MuscleMeat

Test e: 03/2013/10/2014 lot: 136-Z98 / Tren e: 03/2013 lot: 172-D82

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Ik denk zelf dat de test e niet helemaal goed is..

Test e:
exp 03/2013 en 10/2014
lot beide: 136-Z98
Tren e:
exp: 03/2013
lot: 172-D82

3539tg5.jpg

11i332g.jpg

maar vind dit belangrijk genoeg om te laten testen. (verzin wel een verhaal)
Zodra dit gelukt is laat ik het wel even weten.

Hoeft niet..elke labtest is per definitie onbetrouwbaar omdat vele, net als de postings in deze sectie, andere belangen kunnen hebben.
Je doet er zelf ook aan mee door te melden dat een jarenlang gerenommeerd ug lab per ongeluk een juiste dosering in een paar vials zou hebben gestopt.
Dat er misschien een slechte poederlevering geweest zou kunnen zijn komt niet in je op? Nee beter fikken we een altijd betrouwbare ug na een slechte batch af.

Zit nu bijna einde week 2, tot nu toe doet alleen de winny (kickstart, 50mg) z'n werk.
Ben ook totaal niet bloated, normaal altijd met Test-E bij mij.
Ligt dit nou gewoon aan de winny? (Had vorige kuur kickstart Turinabol)

Geilheid valt ook wel mee (maar vorige kuur was met Proviron erbij)
Kracht belachelijk toegenomen (thanks winny)

Ik twijfel nog lichtjes ook omdat ik totaal geen pijn meer heb na de injecties en vorige kuur altijd wel een dag of 2 stijf.

Hoeft niet..elke labtest is per definitie onbetrouwbaar omdat vele, net als de postings in deze sectie, andere belangen kunnen hebben.
Je doet er zelf ook aan mee door te melden dat een jarenlang gerenommeerd ug lab per ongeluk een juiste dosering in een paar vials zou hebben gestopt.
Dat er misschien een slechte poederlevering geweest zou kunnen zijn komt niet in je op? Nee beter fikken we een altijd betrouwbare ug na een slechte batch af.

Ok, ik geef toe, je hebt hier een punt. Ik ben nu bevooroordeeld door frustratie en teleurstelling. Als het idd een slechte poederlevering is, superk*t voor GG. (ingangscheck een idee?)
Maar als ik het laat testen dan mag ik dus in een vial test-enanthaat geen nandrolone of andere stoffen aantreffen, alleen ondergedoseerde test toch?
Verder vind ik wel dat er best kritiek geleverd mag worden. Verantwoordelijkheid ligt bij UG-lab dat ze goed en betrouwbaar materiaal op de markt brengen en niet bij de afnemers....

Dat van die slechte poederlevering wisten ze bijtijds genoeg en hadden daar op meerdere manieren op een correcte manier mee om kunnen gaan. Hebben ze niet gedaan dus imo is het affikken terecht.

Erg jammer, ooit zijn de ug labs opgericht om ons bbers te helpen en zo nog een zakcentje te verdienen ook, gaat nu helaas alleen nog maar om de knaken. Vrije quote: Macht (geld) corrumpeert altijd :mad:

En om nog even een update te geven...

Vorige week begonnen en na een week 3kg (vocht) erbij van de genoemde 03/13 Test batch (250mg) gecombineerd met Mast (ook GG) en Tren (Europharma).

Verhouding 250/400/600.

Dieet : nog steeds onder onderhoud.

Dus bij deze nogmaals het bewijs dat niet die gehele batch slecht was... :-)

En om nog even een update te geven...

Vorige week begonnen en na een week 3kg (vocht) erbij van de genoemde 03/13 Test batch (250mg) gecombineerd met Mast (ook GG) en Tren (Europharma).

Verhouding 250/400/600.

Dieet : nog steeds onder onderhoud.

Dus bij deze nogmaals het bewijs dat niet die gehele batch slecht was... :-)

Niks bewijs! 3kg vocht pak ik ook op prednison in een week. Vocht pak ik ook met 6 ampullen vloeibare magnesium en flink wat zout.
Trouwens als je masteron erbij zet zou je niet eens zoveel vocht mogen vasthouden, dus Masteron ook k*tzooi?

