MuscleMeat

Test-E 250 MG EW / Tren-E 400 MG EW

Yigit0

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Hallo leden,

Besloten om deze kuur te doen.

1-12 Test E 250 MG EW
1-10 Tren E 400 MG EW
1-14 HCG 500iu 2x EW
14-17 Arofixen / Aromasin ?20 MG ED

Als na kuur heb ik gekozen voor Arofixen maar weet niet of Aromasin beter werkt tegen gyno van tren? Graag wat tips wat betreft na - kuur.

Stats : 1,80 - 92 KG ( 12% ).

Hoop met deze kuur paar kilotjes te pakken en vet te droppen.
Tijdens mijn kuur ga ik op onderhoud eten.

3000 kcal - 250 carbs - 300 ei - 88 vet
Misschien ga ik wel wat hoger zitten dat weet ik nog niet. Zie ik vanzelf wil hoe het gaat.

Begin volgende week maandag ermee. Voor de gene die een log willen lezen wil ik deze zeker bij houden met eventuele foto's.

1-10-2012 : 130 KG ( 36% ).
22-11-2014: 92 KG ( 12 % ).

Heb nog iets last van los vel maar dat trekt steeds sneller weg. Als ik wat massa aanzet gaat dat wel sneller. Dagelijks smeer ik mijn huid in amandelolie waar q10 - vitamine e enzo inzit.

Tips en vragen zijn welkom. Ben blij als mensen tips kunnen geven of aanmerkingen hebben.
Log begint dus op 1 december.

Bedankt alvast.

Laatst bewerkt:
2x per week de tren pinne neem ik aan? Of ga je voor in enkele pin?

• Topic Starter Topic Starter
2x per week de tren pinne neem ik aan? Of ga je voor in enkele pin?

Denk dat ik Maandag en Donderdag prik.

Maandag 125 test 200 tren
Donderdag 125 test 200 tren

Of kan het gewoon in 1 keer? Gewoon alles maandag zetten?

Nja zelf nog geen Tren gedaan maar Tren-e word meen ik toch wel 2xPW gepint. Zou zelf bijv Zondag 1ml Test-e & 1ml Tren-e en Donderdag 1ml tren-e doen.

Kan het ook fout hebben hoor! Daarom ff op mense wachte met meer ervaring. Maar dacht dat het zo wel goed zou moeten zijn.

Denk dat ik Maandag en Donderdag prik.

Of kan het gewoon in 1 keer? Gewoon alles maandag zetten?
Kan 1x per week, maar dat zorgt wel voor minder stabiele bloedwaardes, waardoor de bijwerkingen van tren eerder kunnen opspelen.

Mijn eerste kuur met tren was net als in het voorstel, injecteer overigens alles gewoon op n dag. Ben toen zelf in week 5 gaan verhogen naar 600 tren.

Overigens goed bevallen.

Dan doe ik het volgende :

Wanneer HCG?

Ziet er netjes uit, als je wilt kan je gewoon 1x p week pinnen.
Je bloedwaardes zijn stabieler met 2x p week dus als je bang bent voor sides zou ik dat doen.

Ziet er netjes uit, als je wilt kan je gewoon 1x p week pinnen. Je bloedwaardes zijn stabieler met 2x p week dus als je bang bent voor sides zou ik dat doen.

Waarom bang voor iets zijn terwijl je geen referentie er voor hebt?

Denk dat dit bij de persoon zelf ligt.
Hij zou het kunnen meenemen in zijn besluit om 2x p week te pinnen of niet.

Zou toch kiezen voor 2x/week, anders wordt het toch wat teveel om te pinnen... + stabielere bloedwaardes

Waarom zou je op onderhoud gaan zitten...?

Bedankt voor de reactie's people!

Wat raden jullie aan met voeding? Zoals ik al gezegt heb wil ik op onderhoud gaan eten.
Moet ik tijdens de kuur er boven zitten? Dus ipv 3000 tegen de 3200?

Graag jullie meningen hier over.

Ja, zeker als je tren gaat gebruiken ;)

Bedankt voor de reactie's people!

Wat raden jullie aan met voeding? Zoals ik al gezegt heb wil ik op onderhoud gaan eten.
Moet ik tijdens de kuur er boven zitten? Dus ipv 3000 tegen de 3200?

Graag jullie meningen hier over.
Hoe kan 3200 kcal op jouw gewicht een bulk zijn ???
Ligt je stofwisseling niet een stuk lager dan normaal, omdat je zoveel bezig bent geweest met afvallen de afgelopen tijd? Ik denk dat het een negatieve impact gaat hebben op je gains als je stofwisseling straks aantrekt en je dus eigenlijk niet aan het bulken bent op 3200 kcal.

Is eigenlijk niet bedoeld voor een bulk. Nee daar heb je gelijk in dus ik denk dat ik rond de 3500 ga zitten en ik kijk wel hoe het gaat. Op basis van hoe het gaat kan ik altijd nog uppen met kcal of naar beneden halen.

Na deze kuur wil ik 6 weken bridgen op 125 test en dan weer deze kuur doen alleen dan voor de cut. Hoe kijken jullie hier tegen aan? Moet ik dan HCG mee laten lopen of niet? En is het handig om doseringen te verhogen na de bridge?
Graag jullie meningen.

Hcg moet niet maar ik zou het wel doen.
Als je een bridge doet op 125mg onderdruk je nog steeds.
Ik vind 125mg zelf te laag en zou op 250mg zetten.

Zou sws test hoger dan tren pakken. Krijg van de voorgestelde variant een moeilijk een goeie erectie.

Terug
Naar boven