AndroidHealthClinic

test bold tren goeie combi?

melvin1981

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
7%
goeie dag...
Ben bezig met
test E 300
dk 200
primo 400
zit nu in week 8 en moet zeggen dat het me prima bevalt zo laag inzetten...
Nu wil ik eigenlijk nog wel ff doorgaan...bedoeling is eigenlijk on te blijven...
Alleen denk ik dat er over 'n week of 3 niet heel veel spannends meer gaat gebeuren...
Dus wil ik wisselen van gear.(test blijft natuurlijk)
met 4weken test only er tussen(bridge)
D8 aan:
15-30 bold op 600
15-23 tren op 200 (wil ik ook niet hoger i.v.m. Bijwerkingen)
mss de primo nog mee laten lopen...dan kan de bold wel op 400 denk ik!?!
Iemand iets zinnigs te zeggen?
Alvast bedankt voor jullie slimme opmerkingen!;)

• Topic Starter Topic Starter
o ja...doel is nog 2% er af...5kg erbij...
Zat eerst er aan te denken gewoon bold er bij in te gooien maar dat gaat niet samen met dk heb ik gelezen... Dus zo doende de keuze voor tren E (toch maar weer)

Ik heb er geen ervaring mee, maar in theorie lijkt het mij een prima stack voor harde kwaliteitsmassa. Plus het feit dat de bold mss het verminderde conditie effect van de tren wat opheft...

naar mijn weten is boldonone samen met tren bloedverdikkend.
en boldenon moet je hoog stacken.

Euhm, als dat zo is, is daar wetenschappelijk bewijs van ? Dan ga ik al drek stoppen haha

Hoe het ook zij, bold is een k*t (niet cut dus) middel, zie er de meerwaarde niet van. Test/Tren/Provi will do the trick.

Hoe het ook zij, bold is een k*t (niet cut dus) middel, zie er de meerwaarde niet van. Test/Tren/Provi will do the trick.

je moet (bijna)alles in je leven geprobeerd hebben...
heb nog nooit bold gehad...dus ff kijken wat i doet....i.c.m. tren kan het nooit heel erg tegen vallen d8 ik zo!!!en hou de primo er ook nog in...

Valt te zien .. Ik heb altijd deca gebruikt gehad en ivm onderdrukking 20+ weken lijkt me dat niet zo een goed idee in mijn geval ..?

Heb ook nog nooit bold gebruikt gehad Melvin .. Dus eens zien of it will do extra !

T3 ga je er niet bij nemen ? Ik weet het niet ..

Valt te zien .. Ik heb altijd deca gebruikt gehad en ivm onderdrukking 20+ weken lijkt me dat niet zo een goed idee in mijn geval ..?

Heb ook nog nooit bold gebruikt gehad Melvin .. Dus eens zien of it will do extra !

T3 ga je er niet bij nemen ? Ik weet het niet ..

dk lijkt me niet het middel om 20+ weken te nemen...al moet ik zeggen dat nu ik het laag zet m'n ballen niet krimpen of wat dan ook...(eerder altijd heel snel last van)niet dat dit iets zegt over bloed waardes natuurlijk...
t3 vind ik persoonlijk niet zo lekker...ging op 25mcg al draaien...
als ik er iets bij neem zal het eerder ephi of ionamin zijn!!!

Laatst bewerkt:
dit zou nik doen

dk eruit
bold erin op 400 tot 600 ( je kan ook super bold nemen dan hoef je minder ml te spuiten)
primo zou ik laten want het werkt goed met bold
test bridgen op 100 mg ew voor 4 a 6 weken en daarna weer op de oude dosering of hoger (zelf zou ik 100 a250 mg hoger zitten)
tren kan erbij, maar ik zou het liever bij die andere dingen laten.

Ik ben altijd zeer tevreden van Tren geweest .. Alleen nog nooit zo lang gebruikt gehad
Liever tren erin als bold dan imo

Ken hier (vs) veel gasten die test bold tren cycles doen. Zelf nooit gedaan. Volgens mij is bold hier veel populairder dan in NL.
Meer kans op bloedverdikking weet ik niets van maar volgens mij is dat een standaard bijwerking van test. Op zich kan je dat prima laten meten.

Terug
Naar boven