Fitness Seller

test deca

Ja oke. Maar ik heb van verschillen logs gelezen dat mensen achteraf spijt van de doseringen hadden.
dat wil ik echt voorkomen.
als ik 250 test pw pak en 200 deca kan ik dan nog steeds de 7 a 8 kilo behalen?

Dit is zeker te halen mits je voeding goed inorde is en de trainingen natuurlijk ook.
Doe gwn als eerste kuur 500 test only

• Topic Starter Topic Starter
Maar als jullie zeggen dat ik hetzelfde gain, dan halveer ik allebei.
Bedankt jongens!

Oke bedankt voor je vroege reactie! Maar het word toch test deca, maatje van me deed 500 test e en 400 deca. En hij knalde er enorm op.

Oke bedankt voor je vroege reactie! Maar het word toch test deca, maatje van me deed 500 test e en 400 deca. En hij knalde er enorm op.

Hij knalde enorm vocht waarschijnlijk... hoelang is die off ? En wat heeft die overgehouden?

Hij is nu 3 maanden of. En ongeveer 8 kilo. Maar kan je zoveel vocht vast houden dan? Licht toch totaal aan voeding en zout inname?

Misschien proviron mee laten lopen?

Laatst bewerkt:
Niemand meer?

Prov tegen vocht

Hij is nu 3 maanden of. En ongeveer 8 kilo. Maar kan je zoveel vocht vast houden dan? Licht toch totaal aan voeding en zout inname?

Misschien proviron mee laten lopen?

Idd het heeft ook met je voeding te maken ja zoveel mogelijk zout vermijden en clean eten

Oke bedankt, dat was snel. Zal ik er ook proviron mee laten lopen dan?

W1-12 250mg test
W1- 10 200mg deca 
W1-12 25mg provi
W14-16 20mg nolva 

dit word m dan. Hopen dat ik geen spijt krijg van de dosering, wil toch graag de 7 kilo overhouden. Maar meteen hoog doseren is ook niet goed.
harstike bedankt, zodra ik ga beginnen dan zal ik ook logje bijhouden :D

greetz

Ik zou eerst kijken of je ook zonder provi kunt, want het draagt immers bij aan de androgene bijwerkingen van je kuur. 25mg is natuurlijk niet veel, maar toch. Als je het toch besluit te gebruiken, laat het dan langer doorlopen dan je test e (tot een paar dagen voor je nakuur).

Oke. Dan vanaf week 4 want wil echt niet veel vocht op lopen. Nu zal dat met mijn doseringen wel meevallen. en dan zoals je zegt door laten lopen tot 1 dag voor nakuur. Ik verhoog provi wel naar 50mg.
Ik denk dat het zo wel in orde moet zijn.

Laatst bewerkt:
De reden omdat ik zo min mogelijk vocht wilt vasthouden is omdat onze gymm heb aas gebruikers tolereert.
Dus kan niet teveel opblazen.

Mischien ga ik wel e5d zetten. Kom ik toch iets hoger uit namelijk.

350mg Test + 280mg deca dat heb je dan eigenlijk per week als ik het goed heb.

week 1 12 250mg test e e5d
week 1 10 200mg deca e5d
week 4 14 50mg provi p/d
week 14 18 20mg nolva p/d

denk dat dit ook oke is? Graag mening.

Laatst bewerkt:
Mischien ga ik wel e5d zetten. Kom ik toch iets hoger uit namelijk.

350mg Test + 280mg deca dat heb je dan eigenlijk per week als ik het goed heb.

week 1 12 250mg test e e5d
week 1 10 200mg deca e5d
week 4 14 50mg provi p/d
week 14 18 20mg nolva p/d

denk dat dit ook oke is? Graag mening.

Er is al zo vaak gezegd dat hoger doseren als eerste kuur niet nodig is, maar je gaat het toch doen.
Waarom vraag je het dan? Als ik jou was zou ik deca eruit gooien, gewoon test-e met dianabol als kicker.

He. Dan hou ik het op hetzelfde. En ik ga geen orals doen.

Er zijn ook wel mensen slimmer dan jij die tegen een lantaarnpaal opfietsen, dat doe je ze toch ook niet na? Ik zou de doseringen halveren, ga je met jouw gewicht echt zat op pakken en dan kun je je volgende kuur eventueel verhogen. Nog beter vind ik als 1e inject kuur 500 mg test pakken zodat je weet hoe je op test ( de basis voor de meeste kuurders ) reageert.

Helemaal mee eens.

Ja oke. Maar ik heb van verschillen logs gelezen dat mensen achteraf spijt van de doseringen hadden.

De deca zou ik laten zitten en je eerste kuur test only doen. Dan weet je hoe jou lichaam reageerd en je pakt met gemak een kilo of 10 a 12. Wat je daarna aan vocht en massa gaat verliezen ligt aan de periode erna.

Oke dat kan ik doen. Maar geen provi vanaf week ivm vocht? Het is niet echt schadelijk voor je lever.

Met die doseringen en precies dezelfde middelen heb ik op een zwaarder gewicht meer dan 10 kilo aangezet, uiteindelijk 8 van over gehouden. Je kan best verlagen bro

proviron is toch vrij inactief en heeft toch geen sterke methylkoppeling? Dus is dan toch veel lichter voor de lever? Je word er toch ook iets harder van? Of praat ik poep?

Terug
Naar boven