Fitness Seller

Test e: 03/2013/10/2014 lot: 136-Z98 / Tren e: 03/2013 lot: 172-D82

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Ik denk zelf dat de test e niet helemaal goed is..

Test e:
exp 03/2013 en 10/2014
lot beide: 136-Z98
Tren e:
exp: 03/2013
lot: 172-D82

3539tg5.jpg

11i332g.jpg

Waarom denk je dat? ben je al begonnen met de kuur?

Ik moet wel zeggen dat je twee batches van de test hebt die bij velen (mij inclusief) niks gebracht hebben. Dus of zeer slechte kwaliteit, zwaar ondergedoseerd of gewoon 0,0 werkzame stof. Maargoed om dat te kunnen vaststellen moet je labtest laten doen.

Ik zou GG links laten liggen. Ook de tren hoor/zie ik slechte dingen over....veel teleurstelling laatste maanden met producten van GG. Zonde, was eerder zo goed spul....:(

• Topic Starter Topic Starter
Test e merk ik niks van, niks van bijwerkingen zoals ik bij me vorige kuur wel had of gains, terwijl me voeding in orde is, wordt zelfs dikker inplaats van gespierder.

Merk wel bijwerkingen van tren: Veel zweten, zweet stinkt, raar dromen, etc.

Zit op 1000 MG test/600 mg tren / week

Vriend van me gebruikt test-e van 10/2014 136-Z98 op 500mg en gaint er goed op. nu week 4 en zit op ong 6kg winst

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 01:39 ----------

ook goede krachtgains btw

Ik zit nu aan die van 2013, die van 2014 niet niet gebruikt...

snel overstappen naar die van 2014 en die van 2013 omruilen ;)

@mittarrr
Jou maat dus wel goede ervaringen met de 10-2014? Heb deze nu ook liggen 2x, veel onzekerheid rond GG, vind ik echt jammer, heb zelf de eerste gezet afgelopen zondag ben benieuwd..

@mittarrr
Jou maat dus wel goede ervaringen met de 10-2014? Heb deze nu ook liggen 2x, veel onzekerheid rond GG, vind ik echt jammer, heb zelf de eerste gezet afgelopen zondag ben benieuwd..

Jazeker die 10/2014 doet het goed bij hem iig...
al mn vrienden die kuren gebruiken eig gg en geen slechte ervaringen gelukkig.. kan mis ook aan de betrouwbaarheid van je dealer liggen

Wel jammer zit nu al in week 9, dus zit eigenlijk 9 weken aan tren only -_-
Vond het al zo raar dat na de kickstart van test p opeens me gains en hardheid minder werden...

Jazeker die 10/2014 doet het goed bij hem iig...
al mn vrienden die kuren gebruiken eig gg en geen slechte ervaringen gelukkig.. kan mis ook aan de betrouwbaarheid van je dealer liggen

Het mag inmiddels duidelijk zijn dat deze batches, maar iig die van 2013 ronduit slecht zijn. Ik hoor (en zie) niet alleen slechte resultaten op test E van GG, maar ook van Tren E.
Ik loop vanaf nu met een grote bocht om GG producten heen...hele grote bocht.

Topicstarter doet er verstandig aan zijn gear om te ruilen.

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 18:52 ----------

@jeffeyxl, hoe bevalt de tren dan? ga je daar wel goed op?

Had ook eerst die van 2013... Vertrouwde het hele zaakje niet en heb dus maar die van 10/2014 binnengehaald. Hier, integenstelling tot de 2013 vials, wel al goede dingen over gelezen. Afgelopen maandag eerste inject gezet dus ik ben benieuwd...

Gisteren 2e inject van GG gehad (10/2014)
Eerste week nog niet veel qua sides, wel wat scherp, en geilheid wordt met de dag erger.
Ook merk ik al dat ik redelijk wat vocht vast hou (heb ik vaker)

Ik ga nog een weekje aankijken met GG en anders over op GS, maar het lijkt me real deal.
(Althans de vials die ik heb toch)

Gisteren 2e inject van GG gehad (10/2014)
Eerste week nog niet veel qua sides, wel wat scherp, en geilheid wordt met de dag erger.
Ook merk ik al dat ik redelijk wat vocht vast hou (heb ik vaker)

Ik ga nog een weekje aankijken met GG en anders over op GS, maar het lijkt me real deal.
(Althans de vials die ik heb toch)
idem ditto hier. Ook 2de gezet gisteren. Geilheid inderdaad al erger, ook veel sneller herstel en al 2.5kg aangekomen, wat dus waarschijnlijk grotendeels vocht is. Mijn lijken dus ook real ;)

Heb de Test E. 03/13 gehad... die van mij was gewoon goed. Kameraad van me ook precies dezelfde btach gehad en was ook gewoon goed.

