XXL Nutrition

TEST / BOLD en LIBIDO!

ik kan hier(curacao) aan veterinaire bold van 200 mg komen uit venezuela
scheelt een hoop ml,het heet boldenona 200 van peso pesado,het zijn 50 ml flesjes.
maarja bold voor mij is crap,bij de 1 werkt het wel en bij de ander niet.

Hehehe, toch meer mazzel dan hier. Jammer dat het niets voor je doet.

• Topic Starter Topic Starter
Heb er nog eens over nagedacht, maar als ik jou was zou ik denk ik toch de finasteride eruit halen. Ik denk dat je de Bold dan zelfs weer kan verlagen naar 500 ew omdat de 5AR receptoren dan weer helemaal vrij zijn voor de Bold om aan te hechten. Ik weet niet of je de nolvadex>nolva nog steeds neemt, maar daar zou ik sowieso mee stoppen en het bewaren voor de nakuur. 50mg ed provi erbij tegen het oestrogeen en voor meer vrije test. Daarnaast 500UI HCG ew om je ballen op formaat te maken/houden.

Je loopt dan wel iets meer risico op haaruitval, maar ik denk dat het de gains en libido ten goede komt.

Check dit advies wel even, want het berust alleen op theoretische kennis en speculatie. Ik heb zelf geen ervaring met deze middelen.

Hoe lang wil je de kuur eigenlijk nog door trekken?

Hey ben even 2 dagen niet in de buurt van internet geweest.. vandaar de late reactie! ik heb donderdag een prikje pregnyl gezet.. dalijk zet ik nr 2 erin ik heb.. heb het idee dat de ballekes weer wat steviger worden.. eerst waren het meer beetje slappe druiven zeg maar ( een andere vergelijking heb ik er niet voor heheh)
In het totaal duurt mijn kuur 15 weken... heb nu nog 3 a 4 weken te gaan.. ga er lekker op iig... pomp na het trainen is echt sick gewoon! heerlijk...

De nolva gebruik ik niet meer.. die heb ik maar 6 dagen gebruikt
(4 dagen 40 mg.. 2 dagen 20 mg) puur even voor die gyno.. daarna ging het libido ook weg... dus ik heb ook het vermoede dat het door schommeling in de hormoonspiegel kon komen...

Die fina heb ik nu even gestopt.. om te kijken of ik verschil ga merken in de groei... om die reden laat ik die winny maar even voor wat het is... anders heb ik geen reeel beeld (voor mezelf iig.. voor andere personen kan he naturlijk anders uitpakken)....
maar ik moet wel zeggen dat persoonlijk mijn haar boven mijn goei verkies... een mooi bosje haar is voor de vrouwen vaak toch belangrijker... en zelf voel ik me er ook prettiger bij als mijn struik helmgras nog ff blijft hangen.. ik zal volgende week en de weer erop mijn bevindingen met fina vs. bold wel even wel even posten.. maybe lopen er meer mensen met deze vraag rond... maarja ik ben maar 1 pesoon... en 2 weken is maar een korte testperiode, beter een beetje info dan geen info nietwaar?!

bedankt voor het meedenken!! ik waardeer het enorm!!

ik kan hier(curacao) aan veterinaire bold van 200 mg komen uit venezuela
scheelt een hoop ml,het heet boldenona 200 van peso pesado,het zijn 50 ml flesjes.
maarja bold voor mij is crap,bij de 1 werkt het wel en bij de ander niet.

Ja jij wel ja :mad: :p heb je verschillen gemerkt tussen ug en vet?

grts

Hey ben even 2 dagen niet in de buurt van internet geweest.. vandaar de late reactie! ik heb donderdag een prikje pregnyl gezet.. dalijk zet ik nr 2 erin ik heb.. heb het idee dat de ballekes weer wat steviger worden.. eerst waren het meer beetje slappe druiven zeg maar ( een andere vergelijking heb ik er niet voor heheh)
In het totaal duurt mijn kuur 15 weken... heb nu nog 3 a 4 weken te gaan.. ga er lekker op iig... pomp na het trainen is echt sick gewoon! heerlijk...

De "nolvadex">nolva gebruik ik niet meer.. die heb ik maar 6 dagen gebruikt
(4 dagen 40 mg.. 2 dagen 20 mg) puur even voor die gyno.. daarna ging het libido ook weg... dus ik heb ook het vermoede dat het door schommeling in de hormoonspiegel kon komen...

