XXL Nutrition

Test+Bold

Pietje88

Novice
Waardering
0
Beste dbb'ers,

Ikzelf heb mijn eerste kuur toch nog maar voor een tijd uitgesteld na een aantal goede reacties van hier.

Nu is het zo dat een vriend van me wel gaat kuren na 3 jaar niet gekuurd te hebben. Hij heeft voor de zomer een kuurtje gedaan van dianabol+ test e+ deca. Heeft hier veel aan overgehouden.

Hij wil nu een kuur gaan doen van 500 mg test e. per week+ 600 mg bold per week. Als kickstart pakt ie 100 mg test. prop. eod voor 2 weken. laatste 4 weken nog winny injects erbij. Zijn doel is zoveel mogelijk droge massa aan te komen.

Dus:

1-2: test prop 100 mg eod
1-10: test e 500 mg ew
1-10: bold 600 mg ew
6-10: winject 50 mg eod

Nu hebben we een discussie gekregen. Ik denk dat de bold ook goed op 400 mg kanper week. Dit is puur omdat ik dit vaker lees. Omdat ik er niet zoveel vanaf weet als de rest hier op het forum dacht ik laat ik het jullie eens vragen.
Dus kan de Bold op 400 ook zijn werking hebben. Hij zegt namelijk dat je minimaal 600 moet zetten wil je iets merken.

K ben benieuwd waat jullie te zeggen hebben.

Bold is een milde steroide wbt massa winst. De grote winst wordt mijn inziens gehaald bij de extra rode bloedlichaampjes.

Afhankelijk van zijn stats kan hij ook 600mg nemen. De rest van de cycle ziet er prima uit. Een goede nakuur van 5 weken 20mg Nolva en eventueel nog 1 a 2x 1500IU HCG maakt het plaatje compleet.

heb ook test en boldenone kuurtje gedaan
heb de boldenone op 500mg gepakt maar had deze beter op 750 genomen achteraf bekeken

boldenone moet je toch langer doortrekken dan 10 weken imo, want echte werking zie je pas laat

Volkomen mee eens !

Maar op den duur kan men zich wel afvragen wat het "milde" is van EQ alias Boldone...
Ik bedoel maar, als je, om echt goede resultaten te boeken, min 15-16 weken 750mg/week moet zetten, steeds icm test, wordt dit toch wel een lange on-periode, waarvan het lichaam zich niet zo snel zal kunnen herstellen (vermoed ik)...

Ikzelf vond er aan 400mg voor 10 weken niet echt veel aan !!

heb ook test en boldenone kuurtje gedaan
heb de boldenone op 500mg gepakt maar had deze beter op 750 genomen achteraf bekeken

boldenone moet je toch langer doortrekken dan 10 weken imo, want echte werking zie je pas laat

ik heb de echte werking helemaal niet gezien, ook niet na 10 weken op 1000mg....

op 400mg primo voor 8 weken ging ik 3x zo hard.

Ik heb ook niet echte werking gezien terwijl ik 500 mg per week zat 10 weken lang. Bold is gewoon simpelweg te mild, wil jouw maat echt knallen kan die beter trenbolone enanthaat nemen op 400 mg is genoeg en dan 8 weken is ook meer als zat.

• Topic Starter Topic Starter
Soow dan. Ik moet zeggen dat ik echt nog bijna nergens positieve reacties heb gezien over bold.

Maar als ik het zo zie allemaal kan hij beter helemaal geen Bold pakken. Ik zal het er eens met hem over hebben. Het is natuurlijk een best duur grapje als je 10-15 weken moet gaan op minimaal 600 mg Bold. En dat voor iets dat na het lezen van deze reacties niet eens zo geweldig blijkt te werken.

In ieder geval bedankt tot nu toe en als er nog meer mensen zijn met een mening dan hoor ik het graag.

ga denk ik volgend jaar ook weer aan de bold en dan nu een 16 weken heb al eens 8 weken gedaan en was al goed en nu eens kijken wat 16 weken doen .....hmmm ik ben denk ik een van de weinige die bold wel lekker vonden dus:D

Kun je iets meer vertellen Jacky. Hoe was je ervaring met Bold want idd volgens mij ben je de enige die er positief over is? Met wat heb je dit gestackt?

Kun je iets meer vertellen Jacky. Hoe was je ervaring met Bold want idd volgens mij ben je de enige die er positief over is? Met wat heb je dit gestackt?

dennis999 ging er ook wel aardig op, maargoed die nam zo'n cocktail dat het wel af te vragen is of de gains te danken waren aan de eq...

voor de rest ken ik talloze ervaringen die minder positief waren, maak de balans op...

ik heb dat gewoon gestackt met sust en dat ging lekker....maar zoals ik al veel vaker hier heb aangegeven niet iedereen reageert hetzelfde wat voor de een werkt hoeft niet perse te werken voor iemand anders en vice versa geldt dat ook......die kuur staat bij kuren en resultaten was 8 weken supersust en bold van gs en de laatste 4 weken winny op 40 mg per dag....maar de ervaring beviel me goed dus we gaan op herhaling en als ie weer zo aanslaat hebben we een winnaar he.

Idem voor mij heb der ook mooie resultaten mee behaald samen met sust en tboll tis ook maar wat je verwachtingen zijn natuurlijk als je echt massa wilt is test deca beter natuurlijk maar de gains van bold vind ik veel solider + je houd een pak minder vocht vast ik vind het een goed kuurtje;)

Oké dan mensen. Sorry voor de late reactie. Ben ff op vakantie geweest. Relax.

Er zijn toch wel een paar goede reacties. Het is ook de bedoeling om solide massa op te bouwen. Jacky en U299778 wat waren jullie doseringen van de bold als ik vragen mag.

ik heb boldone gecombineert met primo( dat ging lekker ) later boldone met trenbolone( dat ging nog lekkerder)
ik heb tot nu toe niet hoger gedoseert dan 500 mg per week...do eik nu trouwens weer

ga denk ik volgend jaar ook weer aan de bold en dan nu een 16 weken heb al eens 8 weken gedaan en was al goed en nu eens kijken wat 16 weken doen .....hmmm ik ben denk ik een van de weinige die bold wel lekker vonden dus:D

Ga over 3 weken ook de Bold voor 16 weken zetten. Wil het toch een x zelf ervaren wat Bold doet...

Ga over 3 weken ook de Bold voor 16 weken zetten. Wil het toch een x zelf ervaren wat Bold doet...

ben benieuwd wat jou dat brengt jp en op welke dosering ga je dat doen dan??

@TS ik had toen 600mg sust en 500mg bold per week;maar deze keer ga ik iets hoger zitten gewoon eens proberen ga nu elke derde dag een spuit zetten ....

Bold is de shit!!

Ik zit nu op 1250mg ew en 1250mg sust ew.
Nu weet ik verdomd goed hoe ik me voel met slechts test, maar nu met de bold erbij ga ik hard.
In eerste instantie zou ik prop erbij doen, maar ik vergeet steeds te zetten :(

hahahaha maus vergeetachtig aan het worden ik ga met de volgende ook wat omhoog qua dosering maar niet te veel zal zo ongeveer op 750 bold in de week komen en dan 16 weken zo ongeveer....

ik ben nu met 500 sust en 750 mg bold per week bezig, knal er hard in en maak mooie gains :cool:

lijkt zo wel of bold aan een revival bezig is!!

Terug
Naar boven