Veel personen zijn het er wel over eens: Een injecteerbare vom van testosteron moet toch wel de basis zijn van iedere kuur.
Ik ben benieuwd naar de voor's en tegen's voor deze redernering want ongetwijfeld zijn er ook mensen die het hier niet mee eens zijn waaronder de toch niet geheel onbekende in anabolenland William Llewellyn de auteur van de Anabolics reeks.
Op een ander forum schreef hij het volgende:
Hoewel test natuurlijk het lichaamseigen hormoon is, enorm anabool is en heerlijk spul is gaat het mij toch ook net iets té ver om te zeggen dat een kuur zonder test geen kuur is.
Iedeen, meningen en feiten??
Ik ben benieuwd naar de voor's en tegen's voor deze redernering want ongetwijfeld zijn er ook mensen die het hier niet mee eens zijn waaronder de toch niet geheel onbekende in anabolenland William Llewellyn de auteur van de Anabolics reeks.
Op een ander forum schreef hij het volgende:
William Llewellyn zei:"I've done many cycles without testosterone myself, and while do believe it is one of the most basic and effective of all steroids, I did enjoy very good gains on many of my test-free cycles. In fact, I often liked to run one drug at a time, just because I wanted to feel the effect of that drug alone. Rarely did I complain that I wasn't using Testosterone.
When I was first getting into gear, Deca and Dbol was a very popular stack. For me, personally, the dbol provided enough androgenicity not to suffer libido issues, and I liked it very much. It isn't the most androgenic of cycles. Perhaps some will notice an issue with it, and be better served with test / d-bol. I have seen it work very well many times though."
Hoewel test natuurlijk het lichaamseigen hormoon is, enorm anabool is en heerlijk spul is gaat het mij toch ook net iets té ver om te zeggen dat een kuur zonder test geen kuur is.
Iedeen, meningen en feiten??