Snap überhaupt niet dat je na alles wat je gelezen hebt, toch weer die bewuste batch gaat zetten om vervolgens na één week hier gelijk te posten dat de batch goed is. Ik weet wat mijn ervaringen zijn en van mensen in mn omgeving met GG. Weg met die troep! :mad:

Misschien had je mijn vorige posts in het topic even moeten lezen.

Ik had deze vials nog liggen van de vorige kuur... daarmee 10kg gepakt.

Kameraad van me destijds 8kg met iets andere verhoudingen.

Ik beweer overigens nergens dat de 'hele' batch goed is. Een gedeelte van die batch zal idd ruk zijn gezien het vele negatieve commentaar.

Waarom denk je dat ik veiligheidshalve op een ander merk ben overgestapt voor de Tren?

Die Test E vials (03/13) die IK destijds heb gekocht zijn gewoon goed.

Misschien had je mijn vorige posts in het topic even moeten lezen.

Ik had deze vials nog liggen van de vorige kuur... daarmee 10kg gepakt.

Kameraad van me destijds 8kg met iets andere verhoudingen.

Ik beweer overigens nergens dat de 'hele' batch goed is. Een gedeelte van die batch zal idd ruk zijn gezien het vele negatieve commentaar.

Waarom denk je dat ik veiligheidshalve op een ander merk ben overgestapt voor de Tren?

Die Test E vials (03/13) die IK destijds heb gekocht zijn gewoon goed.

Ok sorry, had ik niet goed gelezen ;)

Niet om de discussie terug op te laaien, dat er een verkeerde batch is ben ik van overtuigd!

Ikzelf heb als eerste kuur test e op 750mg genomen van batch 03-13, ben 15kilo aangekomen, maar mijn vetpercentage is naar 15 gegaan, dus in totaal heb ik maar 4 tot 6 kilo vvm aangekomen.

Daarna heb ik gebridged en weer 750mg test e en 750 bold gedaan, bedoeling was om een clean bulk, 200 kcal boven onderhoud, met bedoeling vp te verlagen op einde van kuur en in begin wa vvm aan te zetten.

Resultaat, 5 kg aangekomen waar weeral grotendeels vet mee was!!

Vind het zeer spijtig aangezien ik nog tren e van dezelfde batch liggen heb en mast e van GG.
Toen ik het gekocht werd werd GG hier als beste bestempeld, en als ik nu nog gear koop zal het niet van hun zijn.

Slechte batch of niet, tenzij ik later nog goede reacties hoor zien ze mij nie meer, nogmaals wil discussie niet oplaaien, ben er wel van overtuigd dat er werkzame stof inzit, gewoon ferm ondergedoseerd of slechte poeder zoals eerder vermeld.

Ik kwam flesje test te kort en heb laatste 4-5weken test e gebruikt van ander merk en merkte de volgende week direct een pak geilheid op.. Ach spijtige zaak allemaal!

Voor mij een lange tijd geen gear meer dat is zeker! Totdat ik meer vertrouwen in onze UGL's krijg of evt overschakelen naar HG maar daar heb je ook last van fakes..

Iemand iets meer te zeggen over de tren e van deze batch aangezien ik deze liggen heb maar nog niet gebruikt wil ik toch weten of er werkzame stof inzit anders klets ik deze in de vuilnisbak!

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:59 ----------

Oja 2de kuur test e batch was 10-2014

Ik prik dezelfde Test E. bij een goede bekende (zelfde Lot. nummer als op de foto in de beginpost), 500mg per week. Hij zit nu in week 6 en merkt nog niet echt veel. Gewicht is vrijwel hetzelfde, kracht marginaal toegenomen. Spieren ogen wel wat voller/harder.
Ik heb al gezegd dat hij meer moet gaan eten, alleen weet ik niet in hoeverre hij dat is gaan doen.
Z'n voedingsschema ziet er verder niet slecht uit, en z'n trainingsschema is ook prima.

Ik laat over een paar weken nog wel even weten hoe z'n kuur verder is verlopen.

is idd erg jammer ik had voorheen ook goede resultaten op gg laatste tijd is het waardeloos zal denk ik erg veel fake zijn
merk dat trouwens bij veel ugs

Terug
Naar boven