Fitness Seller

Test e 500 deca 400

Reken er dan maar op dat je rond 15% zit. Dat ding wijkt af als een malle.

Ik meet gewoon op 5-7 plaatsen de huiddikte en vergelijk deze wekelijks om men vooruitgang bij te houden. Die gemiddelde's zijn echt lachwekkend...
ik heb ook zo een elektronische Fatt track 2 digital fat clipper en volgens dat toestel sta ik op 5.8 % vet (3 puntsmeting) hahaha I WISH :D

• Topic Starter Topic Starter
Het verschil tussen 17 en 10 ziet echt een blinde nog man, kun je wel heel, heel, heel slecht schatten, zeker gezien eigenlijk iedereen z'n VP altijd lager inschat dan het is. Weet je zeker dat je 't niet droomde omdat je gewoon 'toestemming' hier wilt om te kuren?
Ik heb jou toestemming en je nutteloze mening niet nodig hoor hou die maar voor je ik wil alleen goed advies die stoerepraat moet je lekker ergens anders doen dan op internet beetje zwak

---------- Toegevoegd om 03:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:29 ----------

Reken er dan maar op dat je rond 15% zit. Dat ding wijkt af als een malle.
Ja dat geloof ik best

---------- Toegevoegd om 03:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:39 ----------

Ik meet gewoon op 5-7 plaatsen de huiddikte en vergelijk deze wekelijks om men vooruitgang bij te houden. Die gemiddelde's zijn echt lachwekkend...
ik heb ook zo een elektronische Fatt track 2 digital fat clipper en volgens dat toestel sta ik op 5.8 % vet (3 puntsmeting) hahaha I WISH :D
Ja ik kan m aleen maar op 3 punten meten omdat ik aleen daar die tabel van heb

In sommige gyms kun je het meten

Ja ik kan m aleen maar op 3 punten meten omdat ik aleen daar die tabel van heb
en google heb je nog niet uitgevonden 17 % schatte en 10% meten
succes met je kuur waarsch eindig je op 3% a 4% hoger en je hebt nog niet genoeg kennis dus lees eerst nog maar wat meer in

Terug
Naar boven