AndroidHealthClinic

test cycle vervroegd stoppen

Ano_ 280223

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
51
Hey iedereen,

Ik ben wat info aan het vergaren om mijn kennis te vergroten met betrekking tot AAS.

Nu vroeg ik me af, stel dat je in een test e cycle (vb 500mg/week) bent en wegens een blessure of ziekte na 3weken moet stoppen. Moet je dan nog een nakuur volgen?

Ik lees er verschillende meningen over.. sommige beweren van niet en andere van wel.

Wat is jullie ervaring/kennis hieromtrend?

Zoja, hoe zou deze er uit zien? Ik veronderstel veel korter dan bij iemand die pakweg 10weken heeft gekuurd?

Grtz

Ben zelf slechts informatie aan het vergaren maar naar mijn kennis zou je nog steeds een PCT moeten doen op een lage dosis 2 weken na de laatste injectie. Betreft Nolva op een lagere dosis dan normaal

Nolvadex 2 weken na de laatste injectie:
20/20/10/10

Mijn mening, altijd nakuren. Zou het 2 weken doen

ja.. na kuren je hebt je eigen productie stilgelegd.

better safe than sorry.

Ik zou voor elke 3 weken kuren toch wel 1 week nakuur pakken ongeveer

Ook na 3weken ligt deze volledig stil?
Na drie weken ligt je lichaamseigen productie voor in elk geval een groot deel stil en moet je dus nakuren. Hoe lang? Geen idee.

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Ik zou voor elke 3 weken kuren toch wel 1 week nakuur pakken ongeveer
Dan zou je voor 9 weken 3 weken moeten nakuren. Ik zou vanaf 6 weken (dus nadat je eigen productie al 3 weken stil ligt) toch 4 weken nakuren. Tenzij je een oral kuurtje doet, dan lijkt me 2 weken voldoende.

Terug
Naar boven