Fitness Seller

Test altijd als basis van een kuur...????

Robbo

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb laatst een boek gekocht en daar staat best veel informatie in. Ook staan er een aantal schema's in.

Nu lees ik regelmatig op deze site en daar komt eigenlijk altijd terug dat test de basis vormt voor elke kuur.

In dit boek lees ik ook wel wat anders, bijvoorbeeld:

Cutting/ lean mass cycle:
2-11 50mg Provi ED
1-10 200mg Deca EW
5-11 20mg Winny ED

of

Cutting cycle:
1-8 200mg Trenbolone acetate EW
2-8 30mg Winny ED

Wat is wijsheid??

Volgens de deskundigen van dit board krijg je HEM niet meer omhoog na bovenstaande kuurvoorstellen.
Kan er nu wel of niet gekuurd worden zonder test??

Graag tips, ervaringen etc.

welk boek heb je gekocht?

Kijk die kuren zijn ook perfect te doen alleen gaat je libido volledig crashen en ga je je kuur dus niet op zo'n fijne manier beleven.
Je kan perfect bepaalde doelstellingen bereiken zonder test ma het is gewoon zonde van de "basis" weg te laten hé... Zo moet je dat zien...

zolang je geen tren of deca neemt zal libido tijdens een geen-test kuur wel ok zijn....neem bijvoorbeeld masteron/proviron deze maken mij ook boter geil...
maar als je bv masteron only neemt dan zijn de resultaten gewoon 20x minder dan masteron+test...zonde dus om geen test erbij te doen..

Winstrol zorgt ook voor een leuke libidotoename

Test wordt voornamelijk als basis gebruikt vanwege gezondheidsredenen.

Kheb aardig wat ervaren bb'ers horen zeggen dat ze het hardst gaan op een test stack. Test blijft een goede massabouwer icm met andere producten.

Echter wordt test vaak vermeden vanwege het vasthouden van vocht en dan kom je meer op de bovenstaande kuren uit (vooral in cuttingcycles of wedstrijdvoorbereiding).

Ben ik het niet helemaal mee eens...alles hangt af van de doelstellingen van je kuur..
zo zal je zien dat wedstrijdjongens de laatste weken masteron, tren en anavar of winstrol gebruiken..
ook kunnen sommigen erg slecht tegen testo..acne bvb....libido problemen van deca only is ook persoons afhankelijk..gewoon uitproberen voor jezelf want iedereen reageert anders op de verschillende middelen..

Volgens mij hoeft test er niet ECHT bij als je matige doseringen neemt (200mg deca/week of dergelijke) maar van dit type kuurtjes heb je meestal helemaal geen resultaat op het einde van de rit. En extreem hoge doseringen deca of dergelijke nemen, dan zal je beter resultaat verkrijgen door je geld te verdelen over test en deca, zal veel meer resultaat opleveren.

En waarom zou je test weglaten uit je kuurtje, het heeft alleen maar voordelen:
- Goede spieropbouw/krachttoename
- Goed voor libido
- Het is niet echt toxisch voor je lichaam
- Vocht is geen probleem als je er een anti-oestrogeen bijneemt
- En toename in agressiviteit, vindt ik ook een pluspunt, dan kan je harder en beter trainen

Maar iemand die ik ken, doet nu een kuurtje trenbolone ace (225 mg/week), boldenone (600mg/week) en winstrol (150mg/week) en die is nu al meer dan 10 kilo bijgekomen en het was niet z'n eerste kuurtje, dusja...

Volgens mij kan je er niet echt een regel van maken, er zijn altijd uitzonderingen, maar bij mij persoonlijk doet test het meeste voor z'n geld...

Gr.

ik heb een keer bold en winny gestacked, zonder test:mad:
volgens Big Cat goeie wedstrijd combi maar ik vondt het

ECHT GEEN RUK AAN;)

200mg deca per week doet bijna niks, kan je beter om de dag winstrol zetten.
Ik zal ff searchen dan laat ik je het bewijs zien dat 200mg deca per week geen fl**ker doet. Van een beetje anabolen word je niet breed :nope:

Van het onderzoek op 15 proefpersonen die wekelijks 8 weken lang 200 mg deca spoten kwam er geen 1 spierweefsel aan.....

Lees dit !!!! Van een beetje anabolen word je niet breed

Denk jij dat jij de enige persoon word die dat wel doet....

Deca is niet om te cutten trouwens.:D :D :D :rolleyes:

Terug
Naar boven