De training van vandaag zit er al op, een pull hypertrofie workout stond vandaag op het menu. Zal de workout even loggen.
Weighted chin-ups 4x8 met 10 kilo. Zware oefening maar ik ben gelukkig aan al mijn reps gekomen, volgende keer dus een gewicht van 12 kilo pakken.
Barbell row (underhand grip) 5x10 90 kilo. Een van mijn favoriete compounds voor rug, ging lekker, volgende keer een kleine verhoging naar 92,5 kilo.
Dumbell row 4x10 40 kilo. Deze zou ik best wat zwaarder kunnen, maar mijn gym laat dit helaas niet toe, 40 kilo zijn namelijk de zwaarste dumbells in mijn gym. Probeer het mezelf in ieder geval zo zwaar mogelijk te maken met langzame negatives etc.
Lat pulldowns 4x12, altijd lekker als laatste oefening voor rug.
Dumbell curls 4x6 20 kilo dumbells. Ik ben mijn weg op aan het bouwen met de 20 kilo dumbells, volgende keer ga ik voor 4x8, dit zijn uiteraard het aantal herhalingen per arm.
EZ-bar curls 4x10 30 kilo als afmaker voor de biceps.
Facepulls 4x12 als laatste oefening, heerlijk voor de rear delts.
Lekkere workout gehad dus, ondanks dat je fysiek gezien nog niet echt iets merkt ben je er mentaal natuurlijk wel al mee bezig. Placebo kan behoorlijk sterk zijn haha, vandaag 0,5 kilo zwaarder als gister en ik werd al meteen enthousiast, gelukkig weet ik natuurlijk wel wat realistisch is en wat niet. En over de injectiespot, ik voel net dat er een prik gezet is, maar dat was het dan ook, geen pijn of bewegingen die ik niet kan uitvoeren gelukkig.
Bedankt en welkom!