Hadden allebei Tren van GG erbij (weet ff niet meer welke batch precies)... lijkt me sterk dat je 8 respectievelijk 10kg bijkomt van alleen maar sla olie.

Lijkt er op dat een gedeelte van deze batch niet goed was... maar zeker niet de gehele batch.

Heb de Test E. 03/13 gehad... die van mij was gewoon goed. Kameraad van me ook precies dezelfde btach gehad en was ook gewoon goed.

Hadden allebei Tren van GG erbij (weet ff niet meer welke batch precies)... lijkt me sterk dat je 8 respectievelijk 10kg bijkomt van alleen maar sla olie.

Lijkt er op dat een gedeelte van deze batch niet goed was... maar zeker niet de gehele batch.

Nou dan hebben jullie geluk gehad. Hoor en zie echt hele slechte resultaten op GG. En al is een gedeelte van een batch slecht, daar kun je het bij aanschaf niet op gaan gokken. Nee beter met een wijde bocht om dit merk heen lopen. Er zijn betere UG alternatieven...helaas want GG was eerder altijd goed.

Het is dat ik nog 3 van deze vials had liggen... als ik nieuwe moest kopen zou ik voorlopig ook het zeker voor het onzekere nemen en overstappen op een ander merk.

Vind het gewoon vaag... ik lees veel negatieve geluiden over die 2013 batch maar zeker ook genoeg positieve... alsof er met een gedeelte van die batch iets flink is misgegaan (bewust of onbewust dat laat ik in het midden).

Jammer want het was wel altijd een merk waar je van op aan kon...

Het is dat ik nog 3 van deze vials had liggen... als ik nieuwe moest kopen zou ik voorlopig ook het zeker voor het onzekere nemen en overstappen op een ander merk.

Vind het gewoon vaag... ik lees veel negatieve geluiden over die 2013 batch maar zeker ook genoeg positieve... alsof er met een gedeelte van die batch iets flink is misgegaan (bewust of onbewust dat laat ik in het midden).

Jammer want het was wel altijd een merk waar je van op aan kon...

Vanmiddag gesproken met maatje van me. Hij doet ook deze kuur. Heeft zijn bloedwaardes laten meten. testosteron was 16 (komma nog wat) nmol/l, dat is een heel normale waarde voor iemand die naturel is. Hij zit nu in week 10 van test E en tren E kuur, dezelfde batch als topicstarter heeft. :eek:
Conclusie: Troep!

Nogmaals niet de gehele batch is slecht...

Ik ben vorige kuur 10kg bijgekomen met 10 weken Test/Tren/Mast (250/400/400) en een kameraad van me 8kg met 10 weken Test/Tren/Mast (250/200/200). Waarbij ik de eerste weken snel een aantal (vocht) kg's pakte.

Ben afgelopen woensdag begonnen met opnieuw Test (diezelfde 03/13 batch die ik nog had liggen) en Tren (ander merk).

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 16:22 ----------

Die kg's kom je niet bij als je 10 weken lang alleen maar sla olie je lijf in spuit...

Nogmaals niet de gehele batch is slecht...

Ik ben vorige kuur 10kg bijgekomen met 10 weken Test/Tren/Mast (250/400/400) en een kameraad van me 8kg met 10 weken Test/Tren/Mast (250/200/200). Waarbij ik de eerste weken snel een aantal (vocht) kg's pakte.

Ben afgelopen woensdag begonnen met opnieuw Test (diezelfde 03/13 batch die ik nog had liggen) en Tren (ander merk).

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 16:22 ----------

Die kg's kom je niet bij als je 10 weken lang alleen maar sla olie je lijf in spuit...

Tjah...ik denk persoonlijk dat jij en je kameraad erg veel geluk hebben gehad. Ze hebben mogelijk (per ongeluk?) een x aantal vials met voldoende werkzame stof afgevuld....daar gaat hun winst :p

Andere vriend van me werkt op een lab, ik kan es voorzichtig mn vial Test.E laten onderzoeken. Ik zeg voorzichtig want hij weet niks van mn kuurverleden :eek:, maar vind dit belangrijk genoeg om te laten testen. (verzin wel een verhaal)
Zodra dit gelukt is laat ik het wel even weten.

Ben ik wel heel erg benieuwd naar... Hou ons op de hoogte!

Heb ook wel eens een verhaal gelezen dat er door een concurrent fakes op de markt zijn gebracht om het merk (dat jarenlang goed stond aangeschreven) in diskrediet te brengen.

Uiteindelijk is het natuurlijk big business en is er veel geld mee gemoeid dus dat verhaal klinkt me niet eens zo onwaarschijnlijk in de oren.

Anyway dat er met een gedeelte van deze batch is goed mis is is gewoon klote want uiteindelijk betaalt de gebruiker een hoop geld en is ie 10 weken lang sla olie z'n lijf aan het inspuiten.

Terug
Naar boven