MuscleMeat

Bloedresultaten halverwege 1ste Test E/Tren ACE kuur

Heb je ook een nulmeting (bloedwaardentest voor aanvang van je kuur) laten doen? Zo nee, waarom niet?
Als je een referentie heb wat het voorheen was, weet je ook of het wel of niet door de gear komt.

Voor HDL/LDL is cardio de beste optie.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je ook een nulmeting (bloedwaardentest voor aanvang van je kuur) laten doen? Zo nee, waarom niet?
Als je een referentie heb wat het voorheen was, weet je ook of het wel of niet door de gear komt.

Voor HDL/LDL is cardio de beste optie.
Nee, jammer genoeg niet omdat mijn dokter dan net even in vakantie ging en ik liever geen andere dokter inschakelde hiervoor omdat je op weinig dokters kan vertrouwen hiervoor in België. Dit is zo 1 van de meerdere dingen die ik geleerd heb nu anders aan te pakken als een volgende keer komt. Zal wat meer cardio gaan doen 😁

Ik heb ondertussen ontdekt dat het hoogst waarschijnlijk door de arimidex komt. Meerdere mensen melden een ijzer tekort/anemie

Dit artikel praat over auto-imuun hepatitis veroorzaakt door anastrozole en het ander artikel waar de persoon in kwestie zijn klachten van ijzertekort ophielden na het stopzetten van anastrozole dus zou misschien wel een link kunnen zijn.

Ik stop alvast met de ari voor de komende 2 weken en doe nog een bloedtest als ik terug ben van reis en kijk of er verbetering in is tegen dan.
Het is véél aannemelijker dat je een doodgewone ontsteking hebt, mogelijk een infectie. Daar past dat bloedbeeld namelijk bij. Auto-immuun hepatitis is echt wel andere koek, en dan heb je z.s.m. medische behandeling nodig.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het is véél aannemelijker dat je een doodgewone ontsteking hebt, mogelijk een infectie. Daar past dat bloedbeeld namelijk bij. Auto-immuun hepatitis is echt wel andere koek, en dan heb je z.s.m. medische behandeling nodig.
Ja lijkt me ook eerder dat want mijn creatine kinase was al abnormaal hoog enkele weken terug.

Zou inderdaad wat vroeg zijn maar blijkbaar is arimidex echt wel effectief en ervoor had ik nooit ijzer tekort, ook men laatste test tijdens de kuur voor ik de ari starte. Ik kan niet met zekerheid zeggen maar het lijkt me wel iets om in rekening te houden. Ik dacht inderdaad ook aan verlaging maar zou dit verstandig zijn om de laatste weken te verlagen?
Je Tren kun je sowieso wel verlagen. En ook goed gaan eten natuurlijk ;)

Zou ik veel merken als ik de tren gewoon helemaal eruit haal of zou ik gewoon proberen met 150mg/week?
Zou op 200mg ace EW doorgaan en daarna Cruise op 175mg TestE. (qua verlagen) het is je eigen keuze om geheel te stoppen met ACE, Wat prima kan na 7 weken.

Terug
Naar boven