AndroidHealthClinic

Test altijd hoger?

Dit hangt ook af of je al vaak gekuurd heb met of zonder testo,als dit je eerste kuur met test is zou je kunnen beginnen op 250mg/week.

Als je geen goed resultaat hebt kan je eventueel verhogen naar 500-1000mg/week dit hangt af van wat je wil spenderen,maar vanaf 500mg zou je toch resultaat moeten zien.

Zelf zet ik momenteel 750mg per week samen met 400mg deca/week en de laatste 4 weken komt daar nog winstrol bij eod!!!

Denk niet dat je test altijd hoger moet zetten dan de andere prod maar 250mg is misschien iets te weinig moet dat zelf ook ondervinden,het kan zijn dat het bij jou goed werkt!!

Ik heb sinds vorig jaar besloten om niet hoger te gaan dan 500mg per week, een frontload uitgezonderd dan. Meer dan 500mg per week betekende voor mij meer bijwerkingen maar niet meer resultaat.

toch leuk om te horen dat je kuurt met 500 mg test hooguit met jouw kuurervaring :) een vb dus dat meer niet altijd beter is

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het onzin. Er zijn toch ook mensen die deca/boldenone enz alleen nemen zonder test. Dan is die 250mg test bij de 500mg bold gewoon extra toevoeging.

Latin spirit zei:
toch leuk om te horen dat je kuurt met 500 mg test hooguit met jouw kuurervaring :) een vb dus dat meer niet altijd beter is

Idd,maar je zal toch echt meer moeten nemen als je significant wil groeien...

Beast N°1 zei:
ja nee, maar ik vroeg me af of het mogelijk was om bevoorbeeld 375mg Test te zetten + 500mg boldenon

Weer even een serieuze noot voor topicstarter...hier zou ik prima mee kunnen leven en wel om de reden dat je wilt cutten nu,dus onderhoudsdosis op 375mg vind ik niet verkeerd.

Testo zei:
Weer even een serieuze noot voor topicstarter...hier zou ik prima mee kunnen leven en wel om de reden dat je wilt cutten nu,dus onderhoudsdosis op 375mg vind ik niet verkeerd.

idd een gemiddelde cut kuur met prop zit meestal op 100 mg eod, wat dus neerkomt op zo'n 400 mg enantaat per week. prima hoeveelheid dus!

• Topic Starter Topic Starter
oke, bedankt dan mannen . dan doen we het zo!

Beast N°1 zei:
is het zo dat de testo in een kuur altijd hoger gedoseerd moet zijn als bev: Boldenon,Tren of anderen?
bij deca weet ik in verband met deca d*ck.
als je een kuur doet met 500mg boldenon is het dan ten zeerste aangeraden de test ook op 500 te houden of mag die op minder ?

volgens mij is dit onzin!

volgens mij kan je ook zonder problemen kuren waarin de deca hoger gedoseerd is dan de test. (bv; 400 deca, 250 test).

je eigen productie gaat toch wel plat, het gaat er gewoon om dat je een minimum hoeveelheid testosteron in je bloed moet hebben om geen gezondheidsproblemen zoals een deca-d*ck te krijgen.

Het gaat natuurlijk om androgenen VS oestrogenen

test zet oa om in DHT, deca niet, gebruik je te weinig androgenen as dan kan je wel eens teveel last krijgen van de bijwerkingen van een te hoog oestrogeen. De2 houden elkaar in evenwicht.

Dat het altijd hoger moet zijn lijkt me ook eerder onzin, gewoon minimaal evenhoog zou ik wel aanraden, vooral bij deca ed

maakt helemaal niks uit, 400 mg deca kun je makkelijk combineren met bv alleen d-bol of met 100 mg propionate eod. Test hoeft dus iet hoger gedoseerd te zijn.

Beast N°1 zei:
is het zo dat de testo in een kuur altijd hoger gedoseerd moet zijn als bev: Boldenon,Tren of anderen?
bij deca weet ik in verband met deca d*ck.
als je een kuur doet met 500mg boldenon is het dan ten zeerste aangeraden de test ook op 500 te houden of mag die op minder ?

Terug
Naar boven