XXL Nutrition

Test E aburaihan / slaolie :-(

Neverdie1981

Cool Novice
Waardering
0
Help ik denk dat ik sla olie spuit :-(

ik zit bij mijn tweede week Test E kuur ik doe de eerste paar weken ook sust bij omdat ik die had staan lekker als frontload 3 weken ongeveer, nou weet ik 100% dat mijn sus goed is want die heb ik bij een nederlandse apotheek vandaan :-) over mijn test e van aburaihan twijfelde ik eerst niet tot dat ik vandaag er aan rook en proefde het ruikt naar slaolie :-( mijn sust ruikt ietjes anders en toen ik het ging proven had ik bij sust een oliesmaak en ook een bittere smaak ik neem aan dat dat de werkzame stof is bij de test e van abu krijg ik dus een slaolie geur en een olie smaak maar geen bittere smaak is dit goed ????? help aub vandaag moet mijn 4 spuit erin :-)

Test e Abu
batch 5011
MFG 2-2007
EXP 2-2011

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Veeeeel fakes van abu. Je moet werkelijk onderricht zijn om de goede eruit te pikken

Heb net men eerste gezet.

Heb ook maar schrik of ik fakes heb.
Kan iemand beschrijve wat voor smaak het moet hebben ?
Heb is druppeltje op me vinger gedaan en geproeft.

Heb net men eerste gezet.

Heb ook maar schrik of ik fakes heb.
Kan iemand beschrijve wat voor smaak het moet hebben ?
Heb is druppeltje op me vinger gedaan en geproeft.

Is dit serieus of een joke?

De nieuwste manier om je gear te testen... **** labo's, drinken die chizzle!
Als hij fake en lekkr is, kan je hem daarna nog steeds gebruiken als basis voor de vinigrette voor op de sla. :thumbsup:

:rolleyes:

Is dit serieus of een joke?

De nieuwste manier om je gear te testen... **** labo's, drinken die chizzle!
Als hij fake en lekkr is, kan je hem daarna nog steeds gebruiken als basis voor de vinigrette voor op de sla. :thumbsup:

:rolleyes:

Dat de Topic starter het in dit topic heeft over geur en smaak van de test is dat toch niet zo'n misplaatste vraag...

Moest ik op voorhand niet van dit topic geweten hebben, was het waarschijnlijk niet eens in me opgekomen... :rolleyes:

Als je hoort dat er fakes met sla olie de ronde doet is het toch niet zo gek om het eens te checken...

hahaha mooi is dit; de test-enth fijnproevers duiken op.

haha idd...je kan altijd proeven maar dat zegt nog geen fl**ker. kan net zo goed zijn dat er bv nandrolon of maar een klein beetje werkzame stof inzit.

Ongelovelijk, nu gaan we nog proeven en ruiken ook om te zien of het werkt.. hoe grappig :s

Kijk gewoon naar je weegschaal en kracht na 2 tot 4 weken dan weet je het snel genoeg.

Gelukkig groei ik als kool op die dingen.. en dat zonder eraan te likken alsof het een lolly is.. Gisteren had ik een Abu met aardbei smaak.. jammie! :D

Wat een onzin reactie's hier weeral op.

Wat is er nu retarted aan een beetje tussen je vingers te doen, eens checken hoe het aanvoelt, ruikt.

Doe je toch nooit iets nadelig mee eens te checken wat de typische test kenmerken zijn.
Als dan nog eens iemand een topic start met de vraag over fake's kan je tenminste mee praten over zijn vragen.

Wat een bende kortzichtige...

Als iemand denkt een fake te hebben, en gaat er aan ruiken en proeven en het ruikt en proeft alleen naar slaolie, weet je zeker dat het fake is.

zit er een bij smaakje aan, dan kun je het altijd laten testen.

zolang iedere poster hier overal geintje om maakt, zet je toch lekker een shotje slaolie

:D

• Topic Starter Topic Starter
Heren ik heb een tijdje meegelezen zonder te antwoorden ik had een ampulletje meegegeven aan iemand om het effe te checken en kreeg als advies het niet meer te spuiten dus dat zegt genoeg neem ik aan het is trouwens iemand die bij lab/apotheek werkt in een ziekenhuis..

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

trouwens ben overgestapt naar UG zit nu in week 4 ongeveer en begin nu wel te merken zelfs van typen voel ik een beetje pomp in me armen dus .. en geil dat ik ben hihihihi en bijna 6 kg bij en zeker 1% minimaal in vet gedaald.. I love UG

haha idd...je kan altijd proeven maar dat zegt nog geen fl**ker. kan net zo goed zijn dat er bv nandrolon of maar een klein beetje werkzame stof inzit.

het verschil tussen nandrolon en test herken ik zelf persoonlijk uit duizenden kwa smaak! ik mag dan als een raare snuiter klinken.
maar GOEDE test heeft gewoon een typishe smaak,proef je dit niet dan heb je gewoon fake troep! er kunnen hier wel grapjes overgemaakt worden maar voor de koper die genept word is het minder grappig!

het mag dan stom klinken maar er is zoveel fake in omloop van HG,en adhv een simpele foto is het lang niet altijd te zien of het daadwerkelijk echt is ofniet!

trek je eigen conclusie! je weet zelf wel of je voeding goed is ofniet en het is de makkelijkste weg voor mensen met belangen om maar te zeggen kijk eerst maar eens naar je voeding

Terug
Naar boven