AndroidHealthClinic

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Succes, ik volg

• Topic Starter Topic Starter
Netjes man! Ik volg zeker.

Wanneer inject je je test? Op maandagochtend of op zondagavond?
Zet je de hcg in je vet of spier?

Ohja, succes nog. Ik volg ;-).

IN, succes man!

Ik ga volgen! Succes!!

De training van vandaag zit er al op, een pull hypertrofie workout stond vandaag op het menu. Zal de workout even loggen.

Weighted chin-ups 4x8 met 10 kilo. Zware oefening maar ik ben gelukkig aan al mijn reps gekomen, volgende keer dus een gewicht van 12 kilo pakken.
Barbell row (underhand grip) 5x10 90 kilo. Een van mijn favoriete compounds voor rug, ging lekker, volgende keer een kleine verhoging naar 92,5 kilo.
Dumbell row 4x10 40 kilo. Deze zou ik best wat zwaarder kunnen, maar mijn gym laat dit helaas niet toe, 40 kilo zijn namelijk de zwaarste dumbells in mijn gym. Probeer het mezelf in ieder geval zo zwaar mogelijk te maken met langzame negatives etc.
Lat pulldowns 4x12, altijd lekker als laatste oefening voor rug.
Dumbell curls 4x6 20 kilo dumbells. Ik ben mijn weg op aan het bouwen met de 20 kilo dumbells, volgende keer ga ik voor 4x8, dit zijn uiteraard het aantal herhalingen per arm.
EZ-bar curls 4x10 30 kilo als afmaker voor de biceps.
Facepulls 4x12 als laatste oefening, heerlijk voor de rear delts.

Lekkere workout gehad dus, ondanks dat je fysiek gezien nog niet echt iets merkt ben je er mentaal natuurlijk wel al mee bezig. Placebo kan behoorlijk sterk zijn haha, vandaag 0,5 kilo zwaarder als gister en ik werd al meteen enthousiast, gelukkig weet ik natuurlijk wel wat realistisch is en wat niet. En over de injectiespot, ik voel net dat er een prik gezet is, maar dat was het dan ook, geen pijn of bewegingen die ik niet kan uitvoeren gelukkig.

Bedankt en welkom!

In!
Ben benieuwd hoe de kuur gaat verlopen voor je :)

In :) vorige log ook elke keer gelezen en ga deze ook zeker volgen

Ook in, succes brah

Ik volg!

Begin zelf 1 april met dezelfde cycle, succes man! :thumb:

Leuk dat je zo open bent, succes!

Wanneer doe je de deadlift?

Vandaag had de weegschaal een epische mind**** voor me in petto. De weegschaal gaf 77,4 aan, dit zou al +1,1 kilo ten opzichte van mijn startgewicht zijn. Te mooi om waar te zijn natuurlijk but still...I want to believe :(. Wegen gebeurt natuurlijk altijd s'morgens na het opstaan nog voordat ik iets gegeten of gedronken heb en na het toiletbezoek.

Vandaag moet ik de gym trouwens in de avonduren bezoeken, gaat niet anders vandaag. Vandaag word een leg strength workout met squats, het doel is 5x3 125 kilo, vorige keer 122,5 al gelukt dus zou goed moeten komen.

In!
Ben benieuwd hoe de kuur gaat verlopen voor je :)

In :) vorige log ook elke keer gelezen en ga deze ook zeker volgen

Ik volg!

Begin zelf 1 april met dezelfde cycle, succes man! :thumb:

Leuk dat je zo open bent, succes!

Nice, welkom :)

Eerstvolgende keer is zondag, gebruik de sumodeadlift op mijn legdays.

Deze volg ik ook!

Waddup guys, late gymsessie gehad vandaag. Het was gelukkig verbazingwekkend leeg in de gym voor een avond, vandaag was een leg strength workout, deze zal ik even loggen.

Squats 5x3 125 kilo. Dit was een verhoging van 2,5 kilo ten opzichte van de vorige keer. Ze gingen echt te smoooth dus ik laat die verhoging van 2,5 kilo even voor wat het is en leg er de volgende keer 130 kilo op. Vorm bleef strak, ass to grass en niet van de halve goodmornings dus ging super.
Romanians 4x6 110 kilo. Zware maar een van mijn favoriete compounds voor de hamstrings.
Dumbell lunges 4x8 (16 stappen per set) met 28 kilo per hand. Conditioneel vind ik ze altijd slopend maar naar mijn gevoel gingen ze me net iets te soepel af dus de volgende keer ga ik voor de 30 kg dumbells per hand.
Smith machine calf raises 5x12 110 kilo als afronder.

Lekkere workout gehad, mentaal denk je natuurlijk toch al een beetje van 'dit zal wel lukken want zus en zo'. Morgen is helaas een rustdag, en dan vrijdag weer een push strength workout.

Welkom :)

Pak je eigenlijk ook zoiets als provi bij tegen het vocht?
Zo nee, why not?

Terug
Naar boven