Fitness Seller

test-e 250 e5d 8 weeks

• Topic Starter Topic Starter
Gedrag: Iets meer gefocussed op meer specifieke delen van t vrouwelijk lichaam dan vrouwen in hun geheel. Verder heb ik het een stuk warmer, slaap met de ramen open.

Vrijdag laatste inject, moet op tijd gaan nakuren voor ik op reis ga.

kracht goed omhoog gegaan ?

Kracht is iets omhoog gegaan, maar niet veel. Heeft met name met dieet te maken met extreem weinig kh.

Voorlopig even laatste foto wegens wat prive omstandigheden. Ben tevreden met het resultaat. Ga komende tijd door met cutten en een goede nakuur doen.

Laatst bewerkt:
En bedankt voor de mooie foto reeks, zo kan je de ontwikkeling goed volgen. Mooi kuurboek is het geworden.

Succes met cutten.

hou ons ook nog op de hoogte met het verloop van je nakuur.als je het al van plan was top:thumbs:

good luck verder.

goede log. Zeker met regelmatige foto-updates

uhm wat heb ji nou gewonnen dan? ik zie geen tot nihil vordering sinds je 1e pic sorry.

je moest tog egt dik 8 kilo kunnen pakken, is je gear wel real? 1 kilo op 700 mg test is extreem weinig

last update

Inmiddels verder gecut, en in 2e week nakuur. Kilo's vlogen er ineens af, weeg nu nog maar 87 kilo, maar vet% is ok. Kracht redelijk stabiel.

Laatst bewerkt:
Mooie resultaten, blokjes erbij door de cut ;) ik zie wel dat je een beetje last hebt van gyno en moedervlekken (neem jij MelatonanII ofzo?)

gr

Netjes gast! Goede foto

hier nog een kleine link van de dbb,
altyd handig om de info nog es door tenemen;)

http://http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/beste-manieren-om-nieuwe-spieren-behouden-na-kuur-21361/[/URL]

weet niet of die link werkt maar het staat bij leerzame topics en faq's op de dbb

Puffy nipples indeed. Moedervlekken altijd al gehad, zeker geen supps.

Respect voor je resultaten krijg je van mij ;) MelatonanII is subq injecteerbare vloeistof dat je bruiner maakt zonder te zonnebanken en krijg je f*cking veel moedervlekken van :D Daarmee vroeg ik het me ff af. Die puffy nipples gaan wel weg in je nakuur bij tamoxifen inname.

En prop je vol met eiwitten tijdens je nakuur voor toch heel wat vast te houden van je kuur eens dat je test weer laag is ;) want daar gebeuren veel problemen bij veel mensen die tijdens hun nakuur crap gaan eten. Tijdens je nakuur zal je je ook geen superman meer voelen :D

IVM privacy issues foto's verwijderd.

Wat jammer! Het was juist zo' n mooie reeks.

Terug
Naar boven