AndroidHealthClinic

Test-E 250 MG EW / Tren-E 400 MG EW

• Topic Starter Topic Starter
i.v.m blessure toch niet begonnen op 6 oktober.
Nu volledig hersteld en begin volgende week maandag met kuren.

Tips en vragen zijn welkom.
Bedankt alvast jongens !

Wat zijn zo je stats als ik mag vragen. Niet te zien via Tapatalk. Ik ga 4 Jan beginne met Test/Tren/Mast 600/500/250 wat geupt word naar 900/750/500. Ga op onderhoud zitten. (3500kcal) lekker gaine en zakke in %! Miss wel 250kcal erboven ivm hoge tren. Momenteel op een cruise van Test300 tot 4Jan (6weken dus)

Wat zijn zo je stats als ik mag vragen. Niet te zien via Tapatalk. Ik ga 4 Jan beginne met Test/Tren/Mast 600/500/250 wat geupt word naar 900/750/500. Ga op onderhoud zitten. (3500kcal) lekker gaine en zakke in %! Miss wel 250kcal erboven ivm hoge tren. Momenteel op een cruise van Test300 tot 4Jan (6weken dus)

1,80 - 92 KG - 12%

BP : 150 KG
SQ : 175 KG
DL : 185 KG.

Klinkt goed, veel succes!

Netjes die cycle moet zeker gaan knalle bij jou man! Misschien toch ma een potje Aromasin gaan halen voor de zekerheid. Hb je wit/blauw of rood/wit merk?

Dankje, zit te twijfelen tussen Aromasin en Arofixen tegen gyno. Wacht nog steeds tips van de leden af.
Wat het merk betreft, het is rood/wit.

Ja, het is mijn eerste kuur en pak gelijk tren erbij, hoop dat ik wel ga knallen ja!
Dankjewel en succes verder.

Succes!

Beste leden,

Nog tips of aanmerkingen? Vooral met de na kuur zit ik te twijfelen.
Misschien na de kuur 6 weken bridgen op 250 mg test en daarna hetzelfde kuur of dosissen verhogen?

Bedankt!

Heb identiek dezelfde kuur gedaan, maar pinde wel maar 1x pw.

Was een goed resultaat, maar achteraf gezien had ik mss nog iets meer kunnen zetten (maar dat denk ik achteraf altijd, ongeacht welke compound en/of hoeveelheid ik zet . :-) ).

Vanaf week 7 of 8 fzo diende ik wel m'n arofixen bij de hand te houden...

Grtz en suc6 verder nog

Waarom tren in 1e kuur .. Nu heb je geen test only baseline en heb je geen idee wat wat voor je doet achteraf ..

Ik zet ook gewoon een volle inject per keer in mn bil. 600mg tren en 250mg test om de 5 dagen.

Terug
Naar boven