AndroidHealthClinic

Test+Bold

ik vind boldone meer voor "ervaren" mensen omdat je voeding goed moet zijn als je mooie gains wil maken...

tegenover met deca maak je "makkelijkere" gains maar dat is bedrog want het meeste is vocht en vet al sje niet waar je mee bezig bent. bold all the way nu voor mij is ook gebruiksvriendelijker dan deca ;)

bold is naar mijn mening + 16w nodig
600mg per week is goed!! bij mij toch!!
droge zuivere spier massa.
bere kuur!!! ideaal

bold is naar mijn mening + 16w nodig
600mg per week is goed!! bij mij toch!!
droge zuivere spier massa.
bere kuur!!! ideaal

16 weken is toch wel erg lang vindk, als je een middel zo lang moet gebruiken op hoge dosis voordat je er alles uithaalt ...

heb em voor 10 weken gedaan was meer als genoeg om deftige gains te maken vind die 16 weken dik overdreven na 10 weken is de groei der ook uit hoor de boel nog langer platgooien heeft volgens mij geen enkel nut

ik begin met 16 weken en dan zie ik het wel waar het eindigt .......zet elke drie dagen 1 ml bold;alleen de bold is 350mg/ml :D en elke keer een ml test of sust erbij daar twijfel ik nog over simpel en effektief hoop ik weer

ik ga nu week 7 in met test E en bold zet gram test en 500 mg bold gaat tot nu toe goed .merk dat ik meer volume heb dan mijn vorge kuur testo en winny .ik zet de bold ook 16 weken en de test ook .las het stukje van big cat op bb.com dat je bold het hele jaar wel kunt zetten maar dat doen we maar even niet he .

ik ga nu week 7 in met test E en bold zet gram test en 500 mg bold gaat tot nu toe goed .merk dat ik meer volume heb dan mijn vorge kuur testo en winny .ik zet de bold ook 16 weken en de test ook .las het stukje van big cat op bb.com dat je bold het hele jaar wel kunt zetten maar dat doen we maar even niet he .

lekker :D

• Topic Starter Topic Starter
Kijk er zijn dus wél mensen die positief over Bold denken en praten. Is fijn om te horen want als je het zo las overal...........:(
Thanx voor de reacties mensen.

mensen verwachten soms te veel of hebben gewoon de verkeerde producten voor de gewenste resultaten

Van test en deca zal je sneller en TIJDELIJK meer gainen(vocht en vet erbij) dan van Bold maar van Bold zal je op termijn meer overhouden omdat de gains trager komen maar dus ook solider zijn.
Bovendien is Bold niet schadelijk voor de lever en onderdrukt het veel minder.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook van mening dat het gaat om het eindresultaat. Is allemaal leuk en aardig dat je er zwaar opgeblazen uitziet. Doe mij dan maar meer kwaliteitmassa. Ik heb zelf nog nooit gekuurd maar als ik het zou doen dan hoef ik geen deca bijvoorbeeld. K heb de topic van BigCat gelezen. Dat Word document en hier word je niet bepaald vrolijk van.

Terug
Naar boven