AndroidHealthClinic

Test E 500 MG EW + Kickstart Wintrol

Yigit0

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Hallo leden,

Ben van plan om binnenkort met deze kuur te gaan starten.

Week 1-4 Winstrol 40-50 MG ED
Week 1-10 Test E 500 MG EW
Week 1-12 HCG 250iu EOD
Week 12-15 Nolvadex 20 MG ED

Info :

Ben nu zo'n 1,5 jaar aan het trainen en voor dat ik begon ben ik in 1 jaar 40 KG kwijtgeraakt.
Toen : 135 KG ( 39% )
Nu : 89 KG ( 14 % )

Wil deze kuur gaan starten over een maand a 2 maanden. Tot die tijd wil ik op 10-11% zitten wat me zeker realistisch lijkt.

Zit nu in de cut : 2150 kl , 290 ei - 115 KH - 70 vet. Tot die tijd ben ik van plan om steeds mijn kl op te schroeven zodat ik niet in één keer 1500 kl erbij doe.

Tips/vragen zijn altijd welkom. Wou even vragen hoe mijn eerste kuur eruit ziet. Ik ga ook een log bij houden met eventueel foto's.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Vrij standaard kuur, daar valt weinig fout aan te doen volgens mij. Wat je kcal (kl) betreft denk ik dat je wat te laag zit voor je vp en gewicht

Kuur ziet opzich goed uit; wel zou ik de hCG doortrekken t/m de eerste week van je nakuur

Waarom moet er zo vroeg worden begonnen met hcg? Dat is toch voor langdurig kuren waar lichaamseigen test wordt onderdrukt zal atrofie plaatsvinden? Bron wiki dutch bodybuilding
Dus met andere woorden....beter einde van de kuur ipv de hele kuur want hcg is van zichzelf ook geen fijn spul.
Niet dat het in steen staat geschrevrn maar topic starter, waarom kies jij ervoor omzo vroeg te beginnen?
Verder prima combi hoor! :-)
Mocht je gevoelig zijn, voel zo nu en dan wat je tepels doen..... Nolva is niet alleen voor de nakuur...ook tijdens.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Oh ja, je carbs zijn idd wat laag.
Wat zijn je bronnen van carbs? Rijst? Pasta? Etc etc
Maar verder petje af man!!! Je bent echt super afgevallen! Iets om trots op zijn!,,

Waarom moet er zo vroeg worden begonnen met hcg? Dat is toch voor langdurig kuren waar lichaamseigen test wordt onderdrukt zal atrofie plaatsvinden? Bron wiki dutch bodybuilding
Dus met andere woorden....beter einde van de kuur ipv de hele kuur want hcg is van zichzelf ook geen fijn spul.
Niet dat het in steen staat geschrevrn maar topic starter, waarom kies jij ervoor omzo vroeg te beginnen?
Verder prima combi hoor! :-)
Mocht je gevoelig zijn, voel zo nu en dan wat je tepels doen..... Nolva is niet alleen voor de nakuur...ook tijdens.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Oh ja, je carbs zijn idd wat laag.
Wat zijn je bronnen van carbs? Rijst? Pasta? Etc etc
Maar verder petje af man!!! Je bent echt super afgevallen! Iets om trots op zijn!,,

Omdat als ze niet krimpen je sneller en makkelijker hersteld
voorkomen is beter dan genezen
als je fietsband niet leeg loopt hoef je deze niet optepompem

Zoeits als een paracetamol nemen voordat je hoofdpijn hebt?
Yigito.... Wat ga je nu doen?

zichzelf dood-ge-dieeet? :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha sorry jongens, ben in het buitenland daarom dat ik zo laat reageer.
Heb mijn carbs opgeschroeft naar 200 gr. Eiwitten naar 240 en vet naar 85.

Verder denk ik toch dat ik als ik gevoelige tepels begin te krijgen direct naar de nolvadex grijp.
Wat denken andere leden over HCG? Beginnen vanaf week 1 of later beginnen?

Vragen en tips zijn welkom.

Haha sorry jongens, ben in het buitenland daarom dat ik zo laat reageer.
Heb mijn carbs opgeschroeft naar 200 gr. Eiwitten naar 240 en vet naar 85.

Verder denk ik toch dat ik als ik gevoelige tepels begin te krijgen direct naar de nolvadex grijp.
Wat denken andere leden over HCG? Beginnen vanaf week 1 of later beginnen?

Vragen en tips zijn welkom.
Meteen in de eerste week

En ik zou niet naar nolva grijpen als je tepels een beetje gevoelig worden.

Inderdaad, niet direct nolvadex, kijk eerst even of er gyno ontstaat.
Ik krijg zelfs 1cm tennisballen nog teruggedraaid met wat aromasin en nolvadex dus geen paniek bij wat gevoelige tepels.

Misschien moet je wat langer dan 1,5 jaar trainen voordat je naar middelen gaat grijpen.

Terug
Naar boven