Fitness Seller

Test/Deca/Masteron/Winny

ohmitep

Cool Novice
Waardering
0
Een vraagje over een kuur:

zou dit een mogelijke combinatie zijn om droge massa te winnen?

Femara direct nemen(heel snelle gyno vorming)
week 1 tem 8: Test + Deca
week 8 tem 12: Test + Masteron + Winny

zou dit een mogelijke combi zijn om na die 12 weken toch redelijke goede droge spiermassa te winne? 6 - 7kg?

groeten

Een vraagje over een kuur:

zou dit een mogelijke combinatie zijn om droge massa te winnen?

Femara direct nemen(heel snelle gyno vorming)
week 1 tem 8: Test + Deca
week 8 tem 12: Test + Masteron + Winny

zou dit een mogelijke combi zijn om na die 12 weken toch redelijke goede droge spiermassa te winne? 6 - 7kg?

groeten

test deca: droge spiermassa?????????????????????
ervaring?
kuurverleden?
voedingschema?
stats?
:(

• Topic Starter Topic Starter
Ja bon natuurlijk weet ik dat je met test + deca niet echt droge spiermassa gaat behalen...

daarmee de combi met masteron en winny:) en na de kuur een kleine 2 weken on 2 weken off aan de clen...

1 kuur achter de rug... winstrol Tab (niet echt een kuur te noemen denk ik)

ervaringen ongeveer 1jaar en half met goed voedingschema, goede rust en goede training.

stat:

1m75
78kg
13% vet

doel: 83 - 84kg
7 - 8 %

haalbaar?

ik zou het als ik jou was op 500 test houden met evt wat winny aan t eind...pak je makkelijk 7 kg..geen clenbuterol na je kuur, hoogstens een lage dosis tijdens je nakuur en evt tegelijk met de winstrol.

edit..je traint nog maar 1,5 jaar..? Zou k nog mooi ff rustig aan doen als k jou was, anders wordt je de zoveelste die later zegt 'was ik maar niet zo vroeg begonnen..'

Idd Roberto jouw voorstel lijkt me idd niet slecht...

hoe minder producten hoe beter uiteindelijk...

zou dit dan niet in orde zijn?

week 1 tem 6: Test @ 500
week 6 tem 12: Test @ 500 + winny tabs aan 50mg

wat denk je daarvan? mss iets als kickstart?

ja idd ik wil niet echt overdrijven in de AS gebruik.. weet dat het al snel is dat ik wil gebruiken maar heb er toch lang over nagedacht...
mijn totale doelen zijn uiteindelijk 90kg aan 6 - 7% vet
die wens ik te behalen eind 2008... en dan op onderhoud blijven...

greetz

ervaringen ongeveer 1jaar en half met goed voedingschema, goede rust en goede training.

stat:

1m75
78kg
13% vet

doel: 83 - 84kg
7 - 8 %

haalbaar?

Moet je daarvoor nu al gaan kuren??? Als je nog een jaar met verstand traint en dan wat cut ben je even ver hoor...

is mss idd een rare keuze...
maar wil idd kuren,

kweet ni of ik nu onzin ga kramen of niet.. maar als ik er zo zie naar mijn vrienden of mensen van in de sportschool bij mij, merk ik ook een verschil bij gebruikers die op het zelfde gewicht staan en mss zelf op het zelfde vetpercentage...

daarmee bedoel ik iemand met bv 80kg en 6% vet zonder anabolen ziet er minder goed uit dan iemand met dezelfde stats maar dat wel anabolen heeft gebruikt.

Spieren zijn voller en ronder, aders beter zichtbaar... enz...

fout gedacht?

En wat wil je daarmee zeggen?

dat is zijn motief om nu al te kuren...hij is liever 70 kg aan de hand van anabolen, dan natural. Dat oogt buffer.

Ja, maar ik zie het nut er niet van in.. Omdat die andere gasten er buffer uitzien terwijl jij even zwaar bent ga je toch ook niet kuren. Je moet je niet zo laten meeslepen ;)

moest ik nog meer sarcasme in mn post laten doorschemeren denk je?

dacht ff dat je dacht dat ik er wél het nut van in zie.

mits je goed op je voeding let kan je hier propere massa mee winnen maar als je echt droog wilt blijven misschien test en mast of winny 10weken 500mg test en en week 6 tem 12 50mg winny of 100mg mast eod! meer is niet altijd beter!

ik zou het als ik jou was op 500 test houden met evt wat winny aan t eind...pak je makkelijk 7 kg..geen clenbuterol na je kuur, hoogstens een lage dosis tijdens je nakuur en evt tegelijk met de winstrol.

edit..je traint nog maar 1,5 jaar..? Zou k nog mooi ff rustig aan doen als k jou was, anders wordt je de zoveelste die later zegt 'was ik maar niet zo vroeg begonnen..'

waarom geen clem na de kuur en wachten tot met de nolvadex?

gr

zou dat zo slecht zijn???

week 1tem 4: winny 50mg tabs +test 500
week 5 tem 7: test 500
week 9tem 12: winny 50mg tabs + test 500

dat is 8weken tabs, kan je niet beter voor winny injects kiezen?

ja zou mss geen slecht idee zijn, buiten het feit dat dit EOD te spuiten is:s
ik zou het er wel voor over hebben... maar ben aan het twijfelen... als ik dan toch kies voor te spuiten zou ik dan toch misschien naar de masteron kunnen gaan?

test vervangen door provi?

Hoe zou het zitten met Test te vervangen door Proviron?

dit door het niet aromatiserende werking van Proviron, dus minder vocht en vet dan test ? en minder kans op gyno?

dus een combi tussen: mast + provi of provi + winny?

wat denken jullie daarvan

Terug
Naar boven