Fitness Seller

Test C/Dianabol/Anavar kuur

• Topic Starter Topic Starter
Na een drukke periode en een Laptop die nodig opgeschoond moest worden ik heb weer de mogelijkheid om verder te loggen:D
Inmiddels schommel ik tussen de 84 a 85 kilo en ben ik flink droger geworden. Traingsschema is volledig aangepast naar een 5 daags split routine omdat ik te snel lactaat op bouwde. Wat wel iedere traing resulteerde in een gruwelijke pomp!

Tot nu toe weinig last gehad van sides. De eerste 3 weken was ik wel obsessief geil echt niet normaal ik dacht de hele dag door aan niets anders. Ik heb een beetje geëxperimenteerd met de Dbol en het verschil tussen een paar dagen op 30, 40 of 50mg is erg groot. Bij 40 a 50 mg ging ik direct vocht vast houden. Ik merkte dat ik veel meer ging malen over simpele beslissingen en ik had de hele dag een licht gevoel in mijn hoofd. 30mg was dan ook de sweet spot voor mij.

Afgelopen zaterdag gestopt met de Dbol en begonnen met 500iu HCG per week naast de test.
Progressie foto’s hou ik voor mezelf dit geeft namelijk een vertekend beeld door verkeerde lichtval. Maar om jullie toch een kleine indruk te geven twee fotootjes na een rug training.

Week 4

2015-04-01 09.14.05.jpg

2015-04-01 09.19.47.jpg

Wow man, je staat er hard bij! Ik volg!

Na een drukke periode en een Laptop die nodig opgeschoond moest worden ik heb weer de mogelijkheid om verder te loggen:D Inmiddels schommel ik tussen de 84 a 85 kilo en ben ik flink droger geworden. Traingsschema is volledig aangepast naar een 5 daags split routine omdat ik te snel lactaat op bouwde. Wat wel iedere traing resulteerde in een gruwelijke pomp! Tot nu toe weinig last gehad van sides. De eerste 3 weken was ik wel obsessief geil echt niet normaal ik dacht de hele dag door aan niets anders. Ik heb een beetje geëxperimenteerd met de Dbol en het verschil tussen een paar dagen op 30, 40 of 50mg is erg groot. Bij 40 a 50 mg ging ik direct vocht vast houden. Ik merkte dat ik veel meer ging malen over simpele beslissingen en ik had de hele dag een licht gevoel in mijn hoofd. 30mg was dan ook de sweet spot voor mij. Afgelopen zaterdag gestopt met de Dbol en begonnen met 500iu HCG per week naast de test. Progressie foto’s hou ik voor mezelf dit geeft namelijk een vertekend beeld door verkeerde lichtval. Maar om jullie toch een kleine indruk te geven twee fotootjes na een rug training.

Nu 84 en je begon 1 maand geleden op 78,5! Dat is 5,5 kilo in 1 maand! Goed resultaat. Het is natuurlijk de vraag hoeveel vocht erbij zit i.v.m. de Dboll, maar je ziet er nog steeds droog uit dus het zal meevallen. Kan je nog iets posten over je trainingsschema? en dat caveman dieet van jou?

Welke Fundazymes neem je en waar koop je deze?

Laatst bewerkt:
Ik ben bij me laatste cut experiment ook iets te diep gegaan. Mijn gewicht schommelde altijd rond de 84 op 10%. Ik denk dat ik daardoor de verloren kilo's sneller heb opgebouwd.

Het Caveman dieet waar ik mijn voedingsschema op baseer bestaat uit 3300+/- calorieën en is verdeeld over 6 maaltijden. Waar van 4 eiwit rijke maaltijden en maximaal 2 maaltijden met koolhydraten. Deze maaltijden bestaan altijd uit eiwitten vetten en groenten. Of koolhydraten en groentes. Ik eet mijn eiwitten gescheiden van mijn koolhydraten. Bij alle eiwitrijke maaltijden slik je halverwege de Fundazymes deze kun je kopen bij http://overloadworldwide.com.

