Niet om de discussie terug op te laaien, dat er een verkeerde batch is ben ik van overtuigd!
Ikzelf heb als eerste kuur test e op 750mg genomen van batch 03-13, ben 15kilo aangekomen, maar mijn vetpercentage is naar 15 gegaan, dus in totaal heb ik maar 4 tot 6 kilo vvm aangekomen.
Daarna heb ik gebridged en weer 750mg test e en 750 bold gedaan, bedoeling was om een clean bulk, 200 kcal boven onderhoud, met bedoeling vp te verlagen op einde van kuur en in begin wa vvm aan te zetten.
Resultaat, 5 kg aangekomen waar weeral grotendeels vet mee was!!
Vind het zeer spijtig aangezien ik nog tren e van dezelfde batch liggen heb en mast e van GG.
Toen ik het gekocht werd werd GG hier als beste bestempeld, en als ik nu nog gear koop zal het niet van hun zijn.
Slechte batch of niet, tenzij ik later nog goede reacties hoor zien ze mij nie meer, nogmaals wil discussie niet oplaaien, ben er wel van overtuigd dat er werkzame stof inzit, gewoon ferm ondergedoseerd of slechte poeder zoals eerder vermeld.
Ik kwam flesje test te kort en heb laatste 4-5weken test e gebruikt van ander merk en merkte de volgende week direct een pak geilheid op.. Ach spijtige zaak allemaal!
Voor mij een lange tijd geen gear meer dat is zeker! Totdat ik meer vertrouwen in onze UGL's krijg of evt overschakelen naar HG maar daar heb je ook last van fakes..
Iemand iets meer te zeggen over de tren e van deze batch aangezien ik deze liggen heb maar nog niet gebruikt wil ik toch weten of er werkzame stof inzit anders klets ik deze in de vuilnisbak!
---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:59 ----------
Oja 2de kuur test e batch was 10-2014