MuscleMeat

Test-Bold-Deca-Tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een beetje aangepast word dus waarschijnlijk zo:

1-15 test-e 1000 mg
1-15 bold 1000 mg
1-6 npp 600 mg


16-20 150 mg test-e

20-28 test-e 300 ew
20-28 tren-a 100 ed
20-28 mast-p 50 ed
20-24 winny inject 50 ed
24-28 meth-tren inject 2mg ed


27-30 hcg eod 1000iu
29-...nolva 30 aro 10
 
Methyltren is echt slecht voor lever. Zou die 4 weken winny er niet voor als je lever je lief is;)
 
Een beetje aangepast word dus waarschijnlijk zo:

1-15 test-e 1000 mg
1-15 bold 1000 mg
1-6 npp 600 mg


16-20 150 mg test-e

20-28 test-e 300 ew
20-28 tren-a 100 ed
20-28 mast-p 50 ed
20-24 winny inject 50 ed
24-28 meth-tren inject 2mg ed


27-30 hcg eod 1000iu
29-...nolva 30 aro 10

Ik zou de methyltren aan de eerste blast toevoegen ipv de tweede
In de tweede neem je al tren
Maar ligt helemaal aan je doelen natuurlijk!

En de npp verlengen naar 1-10 ipv 1-6
Juist met die mt heb je minder last van vocht en kan je npp langer pakken en meer massa :D
Succes!

Als je echt diep wil cutten de tweede blast kan je wel wat extra tren gebruiken voor behoud ofc

Ik ga iets soortgelijks doen deze zomer
 
Ik zou de methyltren aan de eerste blast toevoegen ipv de tweede
In de tweede neem je al tren
Maar ligt helemaal aan je doelen natuurlijk!

En de npp verlengen naar 1-10 ipv 1-6
Juist met die mt heb je minder last van vocht en kan je npp langer pakken en meer massa :D
Succes!

Als je echt diep wil cutten de tweede blast kan je wel wat extra tren gebruiken voor behoud ofc

Ik ga iets soortgelijks doen deze zomer

In de eerste blast neem ik al gear aan 2,5 gram vind eigenlijk wel zat ook maak het vocht in de eerste blast mij niet zoveel uit. Wil zo veel mogelijk kilo's pakken.
2de blast wil ik idd zo diep mogelijk cutten, maar twijfel wel nu aan winny en MT achter elkaar ivm lever wat 88ja zegt. Heb verder geen ervaring met MT. Wat zeggen jullie?
 
In de eerste blast neem ik al gear aan 2,5 gram vind eigenlijk wel zat ook maak het vocht in de eerste blast mij niet zoveel uit. Wil zo veel mogelijk kilo's pakken.
2de blast wil ik idd zo diep mogelijk cutten, maar twijfel wel nu aan winny en MT achter elkaar ivm lever wat 88ja zegt. Heb verder geen ervaring met MT. Wat zeggen jullie?

Er is wel degelijk een verschil tussen 1000 mg bold of 1000 mg tren :p
De tweede blast lijkt mij zwaarder op je lichaam ondanks die 2.5g.

Ik zou zelf de bold eruit laten en vervangen door een dht afgeleide.
Primo of mast lijken me ideaal.
Dit zou ik doen tegen de vocht en andere oestrogene sides.
Anderen zweren weer bij bold bijv.
En als nog de npp doortrekken naar 1-10.

Me endocrinoloog verteld dat test relatief veilig is, ook al is 1g volgens zijn normen wel erg veel.
Hah hij schrok ook van mijn doseringen.

Ik zou een leuke oral toevoegen aan de eerste blast en prewo nemen en dan 1 oral weg laten bij de tweede blast.

Eerst winny 4 weken is geen probleem, maar als je er meteen mt achteraan knalt... :p
Ben zelf ook fan van orals dus begrijp je wel.
Voel me er heel goed op.

Geen ervaring met mt misschien deze zomer, maar high test naast tren maakt me erg agressief.
 
Jullie snappen toch wel dat de eerste 6 weken met deca om het bulken gaat vervolgens cleanbulk vanaf week 6 en de laatste 5 weken net iets onder onderhoud op tren-a :)
Zo te lezen reageren mensen met weinig ervaring. Doe dit dan niet.

Oh nu snap ik het, je bulk gaat over in een cleanbulk. Goed verhaal man.
 
Er is wel degelijk een verschil tussen 1000 mg bold of 1000 mg tren :p
De tweede blast lijkt mij zwaarder op je lichaam ondanks die 2.5g.

