AndroidHealthClinic

Test e 500 tren e 200 of toch maar deca ?

GregVB

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Beste leden,
Eerst wou ik een kuur bold, test e doen maar door vele negatieve reacties te gelezen hebben hierover ben ik van gedachten verandert.

Nu dacht ik aan
Test e 500 en tren e 200 omdat dit men eerste maal tren zou zijn. En nakuren met arofixen en hcg mee laten lopen tijden kuur.

Doel: bulken, zoveel mogelijk gains maar niet teveel vet bijkomen.

Kuurverleden: deca only
Sus, deca 2 x mee gekuurd.

Maar ik twijfel wat ik het best zou doen teste tren of tch maar deca terug ? (Wat is jullie mening)

Mvg.

Beste leden,
Eerst wou ik een kuur bold, test e doen maar door vele negatieve reacties te gelezen hebben hierover ben ik van gedachten verandert.

Nu dacht ik aan
Test e 500 en tren e 200 omdat dit men eerste maal tren zou zijn. En nakuren met arofixen en hcg mee laten lopen tijden kuur.

Doel: bulken, zoveel mogelijk gains maar niet teveel vet bijkomen.

Kuurverleden: deca only
Sus, deca 2 x mee gekuurd.

Maar ik twijfel wat ik het best zou doen teste tren of tch maar deca terug ? (Wat is jullie mening)

Mvg.

wat had je zelf in gedachten ? tren of deca ?

ik zelf zou voor tren gaan :P

tja tren high low test is hip he tegenwoordig :P en volgens mij leent deze kuur zich ook het best voor jou doel.
1-12 250 test
1-10 400 tren

Aangezien het najaar is, zou ik voor deca gaan. In het voorjaar heeft tren de voorkeur.

Maar goed dat is mijn mening ;)

Zet er iig wel test-e/sust bij, als je een boeiend coïtusleven hebt :cool:

Als je echt 10% bent zou ik lekker voor deca gaan, uiteraard met test erbij.
200mg tren per week gaat helemaal niks voor je doen, helemaal niet als je wilt bulken en dus veel massa wilt aankomen.

Als je op 10 % staat : lekker massa pakken op 500/400 test deca. In het voorjaar dan een lichte cut er tegenaan op test/tren op 250/400 en klaar is jij.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie's. ik ga 250 test 400 tren eens probere, En zien wat het geeft. Mvg.

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 15:27 ----------

Yup.

Of het nu herfst of lente is, je wil zvm schone gains toch?

Ik wou als nakuur arofixen gebruiken maar nu hoor ik juist dat ik deze momenteel niet kan verkrijgen.
Is tamoxifen ook goed als nakuur bij tren ? Mvg

tamoxifen volstaat zeker, heb die hele arofixen hype nooit wat gevonden. Nolva onderdrukt je oestrogeen voldoende om je test te boosten, enige wat aro doet is dit nog meer verlagen door aromatase enzym weg te halen wat ook weer voor rebound kan zorgen door te gevoelig worden voor oestrogeen.

tamoxifen volstaat zeker, heb die hele arofixen hype nooit wat gevonden. Nolva onderdrukt je oestrogeen voldoende om je test te boosten, enige wat aro doet is dit nog meer verlagen door aromatase enzym weg te halen wat ook weer voor rebound kan zorgen door te gevoelig worden voor oestrogeen.
Niet in combinatie met clomid na TREN?

Nee in mijn optiek is zeker voor je nakuur niet altijd meer is beter, je wilt oestrogeen voldoende onderdrukt hebben om gyno te voorkomen en test op te bouwen maar het moet zeker niet algeheel verdwijnen. Een goede libido na je kuur komt ook door een gezonde dosis oestrogeen in je fl**ker.

Is hcg echt nodig bij die kuur?

Heb me nog niet heel erg verdiept in hcg, maar lees toch wel veel uiteenlopende verhalen over of je het nu wel of niet moet gebruiken ...

Ja hcg iets wat je gewoon als kuur standaard moet gaan zien zoals een nakuur vind ik. Ken veel jongens die al aardig wat kuurtjes gedaan hebben en vollere ballen houden en makkelijker herstel hebben hierdoor.

Nee in mijn optiek is zeker voor je nakuur niet altijd meer is beter, je wilt oestrogeen voldoende onderdrukt hebben om gyno te voorkomen en test op te bouwen maar het moet zeker niet algeheel verdwijnen. Een goede libido na je kuur komt ook door een gezonde dosis oestrogeen in je fl**ker.
Okee dank!

Terug
Naar boven