Fitness Seller

Test cipionaat

Het verschil is de ester die aan het testosteron molecuul gekoppeld is.
M.a.w cypionaat heeft een langer half-leven dan enanthaat, dus de afgifte van het testesteron hormoon gaat langzamer en blijft dus ook langer in je lichaam zitten.

Dat je van cypionaat minder nodig hebt wist ik niet, maar het kan te maken hebben met het feit dat cypionaat langer in je lichaam blijft zitten, waardoor als je wekelijks injecteerd het testesteron niveau in je bloed ook steeds hoger wordt. En als je testeron niveau hoger wordt zal de afgifte ook steeds hoger worden.

Zoveel verschilt Cypionaat (USA) van Enanthaat (EUR) trouwens niet eens. Hun halfleven is resp. 12 en 10,5 dagen.

De Cypionaat ester is wel iets zwaarder, waardoor je per 200mg van ieder, meer testosteron naar binnen krijgt van de enanthaat. Reps. 140mg om 144mg dacht ik.

Zal dus niet zoveel uitmaken. :)

Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Zoveel verschilt Cypionaat (USA) van Enanthaat (EUR) trouwens niet eens. Hun halfleven is resp. 12 en 10,5 dagen.

De Cypionaat ester is wel iets zwaarder, waardoor je per 200mg van ieder, meer testosteron naar binnen krijgt van de enanthaat. Reps. 140mg om 144mg dacht ik.

Zal dus niet zoveel uitmaken. :)

Dus eigenlijk heb je van enanthaat iets (eigenlijk verwaarloosbaar) minder nodig. Wel is het meestal zo dat enanthaat 200 mg/ml bevat en cypionaat 250 mg/ml. Vandaar dat je minder ml cyp hoeft te zetten dan enanth.

Haha, als je op die manier rekent wel ja.

Maar ik reken liever per mg. Hoeveel ml dat is komt later wel. :)

MrJ zei:
Haha, als je op die manier rekent wel ja.

Maar ik reken liever per mg. Hoeveel ml dat is komt later wel. :)

zie cypionate maar gewoon als de amerikaanse versie van Enanthate. Enanthate wodt in de US vrijwel niet gebruikt omdat het ook niet voorhanden is. Enige kleine verschil is dat dat je van cypionate iets meer vocht gaat vasthouden.

Terug
Naar boven