MuscleMeat

Test E aburaihan / slaolie :-(

Neverdie1981

Cool Novice
Waardering
0
Help ik denk dat ik sla olie spuit :-(

ik zit bij mijn tweede week Test E kuur ik doe de eerste paar weken ook sust bij omdat ik die had staan lekker als frontload 3 weken ongeveer, nou weet ik 100% dat mijn sus goed is want die heb ik bij een nederlandse apotheek vandaan :-) over mijn test e van aburaihan twijfelde ik eerst niet tot dat ik vandaag er aan rook en proefde het ruikt naar slaolie :-( mijn sust ruikt ietjes anders en toen ik het ging proven had ik bij sust een oliesmaak en ook een bittere smaak ik neem aan dat dat de werkzame stof is bij de test e van abu krijg ik dus een slaolie geur en een olie smaak maar geen bittere smaak is dit goed ????? help aub vandaag moet mijn 4 spuit erin :-)

Test e Abu
batch 5011
MFG 2-2007
EXP 2-2011

1.jpg

2.jpg

3.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook abo alleen de mijne zijn 5012 ipv 5011, 02-2007 en 02-2012
Ik heb gisteren ook maar even geproefd:D, deze smakenzoals ze moeten smaken, gore testo smaak. En ja ze werken, heb ze al een tijdje, merk het meteen aan mijn gyno die opspeelt en natuurlijk de muscles

wat bedoel je met gore testo smaak wat proef je precies dan ???

die van mij proef je dus alleen maar een beetje een olie smaak dus niks bijzonders zijn die van jou wel bitter ???? omschrijf eens wat je smaak m8

stuur elkaar gewoon ff een vailtje....weet je het dubbelcheck.
Albuhrian verwisselt wel vaker van uiterlijk en samenstelling dan ik van onderbroek,dus fluctuatie bestaat

Jongens wat is dit nu weer allemaal...

In ene ampul zitten behalve de werkzame stof (hier testosteron enanthate) altijd een bepaald soort olie en daanaast nog allerlei preservatieven zoals benyl alcohol en eventueel nog wat andere stoffen.

Als een je de vloeistof proeft en hij smaakt alleen naar olie dan weet je al dat het niet klopt. De werkzame stof en de preservatieven hebben ook een bepaalde smaak en dat proef je altijd..

Erg grote kans dus dat de topic starter en nepperd in zijn handen heeft..

en dat iets 3 a 5 weken duurt om in te kicken is natuurlijk ook gelul..na een week heb je in elk geval al (last van) een verhoogd libido en de grootste gewichtstoename bereik ja altijd in de eerste 2 weken van je kuur..

he he eindelijk iemand die op zijn minst effe goed mijn post doorleest.

ik heb in ieder geval naar abbu gemaild ook effe fotos gestuurd ik weet niet hoe snel die gasten zijn met antwoorden, ik kan gelukkig wel weer terecht bij mijn dealer :-)

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

ik heb ook geen super verhoogde libido en vocht helemaal niet ik denk denk dat die paar kilotjes wat ik heb gegaind te danken is aan de sust dat ik de paar eerste weken erbij neem en ik als een gek eet maar wel clean maar toch

en dat iets 3 a 5 weken duurt om in te kicken is natuurlijk ook gelul..na een week heb je in elk geval al (last van) een verhoogd libido en de grootste gewichtstoename bereik ja altijd in de eerste 2 weken van je kuur..

5 weken is wel erg lang, maar een 3 weken hoor je veel vaker, zeker met de enanthaat versie.
De grootste gewichttoename kwam bij mij vaak na week 2.

Al met al is het dus ook persoonsgebonden en kun je niet stellen dat alles gelul is.

alleen jammer dat je platinum member moet zijn om de fotos te openen :-(

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

toch geopend ik heb precies die jah... heb gelijk die matt effe een bericht gestuurd om te vragen naar zijn ervaring ermee Tnx Kriel :-)

kost je een paar knaken....hebbie ook wat leuks hehehehe

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

alleen jammer dat je platinum member moet zijn om de fotos te openen :-(

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

toch geopend ik heb precies die jah... heb gelijk die matt effe een bericht gestuurd om te vragen naar zijn ervaring ermee Tnx Kriel :-)

Als die DB knakker het zegt kan je aanemen dat het goede poep is bro,no worries

daarom voor mij gewoon UG, en zie geen reden om daar vanaf te gaan...

Orginele HG is altijd beter UG.

Voor mij zeker geen UG.

HG wordt ook veel vaker gefaked, dus de kans dat je genept wordt is altijd groter. HG en UG hebben beide hun voor en nadelen. Als je 100% zeker weet dat je echte HG kunt krijgen heeft dit natuurlijk de voorkeur, maar deze garantie heb je bij geen een dealer. Tenzij je het via een dokter of apotheek krijgt.
Er zijn genoeg HG fakes die niet van echt te onderschijden zijn.

UG doet tegenwoordig zeker niet veel meer onder aan HG als je een goed merk hebt aangezien grotendeels wat er op het podium staat tegenwoordig kuurt met UG produkten dusss ;)

Ik heb 2 jaar geleden ook Abu gehad en die roken naar frituur olie waar oliebollen in waren gebakken. Heb geen eens de moeite genomen om het te gebruiken is linia directa terug gegaan naar de dealer. Sindsdien alleen nog maar UG-labs.Er is gewoon teveel fake van HG, en hoe goed de dealer ook is hij kan altijd een fake batch er tussen hebben je doet er helemaal niks aan.

Dat komt wel vaker voor rond de jaarwisseling :D

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Jongens wat is dit nu weer allemaal...

In ene ampul zitten behalve de werkzame stof (hier testosteron enanthate) altijd een bepaald soort olie en daanaast nog allerlei preservatieven zoals benyl alcohol en eventueel nog wat andere stoffen.

Als een je de vloeistof proeft en hij smaakt alleen naar olie dan weet je al dat het niet klopt. De werkzame stof en de preservatieven hebben ook een bepaalde smaak en dat proef je altijd..

Erg grote kans dus dat de topic starter en nepperd in zijn handen heeft..

zo is het en niks anders.

abu`s zijn gewoon harstikke okay ! Word er zelf altijd bloedgeil van als ik ze heb gezet.
Wat ik overigens b.v niet heb met de galenicas enanth.

Tja, nou verschillen smaken per persoon nogal, en als iemand verwacht dat hij 5 kg wint en hij wint er maar 2 of 3, dan ruikt diegene ineens slaolie... wat een onzin, mensen moeten eerst is bij hunzelf te raden gaan of het ook niet aan hun voeding en of training ligt.

Zoals gezegd, alleen aan de geur kan je niet ruiken of een vial goed of slecht is, want zoals Kriel terecht zei wisselen die samenstelling van geuren bijna om de 3 maanden.

Terug
Naar boven