XXL Nutrition

Test/Bold/Provi

99NiNE

Cool Novice
Waardering
0
Hee.
Zit nu bijna 2 maanden aan de combi test/bold/provi op
500mg test, 750mg bold, 50mg provi.

Nu heb ik last van twee vervelende bijwerkingen waar ik graag zsm van af wel, namelijk
- Acne begint echt veel te erg te worden, denk een tehoog androgeen gehalte?
- puffy nippels, ondanks een vermoede van een tehoog androgeen gehalte door de provi en bold, toch nog last van puffy niples. Dit wordt minder als ik winstrol neem.

Maar wat is nu het beste om te doen want ik twijfel. Een anti andro erbij nemen of een anti oestro?
Want door de puffy niples durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen of t wel door de androgenen komt.

Graag wat advies!

Winstrol - stanozolol is also good to use at the end of the cycle because it too will compete for the progesterone receptor..

Ik zou 1week 40 mg nolva nemen en daarna op 20mg...

Voor de acné vit b5 tabs ofwel Roaccutane (isotretinione)

is wel hevig spul bvb uitdroging vd lippen,ogen geirriteerd enz...

• Topic Starter Topic Starter
Heb al eens aan de Roa gezeten via een dermateloog maar omdat deze acnee nu wordt veroorzaakt door hormoon schommelingen blijft het terug komen, daarom zat ik er aan te denken een androgeen remmer te nemen, maar door de puffyniples kan de acnee ook komen door een tehoog oestrogeen gehalte..
Stel ik neem Nolvadex een tijdje zal dit dan ook de acnee verminderen, of alleen de tepels?

Heb al eens aan de Roa gezeten via een dermateloog maar omdat deze acnee nu wordt veroorzaakt door hormoon schommelingen blijft het terug komen, daarom zat ik er aan te denken een androgeen remmer te nemen, maar door de puffyniples kan de acnee ook komen door een tehoog oestrogeen gehalte..
Stel ik neem Nolvadex een tijdje zal dit dan ook de acnee verminderen, of alleen de tepels?

Integendeel,nog verslechteren:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Dus beter is een combi anti-e anti-a?
Lees ook dat aromasin hier tegen helpt, de acnee dan..

Terug
Naar boven