Die fina heb ik nu even gestopt.. om te kijken of ik verschil ga merken in de groei... om die reden laat ik die winny maar even voor wat het is... anders heb ik geen reeel beeld (voor mezelf iig.. voor andere personen kan he naturlijk anders uitpakken)....
maar ik moet wel zeggen dat persoonlijk mijn haar boven mijn goei verkies... een mooi bosje haar is voor de vrouwen vaak toch belangrijker... en zelf voel ik me er ook prettiger bij als mijn struik helmgras nog ff blijft hangen.. ik zal volgende week en de weer erop mijn bevindingen met fina vs. bold wel even wel even posten.. maybe lopen er meer mensen met deze vraag rond... maarja ik ben maar 1 pesoon... en 2 weken is maar een korte testperiode, beter een beetje info dan geen info nietwaar?!

Geen probleem! Vind het ook leuk om mee te denken.

Als je haar je lief is zou ik inderdaad uit de buurt van DHT gebaseerde AAS blijven (oa winny).

Ben benieuwd naar de resultaten! Hou ons op de hoogte zou ik zeggen!

De nolvadex>nolva gebruik ik niet meer.. die heb ik maar 6 dagen gebruikt

Even een correctie op wat ik eerder schreef... als ik me niet vergis zat er in 1 ampul pregnyl 5000 iu..... ik heb donderdag de helft ervan gezet... dat is een stevige dosis.. ik heb even een vriend van me gebeld.. zijn vader is arts.. en heeft even navraag gedaan.. die zei dat ik niet te snel nog en dergelijke docering moest zetten...op zijn advies ga ik maandag dus ongeveer 800 iu zetten ... dit doe ik ook op woensdag en vrijdag... ben benieud hoe het dan gaat!!

ik ben blij dat ik toch maar even extra navraag heb gedaan!!

i'll keep you posted..

Ziet er netjes uit hoor, die foto's!

2500 IU pregnyl tijdens de kuur lijkt me wel veel. Ik dacht dat 500 IU per week voldoende was voor tijdens de kuur.

Houd er trouwens wel rekening mee dat je de pregnyl niet te lang kan bewaren. Ik geloof dat men adviseert het ampul meteen over meerdere spuitjes te verdelen en die vervolgens in de vriezer te leggen. Dan blijft het langer houdbaar.

Ziet er netjes uit hoor, die foto's!

2500 IU pregnyl tijdens de kuur lijkt me wel veel. Ik dacht dat 500 IU per week voldoende was voor tijdens de kuur.

Houd er trouwens wel rekening mee dat je de pregnyl niet te lang kan bewaren. Ik geloof dat men adviseert het ampul meteen over meerdere spuitjes te verdelen en die vervolgens in de vriezer te leggen. Dan blijft het langer houdbaar.

ja dat klopt....ik heb het al verdeeld.. 7 dagen ongeveer.... alleen die arts zei dat het 30 dagen kon!!!! terwijl ik overal lees 7 dagen max ed... mischien bedoelde hij dan dat het ingevroren 30 dagen kan ofzo... ik vind 7 of 30 dagen houdbaarheid toch wel een wezenlijk verschil!! ik ga m toch nog maar even bellen voor de zekerheid..

ben je nu ook bezig met een kuurtje of niet?!

Hcg

Even een correctie op wat ik eerder schreef... als ik me niet vergis zat er in 1 ampul pregnyl 5000 iu..... ik heb donderdag de helft ervan gezet... dat is een stevige dosis.. ik heb even een vriend van me gebeld.. zijn vader is arts.. en heeft even navraag gedaan.. die zei dat ik niet te snel nog en dergelijke docering moest zetten...op zijn advies ga ik maandag dus ongeveer 800 iu zetten ... dit doe ik ook op woensdag en vrijdag... ben benieud hoe het dan gaat!!

i'll keep you posted..
Beetje slecht voor je balletje 2500 iu HCG in een keer . :eek:

ben je nu ook bezig met een kuurtje of niet?!

Nope...
Ga van de zomer een maand op vakantie. Weet nog niet of ik gedurende die periode kan trainen. In ieder geval zal daar niet heel veel van terecht komen. Bovendien zal m'n voeding dan ook niet bepaald optimaal zijn. Misschien na de vakantie. Maar ben nog niet zeker. Ik denk er dus nog even rustig over na.

Op de wiki staat trouwens ook 30 dagen dacht ik.
Maar ik las inderdaad ook overal 7 dagen.
Het vervelende is dat je natuurlijk niet precies weet hoelang je supplier het al had liggen...

