AndroidHealthClinic

test-e 250 e5d 8 weeks

Ik ga het zeker volgen! Zet je de injects zelf?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Gisterochtend voor t eerst 2 ml gezet. Eigenlijk iets minder, met lucht verwijderen gaat er helaas wat olie mee. zit nu midden in week 4.

Al een paar dagen dat ik steeds meer geile wijven zie. Moet meer moeite doen dan normaal om mijn natuurlijke biologische impulsen te bedwingen ;)

Vanavond rug trainen. Doe nu na trainen telkens 20 minuten cardio op HR van 145.

@Redfish: span mijn biceps aan vanaf die foto. Point taken about my belly fat, working on it.

@Nadar: ja, gewoon diep intra musculair in m'n gluteus maximus.

Laatst bewerkt:
4 dagen getraind achter elkaar. Merk toch dat ik ondanks de kuur de 4e dag minder zwaar train. Morgen 2e 500 mg inject.

Laatst bewerkt:
Leuk met die fototjes kerel en verstandig om de raad op te volgen de test te verhogen.

Succes..

Inmiddels in week 5. Morgen 3e 500 inject. Trainen gaat lekker, maar geen spectaculaire vorderingen. Gewicht is onveranderd, wel droger geworden.

Laatst bewerkt:
hey man, gaat lekker zo te zien..
ik ga in juni beginnen met een test-winny kuurtje van 14 weken..
ga je logje zeker ff volgen zolang je bezig bent..

Vandaag en gister flink wat calorieën teruggeschroefd. Trainingsschema verandert naar 12 hh x 4 setjes per oefening.

Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar je resultaten, ga je volgen

Zit in t einde van de zesde week, nog 4 injecties te gaan + nakuur. Ben cardio aan t opschroeven. Gewicht is nog steeds identiek aan begingewicht. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, had verwacht dat naast vet% reductie ook nog extra massa zou winnen.

Kracht vrij stabiel gebleven. Dieet nu (afgezien van 1 dag in de week carb loading):

65 gram whey neutrale smaak in water opgelost
lepel lijnzaadolie

boterham

omelet 3 hele, 2 ei(witjes)

500 gram gekookte kipfilet met gekookte diepvriesgroenten. 2 eetlepels rijst

500 gram kwark

65 gram whey + appel voor trainen

250 gram zalmfilet + salade
lepel lijnzaadolie

500 gram kwark

Laatst bewerkt:
Het ziet er goed uit,verschil van de
eerste foto en de tot nu toe laatste.
Echt veranderingen,superrrrrrrr!!!!!

Suc6

wat vind je er zelf van tot nu toe dan? als je kracht stabiel is gebleven ..

Kracht is iets vooruit gegaan, maar niet veel. Kan wel veel langer doortrainen, meer sets doen. Wellicht heeft het er vooral mee te maken dat ik een cut dieet volg. Gewicht is ook niet meer dan een kilo toegenomen.

Laatst bewerkt:
zoals navy zegt goede log. cker met die foto's erbij. hoeist is met je benen/kuiten ook verandering ingekomen.

veel succes verder.

Het lijkt wel alsof je middel minder wordt, terwijl de rest groeit. Dit komt puur en alleen door de Test E gecombineerd met een goed dieet?

HAHA.
Welkom.
Test met cutdieet kan je zelfde gewicht blijven, maar VP gaat naar beneden.
Zelfs zonder cardio.

leuk met die foto's, zo kan je goed je progressie beoordelen.
Alleen jammer dat je met zo'n fysiek met aas ben begonnen, en ik vind 700mg per week ook veelste hoog voor een 1e kuur maar goed..

Succes verder.

Nog 2 injects te gaan. Train nu meestal 2 uur, ongeveer 80 minuten kt + 40 cardio. Idd, alleen dieet en test-e.

Laatst bewerkt:
EDITED BY REQUEST

Heel relaxt die foto's ;). Zou bijna verplichting moeten zijn. Verder zie je zeker veranderingen! Mentaal nog wat veranderingen?

Succes nog :thumbs:

Laatst bewerkt:
Ziet er heel netjes uit, misschien niet het gewenste resultaat misschien?
Vind dat je hier toch wel een flinke transformatie heb gemaakt!

:D
Start [Link niet meer beschikbaar]

nu [Link niet meer beschikbaar]

Heel relaxt die foto's ;). Zou bijna verplichting moeten zijn. Verder zie je zeker veranderingen! Mentaal nog wat veranderingen?

Succes nog :thumbs:

ook de fotos van de gear die gebruikt wordt zou verplicht moeten worden:)

Terug
Naar boven