- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 4%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Latin spirit zei:toch leuk om te horen dat je kuurt met 500 mg test hooguit met jouw kuurervaringeen vb dus dat meer niet altijd beter is
Beast N°1 zei:ja nee, maar ik vroeg me af of het mogelijk was om bevoorbeeld 375mg Test te zetten + 500mg boldenon
Testo zei:Weer even een serieuze noot voor topicstarter...hier zou ik prima mee kunnen leven en wel om de reden dat je wilt cutten nu,dus onderhoudsdosis op 375mg vind ik niet verkeerd.
Beast N°1 zei:is het zo dat de testo in een kuur altijd hoger gedoseerd moet zijn als bev: Boldenon,Tren of anderen?
bij deca weet ik in verband met deca d*ck.
als je een kuur doet met 500mg boldenon is het dan ten zeerste aangeraden de test ook op 500 te houden of mag die op minder ?
Beast N°1 zei:is het zo dat de testo in een kuur altijd hoger gedoseerd moet zijn als bev: Boldenon,Tren of anderen?
bij deca weet ik in verband met deca d*ck.
als je een kuur doet met 500mg boldenon is het dan ten zeerste aangeraden de test ook op 500 te houden of mag die op minder ?