Zo mensen, de tweede inject is zojuist erin gegaan zonder problemen. En daarbij ga ik ook weer het gewichtsverloop onder elkaar zetten. Zoals jullie weten weeg ik mezelf iedere morgen, maar om het overzichtelijk te houden gebruik ik in dit log telkens de maandagmorgen als leidraad.
Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Een toename van 2,8 kilo in een week, persoonlijk word ik er behoorlijk enthousiast van, van mij mag dat nog wel even aanhouden op dit tempo. Voor de start van deze kuur at ik 3300, en ik heb het voor deze kuur slechts met +100 kcal verhoogd dus ik ben niet 'opeens begonnen met eten' tijdens deze kuur. Omdat er toch redelijk wat gewicht is bijgekomen ga ik mijn kcal inname weer met 100 verhogen, dit maakt dat mijn nieuwe macro's worden 85F/445C/240P wat uiteraard neerkomt op 3500 kcal.
Vandaag is trouwens een rustdag, gaat een lange dag worden haha. Morgen push hypertrophy day, ontzettend veel zin in, de trainingen verlopen altijd heerlijk nu, lekkere pomp en de drive is uiteraard erg heftig nu.
Laten we het hopen, ik ben zelf ontzettend benieuwd waar ik ga eindigen met deze kuur. Ik heb er in ieder geval vertrouwen maar vooral ontzettend veel zin in