Traingsschema wijkt niet veel af van het gratis exemplaar van Big T die je hier kunt downloaden. Verder ga ik geen details geven ik verdien hier namelijk mijn geld mee :P

Ah ok, je geeft ook voedindsadvies etc. Je zit zeker ook op instagram net als Tavi Castro etc ;)

Ziet er goed uit, en pas week 4! :eek:

Succes, ik volg

Vrijdag een vervroegde (de vijfde) inject gezet i.v.m. een festival op zaterdag. Al met al flink genoten van een heerlijk paasweekend waarin er veel gecheat is. Sinds ik begonnen ben met de HCG heb ik de eerste twee dagen flink last gehad van mijn ballen. Het leek alsof ik chlamydia had :rolleyes: Zal vast door de HCG komen, iemand hier ervaring mee?

Morgen ga ik beginnen met een koolhydraat vrij dieet om goed droog te trekken voor de Fibo. Ik heb een kaartje voor aankomende zondag + een mannetje om backstage te gaan:D Ik ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken en hoe snel ik in ketogne toestand kom. Om niet af te vallen schroef ik mijn calorieen op richting de 3600. Morgen staat er een lekkere borst training gepland samen met het vrouwtje. Ze is fysiotherapeut, altijd leuk, omdat ik iedere oefening gecorrigeerd word qua houding.

Vandaag een heerlijke rugtraining gehad. Kracht gaat er flink op vooruit het is jammer dat mijn trainingen nog gericht zijn op de excentrische beweging. Ik krijg steeds meer zin om pr’s te verbreken. Kan niet wachten om te beginnen met de anavar. Dan ga ik eindelijk beginnen met een nieuw trainingsschema waar het om explosiviteit draait en er zeker pr’s verbroken gaan worden! Het eten valt zwaar 4000 cals en nog steeds honger ik blijf naar carbs snakken. Nog even volhouden dan is Fibo:D

Update?

Week 6. Het moest er toch van komen en heb onder begeleiding zelf mijn injecties gezet in mijn bovenbeen. Stiekem toch wel een beetje trots ik heb namelijk echt doodsangst voor naalden tot flauwvallen aan toe.:rolleyes: (Gay!)

Week 7. De week van FIBO. 5 dagen Zero carbs en daarna flink gaan laden rond de 250 gram carbs per dag. Pakte helaas niet zo mooi uit als ik had verwacht. Snel last van bloat terwijl ik geen zout eet. Dit ga ik in het vervolg dus ook niet meer doen. Ik heb gemerkt dat voor mij 150 aan carbs per dag voldoende is om goed droog te blijven en te groeien.

Week 8. Begonnen met 50 mg anavar per dag. Leuk spul zorgde voor flinke krachtgains en werd er flink hard van. Ook geëxperimenteerd met een week op 30mg en op 80 mg en inderdaad voor de best zichtbare resultaten is 80mg nodig.

Week 9. Het begon het toch wel te kriebelen of ik niet een keer het podium op zou willen met een paar gasten gesproken in de gym en ik werd binnen no time doorverwezen. Ik kan helaas zijn naam niet noemen maar ik ga naar de S.A.P. toe werken voor dit jaar :D Heb een aantal poseer lessen gehad en ik begin het veelste te leuk te vinden.

Week 10. De rek is er een beetje uit gewicht blijft hangen maar ik word wel steeds harder en droger. Calorie inname iets verhoogd door wat extra fruit toe te voegen. Dit zorgde voor uitkomst.

Week 11. Voorbereidingen shoot frequenter gaan eten 8 keer per dag calorieën inname verlaagt door over te stappen naar de magere kwark. Eind resultaat ben ik dik tevreden over:D

Week 12. Bij mijn laatste injectie gaat het mijn omgeving toch wel opvallen dat ik veel gegroeid ben in een korte tijd haha.

Week 14. 4 dagen voor nakuur gevoelige tot aan pijnlijk tepels. Even goed gevoeld en jaar hoor beginnende gyno. Dus ik ben eerder gestart met de nakuur. 20 mg tamoxifen per dag.

Begin van de nakuur heb ik een B12 depot gezet en ik moet zeggen dat ik nu naar 4 dagen zelfs meer honger heb dan tijdens de cycle.

Al met al dik tevreden ik heb iets meer dan 10kg gepakt en mijn vet percentage is met 1 a 2% gedaald. Zit nu op 25 gram creatine per dag calorie inname hou ik rond de 3500 en nu maar afwachten hoeveel ik overhoud:D

Dit is het eind resultaat 88.7 kg. Koud genomen op een lege maag in de ochtend.

2015-05-30 08.36.13.jpg

Terug
Naar boven