MuscleMeat

Test c en Anavar the beginning.

bricky

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
95kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

14e Januari ben ik begonnen met test c 2x 125 cc in 10 dagen tijd. En Anavar 2x 20 mg per dag.

Helemaal nieuw met het concept maar ga het toch proberen.

Waarschijnlijk blijf ik de test langdurig gebruiken als het bevalt.

Train minimaal 5 uur per week. Kracht

Merk nog niet veel maar goed ben net begonnen.

Heeft iemand nog tip and tricks voor me?

Groet bricky.

Echt meer kracht ga je hier niet van krijgen als dat je doel is.

• Topic Starter Topic Starter
heb vorige week bloed laten afnemen voor onderzoek daar ben ik nog in afwachting van dacht langzaam te beginnen maar begrijp dat ik met deze dosering niet veel wijzer ga worden.
Wat zou een goed alternatief zijn?

Geen idee of je echt zo een vetpercentage hebt? Anders was cutten eerst wel goed idee. Buiten dat om anavar weglaten en 350mg test per week verdeeld over 2x per week bijvoorbeeld prima begin. Als je training en voeding goed zijn moet je er aardig op kunnen gainen. Verhogen kan altijd nog naar bijvoorbeeld 500mg maar zou eerst gewoon 350 runnen en kijken hoe t gaat (de 19% bodyfat en voeding+training achterwege gehouden..)

Geen idee of je echt zo een vetpercentage hebt? Anders was cutten eerst wel goed idee. Buiten dat om anavar weglaten en 350mg test per week verdeeld over 2x per week bijvoorbeeld prima begin. Als je training en voeding goed zijn moet je er aardig op kunnen gainen. Verhogen kan altijd nog naar bijvoorbeeld 500mg maar zou eerst gewoon 350 runnen en kijken hoe t gaat (de 19% bodyfat en voeding+training achterwege gehouden..)
Zit op 22 % vet 77 kilo spier weeg 102 kg
Dacht ook idd cutten maar wil te gelijker tijd sterker worden voor meer droge massa.
Vandaar de Anavar en de calorie -

Dacht ook idd cutten maar wil te gelijker tijd sterker worden voor meer droge massa.
# Noob 😆

Maar hoger met de test is de oplossing of ….om meer kracht te krijgen.

# Noob 😆
Ja aardig vetpercentage maat😂 wat bedoel je met calorie- ben je aan t cutten? Kan je in iedergeval alvast zeggen dat het advies dat je van de guys hier gaat krijgen is stoppen en eerst je voeding etc op orde krijgen.

Ja aardig vetpercentage maat😂 wat bedoel je met calorie- ben je aan t cutten? Kan je in iedergeval alvast zeggen dat het advies dat je van de guys hier gaat krijgen is stoppen en eerst je voeding etc op orde krijgen.
Yes oké ik hoor je en jullie allemaal.maar moet toch ergens beginnen.
Even schetsen van de situatie , ben metselaar verbrand zo n 4500 actief als inactief aan calorieën
Hele dagen druk daar bij train ik zo n 5 uur per week
Heb best een stevige gespierde bouw als basis.
Wil hiervan uit serieus door pakken maar het is lastig. 42 jaar vermoedelijk laag in test vandaar mn bloed onderzoek.

Maar voor dat ik afgeschoten wordt ik ben nu laag in calorieën wat betreft eten maar het is lastig om balans te vinden als je over saga ook veel energie nodig hebt voor het werk 6 dagen per week.

Dus ik had zo zelf bedacht als ik nou sterker wordt
Ach het is een hoop dachten ….

In mijn ogen weet je totaal niet waar je mee bent en ben je maar yolo een kuurtje aan het doen, en hopen op wat? Bulken met een vet van 22% gaat je niks brengen alleen maar ellende en nog meer vet.

Ga cutten tot 10/12% voordat je weer überhaupt denkt om te bulken en in jouw geval zou ik een coach zoeken die je op weg helpt.

Kan je in iedergeval alvast zeggen dat het advies dat je van de guys hier gaat krijgen is stoppen en eerst je voeding etc op orde krijgen.
Niet alleen van de guys😉

@bricky beter kan je inderdaad eerst je voeding en training on point krijgen en je vet% omlaag. Het is gewoon zonde van de test en je gezondheid om door te gaan.

Ik snap je gedachte wel door meer kracht meer energie. Maar je kan beter effectief trainen naast je werk en zodanig eten dat je afvalt en genoeg energie houdt. Dus geen ellenlange trainingen. Korte effectieve trainingen. Voeding aanpassen met genoeg vezels en vulling dat je wel je energie houdt.

Misschien eerst eens posten wat je eet, wat je gewichtsverloop doet, hoe je traint, hoe lang etc. Vaak is less=more. Dus meer winst op minder en of minder lange trainingen.

Het is wat jij wilt maar er zijn hier genoeg mensen die je kunnen voorzien van voedings en trainingstips.
Je bent ook altijd welkom om een log te openen hiervoor.🙂

In mijn ogen weet je totaal niet waar je mee bent en ben je maar yolo een kuurtje aan het doen, en hopen op wat? Bulken met een vet van 22% gaat je niks brengen alleen maar ellende en nog meer vet.

Ga cutten tot 10/12% voordat je weer überhaupt denkt om te bulken en in jouw geval zou ik een coach zoeken die je op weg helpt.
Thanxs voor je advies

Niet alleen van de guys😉

@bricky beter kan je inderdaad eerst je voeding en training on point krijgen en je vet% omlaag. Het is gewoon zonde van de test en je gezondheid om door te gaan.

Ik snap je gedachte wel door meer kracht meer energie. Maar je kan beter effectief trainen naast je werk en zodanig eten dat je afvalt en genoeg energie houdt. Dus geen ellenlange trainingen. Korte effectieve trainingen. Voeding aanpassen met genoeg vezels en vulling dat je wel je energie houdt.

Misschien eerst eens posten wat je eet, wat je gewichtsverloop doet, hoe je traint, hoe lang etc. Vaak is less=more. Dus meer winst op minder en of minder lange trainingen.

Het is wat jij wilt maar er zijn hier genoeg mensen die je kunnen voorzien van voedings en trainingstips.
Je bent ook altijd welkom om een log te openen hiervoor.🙂
Thanxs

Dacht niet dat het zo slecht met me gesteld was !
Had dit zelf nog niet bedacht!!

Thanxs

Dacht niet dat het zo slecht met me gesteld was !
Had dit zelf nog niet bedacht!!
Nooit te oud om te leren he 😉
Stel je vragen, vraag advies qua voeding en training. Er is aardig wat ervaring hier. Je zal sneren krijgen en k** opmerkingen maar probeer daar doorheen te lezen 💪

Terug
Naar boven