Ik zou zelf de bold eruit laten en vervangen door een dht afgeleide.
Primo of mast lijken me ideaal.
Dit zou ik doen tegen de vocht en andere oestrogene sides.
Anderen zweren weer bij bold bijv.
En als nog de npp doortrekken naar 1-10.

Me endocrinoloog verteld dat test relatief veilig is, ook al is 1g volgens zijn normen wel erg veel.
Hah hij schrok ook van mijn doseringen.

Ik zou een leuke oral toevoegen aan de eerste blast en prewo nemen en dan 1 oral weg laten bij de tweede blast.

Eerst winny 4 weken is geen probleem, maar als je er meteen mt achteraan knalt... :p
Ben zelf ook fan van orals dus begrijp je wel.
Voel me er heel goed op.

Geen ervaring met mt misschien deze zomer, maar high test naast tren maakt me erg agressief.

Ben heel benieuw naar Bold dus wil een poging wagen.
NPP pak ik voor een soort van kickstart gevoel omdat ik geen orals neem. Maar als moet even kijken misschien trek ik wel 15 weken door.
Ik ben juist geen fan van orals omdat ik er nooit wat van merk weet ook niet waarom.
Zowel winny en MT is inject dus geen oral.

Mast met tren vind ik heerlijk dus pak ik mast alleen in de 2de blast.
 
Ben heel benieuw naar Bold dus wil een poging wagen.
NPP pak ik voor een soort van kickstart gevoel omdat ik geen orals neem. Maar als moet even kijken misschien trek ik wel 15 weken door.
Ik ben juist geen fan van orals omdat ik er nooit wat van merk weet ook niet waarom.
Zowel winny en MT is inject dus geen oral.

Mast met tren vind ik heerlijk dus pak ik mast alleen in de 2de blast.

Persoonlijk ben ik geen voorstander van bold, maar alleen omdat het niet heel sterk eiwitsparend werkt vergeleken met andere middelen, die dan mijn voorkeur krijgen.

Ik merk juist veel van orals, enorme motivatie boost, pomp, kracht etc.
Dianabol train ik vooral erg lekker op 30-50 mg
Laatste keer deed ik 20 dbol/20 winny tegen de vocht ging ook prima!
Uurtje + na inname voel ik echt dat het in me systeem zit

Is de mt up?
Mag ik vragen hoe je je voelt op npp?
ga er zelf ook mee beginnen
Nog een weekje :D
En wat merk je verder met npp?
Kan de test lager dan 800 ew tegen vocht naast npp?
Heb nog geen ervaring met deca of npp
 
ik zou je post even bewerken ivm de merken.
 
ik zou je post even bewerken ivm de merken.

Posts verwijderd en sancties uitgedeeld, bespreken van merken is niet toegelaten
 
voor dat Sanca Saxon komt wou ik nog zeggen maar die is er al :roflol:
 
Bold goede ervaring mee. Hoor er ook vaak mindere verhalen over, maar ik zeg zeker het proberen waard.

Ik snap de opbouw van je kuur beter dan de eerste reacties. Heb zelf ook eerst lange esters gedaan om te eindigen met korte esters. Weinig problemen ondervonden en bereikt wat ik wilde bereiken.
 
Bold goede ervaring mee. Hoor er ook vaak mindere verhalen over, maar ik zeg zeker het proberen waard.

Ik snap de opbouw van je kuur beter dan de eerste reacties. Heb zelf ook eerst lange esters gedaan om te eindigen met korte esters. Weinig problemen ondervonden en bereikt wat ik wilde bereiken.
Goed om te horen! Hoe zag je Bold kuur eruit?
 
1-16 test e 250mg EW
1-16 bold 500mg EW
10-16 tren a 100mg EOD
1-16 t3 75mg ED
1-16 hCG 500iu 2xEW

Voor mij waren deze doseringen overigens prima, ondanks dat men altijd minimaal 750 bold aanraad.
 
Laatst bewerkt:
1-16 test e 250mg EW
1-16 bold 500mg EW
10-16 tren a 100mg EOD
1-16 t3 75mg ED
1-16 hCG 500iu 2xEW

Voor mij waren deze doseringen overigens prima, ondanks dat men altijd minimaal 750 bold aanraad.
je gains? en hoeveel behouden
 
8% vet eraf
Op dit moment 7kg vvm over, maar zit nog in de nakuur. Dus daar zal nog wat vanaf gaan vermoed ik.
 
Back
Naar boven