Nope...
Ga van de zomer een maand op vakantie. Weet nog niet of ik gedurende die periode kan trainen. In ieder geval zal daar niet heel veel van terecht komen. Bovendien zal m'n voeding dan ook niet bepaald optimaal zijn. Misschien na de vakantie. Maar ben nog niet zeker. Ik denk er dus nog even rustig over na.

Op de wiki staat trouwens ook 30 dagen dacht ik.
Maar ik las inderdaad ook overal 7 dagen.
Het vervelende is dat je natuurlijk niet precies weet hoelang je supplier het al had liggen...

komt netjes van de apotheek.. en ongemengd kun je het wel lang bewaren toch!? ik merk trouwens wel dat me libido langzaam begint terug te komen... dat is wel lekker... maar het is nog niet wat het geweest is... ik denk dat die nolva toch even voor een shake-up heeft gezorgd.. en dat ik toch even beter af en toe wat pregnyl had kunnen zetten... weer wat geleerd... ik ga ook even naar die proviron kijken.. ik weet niet of daar nog nare bijwerkingen aan zitten..iemand die hier ervaring mee heeft?!

Redfish;4854576[COLOR=red zei:
]Ik zal wel een sucker for shutdown zijn[/COLOR] want zelfs met hcg en proviron erbij was mijn libido matig tot soms helemaal afwezig na 2 maanden.

Mijn engels is best ok, maar wat bedoel je daar precies mee!?

Mijn engels is best ok, maar wat bedoel je daar precies mee!?

Dat hij snel last heeft van een total shutdown (een stop van de eigen productie van test) en dat hij dus zelfs met provi en hcg na 2 maanden problemen kreeg met zijn libido.

Provi is wel weer een dht. Dus slecht voor je hoofdhaar. Maar in welke mate weet ik niet. Maar goed, het is een oral, dus het is snel uitgewerkt als je moet stoppen omdat je problemen krijgt.

i'll keep you posted..

Ik bedoelde iidd een ampul van 5000 verdelen over 10 spuitjes en invriezen. Is absoluut lang houdbaar (maanden). 2500 ineens is old school, niet meer dooen, kun je je leydigcellen die test aanmaken mee beschadigen en dan is je eigen productie pernanent een stukje lager. Probeer maar eens 1000 tot 1500 max ineens, voel je idd je ballen steviger, ronder worden en wederom dat zeurderige gevoel dat je ook had toen ze krompen... Verder 2x per week 500, werkt ook al goed als opstart op weg naar de nakuur ;)

Ik bedoelde iidd een ampul van 5000 verdelen over 10 spuitjes en invriezen. Is absoluut lang houdbaar (maanden). 2500 ineens is old school, niet meer dooen, kun je je leydigcellen die test aanmaken mee beschadigen en dan is je eigen productie pernanent een stukje lager. Probeer maar eens 1000 tot 1500 max ineens, voel je idd je ballen steviger, ronder worden en wederom dat zeurderige gevoel dat je ook had toen ze krompen... Verder 2x per week 500, werkt ook al goed als opstart op weg naar de nakuur ;)

Ow crap... das dus niet handig geweest!! umm is dat na 1 keer al beschadigd dan!?

Ja ik heb ervaring met clen, zou het gewoon van 20mcg opbouwen tot 80mcg. Per 2 a 3 dagen een verhoging van 20mcg, maar je merkt zelf wel wanneer je er tegen kan om te verhogen. Als je iets te vlug verhoogd denk je dat je hart uit je lichaam klopt.

Geen effect op je gemoed, enkel zenuwachtig gevoel en je beweegt in schokken bij nauwkeurige werkjes.

Clen heeft een anti-catabole werking dus is wel goede toevoeging in de nakuur.

Ja jij wel ja :mad: :p heb je verschillen gemerkt tussen ug en vet?

is moeilijk te zeggen,aangezien ik de eerste 4 weken ug gebruikte en daarna overgestapt ben op de venezuelaanse boldenona 200
wat wel een duidelijk verschil was,was de geur,de ug stonk alsof je in een paardenstal staat,de vet. vele malen minder,maarja is niet echt belangrijk.
uiteindelijk werkt bold niet voor mij,ug of vet.:mad:

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

In ieder geval met de ml's...:)

nee hoor want de ug was 200 en de vet. uit venezuela ook 200;)
maar ik heb zelfs met bold 200,ontzettend veel ml's weggespoten(70ml)en nog een k*t resultaat

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het nu met je kuur?

Terug
Naar boven