MuscleMeat

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Ano_92_55

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
41
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hallo DBB'ers,

De meeste van jullie kennen me waarschijnlijk al van mijn winstrol logje, maar nu is het dan toch eindelijk tijd voor mijn Test-E kuur.

De kuur zal er als volgt uit gaan zien:

Week 1-4 Winstrol 40 MG/ED
Week 1-10 Test-E 500 MG/EW
Week 1-12 HCG 250iu EOD
Week 12-15 Nolvadex 20 MG/ED

Mijn huidige stats zijn:

Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 1,80 M
Gewicht: 76,2
VP%: 8,6%

Voeding:

Momenteel eet ik 3300 kcal per dag, met ingang van mijn kuur morgen word dit verhoogd naar 3400 kcal door middel van 25 gram toegevoegde eiwitten. Ik kan geen exact voedingsschema geven, in grote lijnen is het vrijwel vaak hetzelfde maar ik zorg er gewoon voor dat ik elke dag aan mijn macro's kom. De macro's waarmee ik deze kuur ga starten zijn 85F/435C/225P. Ik weeg alles altijd af, dus ik weet vrijwel zeker dat ik altijd goed in de buurt zit.

Waarom wil ik deze kuur doen?

Ik wil mijn bodybuilding nu toch echt naar een hoger level tillen. Ik ben al zeer geruime tijd erg serieus bezig en ben ook al vrij tevreden met wat ik tot nu toe bereikt heb. Voor mij betekend deze kuur de start van een tijdperk waarin bodybuilding een nog groter deel van mijn leven word dan dat het al is. Met deze kuur hoop ik zo'n 6/7 misschien 8 kilo te pakken, ik denk dat dit best een realistische verwachting is.

Wat wil ik bereiken met bodybuilding op de lange termijn?

Ik heb serieuze wedstrijdambities, vandaar dat ik hoogstwaarschijnlijk ook de Flex Cup mee wil doen aan het einde van dit jaar. Deze ambities zijn al langere tijd aanwezig maar nu ben ik van plan om ook echt concrete stappen te gaan zetten.

Kuurverleden?

Winstrol Only (Inb4 shitstorm)

Mijn trainingsschema:

Ik train volgens een Legs/Push/Pull routine, onderverdeeld in hypertrofie dagen en kracht (power) dagen.
Ik train meestal 5 tot 6 dagen in de week, op de dag dat ik getraind heb zal ik mijn best doen om mijn training te loggen.

Krachtstats (afgaande op de laatste trainingen)

Sumodeadlift 5x3 160 kilo
Squat 5x3 122,5 kilo (ass to grass)
Benchpress 5x5 85 (verreweg mijn zwakste lift)
Standing overhead press 5x5 57,5 kilo

Ik train niet alleen maar in deze reprange, dit zijn stats van mijn krachtdagen uit mijn programma, op hypertrofie dagen ligt de reprange tussen 8-12.

Waarom een log?

Ik denk dat dit een hele interessante kuur is voor heel veel mensen dus velen kunnen zich hun voordeel eruit halen door te volgen hoe mijn trainingen verlopen, mijn gedachtegang, gains etc. Na het bijhouden van mijn winstrol logje kreeg ik veel complimenten hierop, dus dit motiveerde ook wel om weer te gaan loggen. Bovendien vind ik het ook fijn voor mezelf om mijn progressie te noteren hier, en later misschien weer eens terug te kijken.

Dat was het wel zo'n beetje, volgens mij heb ik alles vermeld. De kuur begint morgen, dan gaat de pin erin, de eerste winstrol tabs, en de eerste HCG.

Groeten,
BBambition

Laatst bewerkt:
Goede begin post, ga je ook begin en eind foto's plaatsen?

In

• Topic Starter Topic Starter
Goede begin post, ga je ook begin en eind foto's plaatsen?

In

Nog niet helemaal over uit. Ik post wel regelmatig iets in het 'de laatst genomen foto' topic. Foto's maak ik sowieso wel regelmatig, wellicht dat ik tegen het einde wel wat progressie foto's post. Maar anders ben ik ik het foto topic wel te vinden. Toch een beetje huiverig voor mijn anonimiteit, ook al staat mijn hoofd er niet op.

Nog niet helemaal over uit. Ik post wel regelmatig iets in het 'de laatst genomen foto' topic. Foto's maak ik sowieso wel regelmatig, wellicht dat ik tegen het einde wel wat progressie foto's post. Maar anders ben ik ik het foto topic wel te vinden. Toch een beetje huiverig voor mijn anonimiteit, ook al staat mijn hoofd er niet op.

Gewoon voor een witte muur oid een foto maken, vrij neutraal en niet echt herkenbaar :p

In! Goodluck bro.

Ik ga je log volgen. Succes man.

Oke mensen, gewicht vanmorgen was 76,3 kilo. Gewogen na het opstaan, voor het ontbijt en na het toiletbezoek. Ik zal hier het verloop van mijn gewicht netjes onder elkaar zetten afgaande van elke maandag. Het gewicht van vandaag gebruik ik dan ook als officiële startgewicht.

Startgewicht: 76,3

Ik hou mijn log altijd open en eerlijk dus ik ga jullie niet bullshitten, ik heb vanmorgen mijn eerste injectie gehad. Ik heb iemand met ervaring die hem voor me kon zetten. 0,8x4 in mijn glute, prikken, injecteren ging allemaal prima. Toen werd ik een beetje overvallen door een vlaag met spanning dus ik moest even gaan zitten. Vervolgens ben ik heel even van mijn stokje gegaan haha, vantevoren nooit gedacht dat dat zou gebeuren want ik heb geen angst voor naalden, maar ach shit happens zullen we maar zeggen.

Vandaag staat een push hypertrofie workout op het programma, zodra deze achter de rug is zal ik mijn best doen om deze te loggen.

And we're of

in.

Ik volg ook.

Mag ik vragen waarom je ervoor gekozen hebt de hCG eod te zetten?
2x per week volstaat ook prima, schilt weer prikken:)

Ik volg ook.

Mag ik vragen waarom je ervoor gekozen hebt de hCG eod te zetten?
2x per week volstaat ook prima, schilt weer prikken:)

Dit heb ik gedaan omdat dit naar voren kwam als de meest aangeraden optie voor HCG. GetXXL kwam hiermee in zijn uitgebreide HCG topic, en hij is wel iemand waar ik iets van zou aannemen.

volg, goodluck

Ik volg! Altijd heel intressant hoe in details jij je log bijhoud!

In, ben zelf net in week 2 van dezelfde kuur, alleen ik doe winstrol op het eind ipv in het begin!

Zo, de eerste training van deze kuur zit erop. Vandaag was een push hypertrofie workout, deze zal ik even gaan loggen. Uiteraard nog niet echt iets gemerkt, maar een beetje placebo is natuurlijk altijd aanwezig haha.

Barbell benchpress 4x8 80 kilo. Flat bench is een van mijn zwakste oefeningen, net niet aan mijn reps gekomen vandaag. Genoegen moeten nemen 2x8 en 2x6, dit gewicht blijf ik dus hanteren totdat ik alle reps eruit krijg.
Incline dumbell benchpress 4x10. Opgebouwd van 26-28-30-32 kilo dumbells, op de laatste twee sets 8 reps gedaan.
Standing OHP 4x8 47,5 kilo. Al iets meer verzuurd als dat ik graag gewild had, op deze oefening de eerste set 8 reps gedaan, en vervolgens 3 sets van 6. Dus ook hier, eerst mijn reps halen, dan het gewicht berhogen.
Cable crossovers 3x12. Kon me lekker focussen op de contractie, lekkere pomp hierna in mijn chest.
Lateral raises 3x12. Eerste set 10 kg dumbells, vervolgens 2 sets met 12 kg. Let altijd erg op mijn uitvoering bij deze oefeningen, schouders zagen er wel aardig uit in de spiegel.
Dumbell skullcrushers 4x12. Deze doe ik altijd super lightweight, 8 kilo per hand. Heel erg gecontroleerde negative, triceps pompen zich altijd goed op na deze oefening.
Rope pushdowns 3x12 als afmaker voor de triceps.

Zoals op elke pushday ook abs gedaan vandaag, 4 sets van 10 hanging leg raises.

Verder wilde ik nog even kwijt dat ik echt helemaal niéts voel van mijn injectie spot, hopelijk blijft dat zo. Ik kan hem maar amper zien en ik kan er op duwen wat ik wil, totaal niet gevoelig of wat dan ook. Maar even afwachten of dat morgen ook nog zo is.

lekkere training zo te zien,

Dalyk word heb ik ook mijn eerste gym training ik vroeg me af nu ik nog op kantoor zit ga je nog naar school ?
dat je zo vroeg in middag al kunt gaan trainen ?

mvg

lekkere training zo te zien,

Dalyk word heb ik ook mijn eerste gym training ik vroeg me af nu ik nog op kantoor zit ga je nog naar school ?
dat je zo vroeg in middag al kunt gaan trainen ?

mvg

Ik ga nog naar school ja. Roosters slaan altijd nergens op dus ik kan vrijwel altijd in de middag gaan trainen. Vind ik persoonlijk ook het fijnste, of s'morgens.

Terug
Naar boven