt om om de 2 weken test E te injecteren.

De actieve halfwaardetijd is hoelang een therapeutische dosering actief is, dus binnen de natuurlijke waarden.

Ja super handig, kun je goed zien hoe de piek en dal waarde zich ontwikkelen bij een bepaalde dosis en prik frequentie.
[Link niet meer beschikbaar]
Dag 0: eerste shot van 200mg test E
Dag 5 100mg test E
Dag 10: 50mg test E
Dag 15 25mg Test E > Dit is onder de natuurlijke waarden en hierdoor is het dus niet geschikt om om de 2 weken test E te injecteren.
De waardes die je hier noteert zijn de waardes uit het depot, niet je bloedwaarde. De testosteron moet namelijk ook eerst losgekoppeld worden van de enanthate ester. Je daadwerkelijke dagelijkse afgifte van pure testosteron ligt een stuk lager.
Bij een 200mg 1x/week heb je een afgifte van max. 43mg/dag en min. 17mg/dag aan pure testosteron.
Wanneer je dezelfde wekelijkse dosis aanhoudt maar elke 3 dagen prikt (dus 200 / 7 x 3 = 85mg), dan heb je een afgifte van max. 33mg/dag en min. 24mg/dag aan pure testosteron. Veel minder verschil tussen piek en dal tov 1x/week prikken.

Ja super handig, kun je goed zien hoe de piek en dal waarde zich ontwikkelen bij een bepaalde dosis en prik frequentie.
[Link niet meer beschikbaar]

De waardes die je hier noteert zijn de waardes uit het depot, niet je bloedwaarde. De testosteron moet namelijk ook eerst losgekoppeld worden van de enanthate ester. Je daadwerkelijke dagelijkse afgifte van pure testosteron ligt een stuk lager.
Bij een 200mg 1x/week heb je een afgifte van max. 43mg/dag en min. 17mg/dag aan pure testosteron.
Wanneer je dezelfde wekelijkse dosis aanhoudt maar elke 3 dagen prikt (dus 200 / 7 x 3 = 85mg), dan heb je een afgifte van max. 33mg/dag en min. 24mg/dag aan pure testosteron. Veel minder verschil tussen piek en dal tov 1x/week prikken.

Ohja tuurlijk, maar als je het zo bekijkt kun je het net zo goed ed prikken en korte esters 3x per dag voor nog stabielere bloedwaarden:p. Overbodig naar mijn mening, e5d en korte esters ed kom je er ook wel mee. Ook alleen maar zonde van je injectspots.

Ohja tuurlijk, maar als je het zo bekijkt kun je het net zo goed ed prikken en korte esters 3x per dag voor nog stabielere bloedwaarden:p. Overbodig naar mijn mening, e5d en korte esters ed kom je er ook wel mee. Ook alleen maar zonde van je injectspots.
We moeten het ook niet te ingewikkeld maken nee.
Ik pak hele lange esters (decanoate, undecylenate, undecanoate) 1x per week, en enanthate ester 2x per week; vaste prik momenten. Korte esters elke dag uiteraard.

Uit welke duim heb je deze onzin gezogen??

Testosteron Enanthate halfwaardetijd = 4,5 dagen*
* afhankelijk van de plaats van injectie en de diepte

De hoeveelheid vrije test in je bloed wordt mede bepaald door je SHBG, en andere compounds in je kuur. Het is echt onmogelijk hier een standaard formule op los te laten, dat is voor elk persoon anders.
Plaats en diepte, zijn deze factoren nihil in het eindresultaat of wel iets om rekening mee te houden?

Zo zie je laatste jaren namelijk veel mensen gebruik maken van insuline pinnen ipv de normale naalden...

En zo ver ik weet zijn de glutes nummer 1 en de quads 2 voor de beste opname als ik me niet vergis? (en wat verschillen deze t.o.v. andere injectie plaatsen)

@GewoonDenny

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven