XXL Nutrition

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Pak je eigenlijk ook zoiets als provi bij tegen het vocht?
Zo nee, why not?

Nee man, ook nooit overwogen eigenlijk. Ik maak me niet zo druk om wat vocht, mocht dat eventueel nog komen. Om deze reden vind ik het niet nodig om extra middelen ernaast te nemen, het blijven toch medicijnen.

Even een random update. Gisteravond slecht geslapen maar dat is waarschijnlijk te wijten aan dat ik om half 9 s'avonds nog pre-workout had genomen. Mijn gewicht vanmorgen was 77,7 kilo, dit is al +1,4 kilo ten opzichte van mijn startgewicht. Niet helemaal zeker wat dat wil zeggen, vocht lijk ik niet echt vast te houden in de spiegel, dat is natuurlijk geen garantie dat het er ook niet is maar goed. Vandaag was een rustdag, leek wel een eeuwigheid te duren, wilde alleen maar weer knallen in de gym. Ik ben hongerig naar de rest van de kuur, kan niet wachten.

Morgenvroeg naar de gym voor een push strength workout, als deze achter de rug is zal ik hem weer even loggen hierzo.

Ga je je voedingschema nog posten?

Hier ben ik erg benieuwd naar, die in je andere log zal er wel goed uit met 3-4 grote maaltijden.

Wil zelf ook voedingschema met max 4 grote maaltijden van +/- 800-1000kcal per maaltijd, doe nu IF en dat werkt erg goed.

Succes nog man! :thumb:

Ga je je voedingschema nog posten?

Hier ben ik erg benieuwd naar, die in je andere log zal er wel goed uit met 3-4 grote maaltijden.

Wil zelf ook voedingschema met max 4 grote maaltijden van +/- 800-1000kcal per maaltijd, doe nu IF en dat werkt erg goed.

Succes nog man! :thumb:

Zoals in de beginpost staat heb ik niet echt een vast voedingsschema, maar wél vaste macro's. Mijn eetpatroon is eigenlijk nog vrijwel precies hetzelfde als datgene wat je inderdaad al hebt gezien. Meestal 3 grote maaltijden en dan s'avonds nog datgene waar ik de rest van mijn macro's voor de dag mee moet opvullen. Ontbijt is altijd havermout+whey, meal 2 meestal rijst/kip/groenten of pasta/tonijn bijvoorbeeld, meal 3 avondeten verschilt per keer maar ik weeg dat uiteraard wel allemaal altijd af, en dan meal 4 meestal nog een kleine maaltijd.

Vanmorgen naar de gym geweest voor een push strength workout. Of het placebo effect is sterker dan ik dacht, of de winny begint toch al íets te doen. Ik zal de workout even loggen hier.

Barbell benchpress 5x5 85 kilo. Ik stroggelde altijd met dit gewicht, bench is sowieso weak as fuark maar vandaag gingen ze verbazingwekkend soepel omhoog. Volgende keer gooi ik er 90 kilo op en bouw mijn weg van daaruit weer naar boven.
OHP 5x5 60 kilo. Normaal pakte ik 55 kilo maar ik vertikte het vandaag om er niet 20 kg per kant op te schuiven. Genoegen moeten nemen met 5 sets van 4 dus de volgende keer zit die 5x5 er zeker in!
Incline benchpress 4x6 62,5 kilo. Deze had eigenlijk wat zwaarder gemoeten maar het voelde wel heerlijk, volgende keer sowieso 65 dus of meer.
Dips 3x10 met een dumbell van 16 kilo aan de ketting.
Tricep pushdowns 4x8 reps, gewicht ben ik even kwijt.

Als laatste oefening Hanging leg raises 4x10 voor abs.

Mijn gewicht krijgt een eigen wil, vanmorgen was ik 78,3 kilo. Dit is precies 2,0 kilo zwaarder dan mijn startgewicht, kunnen natuurlijk nooit allemaal gains zijn maar ik word er stiekem toch behoorlijk enthousiast van. Mijn sodium inname is zeker niet buiten de perken en vocht lijkt wel mee vallen, maar goed dat garandeert niks natuurlijk. Morgen pull strength workout, kan nu al niet meer wachten!

Vanmorgen naar de gym geweest voor een push strength workout. Of het placebo effect is sterker dan ik dacht, of de winny begint toch al íets te doen. Ik zal de workout even loggen hier.

Barbell benchpress 5x5 85 kilo. Ik stroggelde altijd met dit gewicht, bench is sowieso weak as fuark maar vandaag gingen ze verbazingwekkend soepel omhoog. Volgende keer gooi ik er 90 kilo op en bouw mijn weg van daaruit weer naar boven.
OHP 5x5 60 kilo. Normaal pakte ik 55 kilo maar ik vertikte het vandaag om er niet 20 kg per kant op te schuiven. Genoegen moeten nemen met 5 sets van 4 dus de volgende keer zit die 5x5 er zeker in!
Incline benchpress 4x6 62,5 kilo. Deze had eigenlijk wat zwaarder gemoeten maar het voelde wel heerlijk, volgende keer sowieso 65 dus of meer.
Dips 3x10 met een dumbell van 16 kilo aan de ketting.
Tricep pushdowns 4x8 reps, gewicht ben ik even kwijt.

Als laatste oefening Hanging leg raises 4x10 voor abs.

Mijn gewicht krijgt een eigen wil, vanmorgen was ik 78,3 kilo. Dit is precies 2,0 kilo zwaarder dan mijn startgewicht, kunnen natuurlijk nooit allemaal gains zijn maar ik word er stiekem toch behoorlijk enthousiast van. Mijn sodium inname is zeker niet buiten de perken en vocht lijkt wel mee vallen, maar goed dat garandeert niks natuurlijk. Morgen pull strength workout, kan nu al niet meer wachten!

Lekker bezig man! blijf zo door gaan :)

Morning gym session zit er al op en het ging behoorlijk lekker. Vandaag was dus een pull strength workout, ik ga hem weer even loggen hier. Gewicht is ook weer wat omhoog gekropen, sinds dat ik gestart ben is mijn gewicht geen enkele dag lager of hetzelfde als de dag ervoor geweest.

Wide grip seated rows 5x5. Na wat warmup setjes begonnen met de working sets. Begonnen met 77,5-85-102,5 en de laatste twee sets met 115 kilo gedaan. Ging lekker, voelde mn lats goed werken en er zat ook vrijwel meteen een aardige pomp in.
Weighted chin-ups 4x5 met 18 kilo aan de riem. Ik haalde in principe al mijn reps maar de laatste set was een beetje slordig dus ik laat die 18 kilo even voor wat die is totdat ik mijn sets strak kan uitvoeren.
Barbell rows 3x8 100 kilo. Eerste keer 100 kilo, vorige keer 95. Zeker niet makkelijk maar gingen toch vrij aardig, ik laat hem nog éen workout op 100 kilo en dan gooi ik er weer wat bij.
Lat pulldowns 5x12. Strakke vorm, pomp was ziek tegen dit punt. Onderarmen waren knoeperdhard en mijn aders waren duidelijk prominenter aanwezig dan normaal, zelfs mijn gympartner zei het. De winny begint dus al zeker íets te doen.
Chest supported seated rows 2x12, deze diende eigenlijk om nog even het laatste uit mijn rug te persen.
Dumbell bicep curls 3x8 20 kilo. Verbaasde mezelf bij deze oefening, ging beduidend makkelijker dan normaal. Was ook zeer tevreden met wat ik zag in de spiegel aangezien ik pas 1 week on ben. Mijn huid lijkt toch al een tintje 'grauwer' en aders drukken beduidend meer tegen de huid op.
Pinwheel curls 4x10 16 kilo als afmaker voor de biceps.
Facepulls 4x12 voor de rear delts, tevens laatste oefening van deze workout.

Morgen zware workout, leg hypertrophy workout. Maandag rustdag helaas, maar wel mijn tweede injectie, kijk er al naar uit haha!

Laatst bewerkt:
Goed bezig brah!

ik volg

Zo, leg hypertrophy workout erop zitten. Was een pittige workout, maar zeker tevreden. Zal de training weer even loggen hierzo. Gewicht vanmorgen heeft weer een sprong omhoog gemaakt, mocht dit voorlopig niet stagneren dan hoor je mij niet klagen! Vanaf morgen sowieso de kcal inname weer licht opvoeren.

Sumodeadlifts 4x8 145 kilo. De vorige keer ook dit gewicht gehanteerd, toen genoegen moeten nemen met 8-8-6-6 met veel moeite. Vandaag alle sets en reps eruit gehaald, niet geheel van een leien dakje natuurlijk maar goed dat is ook niet de bedoeling. Gewicht word dus opgeschroefd naar 150 voor de volgende keer.
Frontsquats 4x8 80 kilo. De bedoeling hier is eigenlijk 4x10, en qua gewicht zou ik dit ook wel aankunnen alleen ik krijg dit echt niet geregeld met mijn ademhaling, heeft iemand anders hier ook last van? Bij zo'n 6-8 reps begint mijn hoofd langzaam te exploderen haha en word ik duizelig en begint het gevoel in mijn benen te vervagen dus 8 reps is zo'n beetje de max voor mij dus dit ga ik ook aanhouden vanaf nu. Volgende keer wel +2,5 kilo extra dus.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 26 kilo per hand. Altijd zwaar natuurlijk, maar voelde wel lekker.
Leg extensions <--> Hamstring curls superset 3x12. Redelijk lightweight, echt bedoeld als een finisher voor mijn quads en hams.
Smith machine calf raises 5x12 110 kilo. De pomp knalde er aardig in al na een setje, mijn aders werden aardig tegen mijn huid geforceerd. Voor degene die zijn benen niet scheren (no homo) dit is zeker aan te raden, aders die je normaal niet ziet lopen dwars over je benen heen.

Zonder twijfel kan ik nu zeggen dat de winstrol zijn werk begint te doen, ik merk het aan alles. Mijn vasculariteit, hoe mijn huid eruit ziet, krachtgains noem maar op. Ik ben werkelijk met stomheid geslagen met de hazensprongen dat mijn gewicht maakt, ik probeer natuurlijk realistisch te blijven maar ik hoopte halverwege de kuur op de 80 te zitten, en vanmorgen na 1 week ben ik nog maar 1 kilo verwijderd van 80 kilo. Maar goed of hier ook vocht bij zit is natuurlijk altijd discutabel. De kuur moet nog echt beginnen los te branden dus ik word er alleen maar rete enthousiast van!

Thanks en welkom :)

Ik had ook wat last van vocht vasthouden. Ach als je nakuur begint raak je het wel kwijt. In ieder geval gewoon doorgaan dan kan je ruim over de 80 heen.

Ik had ook wat last van vocht vasthouden. Ach als je nakuur begint raak je het wel kwijt. In ieder geval gewoon doorgaan dan kan je ruim over de 80 heen.

Ja ongetwijfeld zal er wat vocht bij zitten, of ik het nou kan zien of niet. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat ik die 80 meer dan ruim ga passeren.

Als je nu al op 79 zit ga jij makkelijk 80 halen! :) Met een beetje geluk hou je misschien wel 85 kg over!

Zo mensen, de tweede inject is zojuist erin gegaan zonder problemen. En daarbij ga ik ook weer het gewichtsverloop onder elkaar zetten. Zoals jullie weten weeg ik mezelf iedere morgen, maar om het overzichtelijk te houden gebruik ik in dit log telkens de maandagmorgen als leidraad.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG

Een toename van 2,8 kilo in een week, persoonlijk word ik er behoorlijk enthousiast van, van mij mag dat nog wel even aanhouden op dit tempo. Voor de start van deze kuur at ik 3300, en ik heb het voor deze kuur slechts met +100 kcal verhoogd dus ik ben niet 'opeens begonnen met eten' tijdens deze kuur. Omdat er toch redelijk wat gewicht is bijgekomen ga ik mijn kcal inname weer met 100 verhogen, dit maakt dat mijn nieuwe macro's worden 85F/445C/240P wat uiteraard neerkomt op 3500 kcal.

Vandaag is trouwens een rustdag, gaat een lange dag worden haha. Morgen push hypertrophy day, ontzettend veel zin in, de trainingen verlopen altijd heerlijk nu, lekkere pomp en de drive is uiteraard erg heftig nu.

Als je nu al op 79 zit ga jij makkelijk 80 halen! :) Met een beetje geluk hou je misschien wel 85 kg over!

Laten we het hopen, ik ben zelf ontzettend benieuwd waar ik ga eindigen met deze kuur. Ik heb er in ieder geval vertrouwen maar vooral ontzettend veel zin in :)

Zo mensen, de tweede inject is zojuist erin gegaan zonder problemen. En daarbij ga ik ook weer het gewichtsverloop onder elkaar zetten. Zoals jullie weten weeg ik mezelf iedere morgen, maar om het overzichtelijk te houden gebruik ik in dit log telkens de maandagmorgen als leidraad.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG

Een toename van 2,8 kilo in een week, persoonlijk word ik er behoorlijk enthousiast van, van mij mag dat nog wel even aanhouden op dit tempo. Voor de start van deze kuur at ik 3300, en ik heb het voor deze kuur slechts met +100 kcal verhoogd dus ik ben niet 'opeens begonnen met eten' tijdens deze kuur. Omdat er toch redelijk wat gewicht is bijgekomen ga ik mijn kcal inname weer met 100 verhogen, dit maakt dat mijn nieuwe macro's worden 85F/445C/240P wat uiteraard neerkomt op 3500 kcal.

Vandaag is trouwens een rustdag, gaat een lange dag worden haha. Morgen push hypertrophy day, ontzettend veel zin in, de trainingen verlopen altijd heerlijk nu, lekkere pomp en de drive is uiteraard erg heftig nu.

Laten we het hopen, ik ben zelf ontzettend benieuwd waar ik ga eindigen met deze kuur. Ik heb er in ieder geval vertrouwen maar vooral ontzettend veel zin in :)

Post je ook nog foto's? gaat goed zo te zien :D

Post je ook nog foto's? gaat goed zo te zien :D

Waarschijnlijk niet in dit topic man, ik post af en toe wel eens iets in het foto topic. Ik snap heel goed dat logs veel interessanter zijn met foto's, maar ik blijf toch een beetje huiverig, zélfs onherkenbaar gemaakt. Een fysiek is net zo identiek als een gezicht haha.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk niet in dit topic man, ik post af en toe wel eens iets in het foto topic. Ik snap heel goed dat logs veel interessanter zijn met foto's, maar ik blijf toch een beetje huiverig, zélfs onherkenbaar gemaakt. Een fysiek is net zo identiek als een gezicht haha.

Haha ok dan ! mss na je kuur? Hoe gaat het prikken? Voel je daar veel van?

Hey BB Ambiton Gaat je goed niet mooi om te lezen.

Mijn log wordt niets heb gewoon weg geen zin om te loggen al helemaal niet als ik zulke logs van jou tegen kom die er gewoon tip top uitzien wordt ik beetje moedeloos van :P. dus heb ik besolten niet te loggen wel ben ik in jou logje te vinden logs lezen daarintegen vind ik juist wel leuk om te doen maar goed.

k*t he afwachten dat de test inkickt :P

Haha ok dan ! mss na je kuur? Hoe gaat het prikken? Voel je daar veel van?

Foto's maak ik vrijwel dagelijks haha, maar dan voor mezelf uiteraard. Prikken gaat goed, je voelt er vrijwel niets van, ook heb ik tot nu toe totaal geen last van pip gehad.

Hey BB Ambiton Gaat je goed niet mooi om te lezen.

Mijn log wordt niets heb gewoon weg geen zin om te loggen al helemaal niet als ik zulke logs van jou tegen kom die er gewoon tip top uitzien wordt ik beetje moedeloos van :P. dus heb ik besolten niet te loggen wel ben ik in jou logje te vinden logs lezen daarintegen vind ik juist wel leuk om te doen maar goed.

k*t he afwachten dat de test inkickt :P

Haha achja ieder zijn ding eh, als je kuurtje maar gewoon knallen word. Bij mij gaat het inderdaad lekker tot nu toe, inderdaad nog even wachten op de test maar gelukkig begint de winny al iets te doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven